abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27442360
Ik was net uit eten en daar was me toch een leuk meisje dat ons bediende zeg! Maar ja, wat dan? Ik zat te bedenken wat ik hier mee aan moest en uiteindelijk had ik het er met mn zwager over dat ik haar een leuk meisje vond, maar hij zei dat dit niet echt de juiste gelegenheid was om iemand beter te leren kennen. Daar heeft hij natuurlijk gelijk in, maar het frustreerde me toch enigzins. Ik zat zelf al te bedenken hoe ik haar in vredesnaam beter moet leren kennen. 'Heb je msn? ' vragen vond ik toch enigzins lomp. Ik zou ook op dr af kunnen lopen en haar kunnen vragen of ik haar beter mocht leren kennen ofzo. Het viel me al mee dat ik er serieus over nadacht, want ik ben toch enigzins verlegen en de kans is natuurlijk groot dat ze nee zegt, want ze kent me niet eens als ze me al een beetje leuk zou vinden. Dus eigenlijk was ik alleen maar lief tegen dr aan t lachen als ze weer eens langskwam. Uiteindelijk kwam een ander meisje ons helpen en gingen we naar huis. Ik heb dus niets gevraagd...Maar het was natuurlijk ook niet de ideale gelegenheid om iemand beter te leren kennen. Iemand van jullie dit wel eens meegemaakt en wat hebben jullie toen gedaan? Ik vraag me af of ik voortaan gewoon mn kans moet wagen...dat ben ik ook wel van plan bij t uitgaan ofzo. Maar in zo'n restaurant was het toch wat moeilijk.
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 00:14:15 #2
47213 ArmaniMania
pi_27442519
juist in een restaurant is het wat makkelijker dan in een disco ofzo. Je had haar een papiertje in haar handen kunnen drukken met je tel.nr.

I would.
pi_27442671
Misschien...dat is wat ik me afvraag. Moet ik msischien wat 'brutaler' zijn....moet ik als ik een leuk meisje zie gewoon zeggen dat ik haar een leuk meisje vind...wat zouden vrouwen daarvan vinden. Zou ze dat als compliment zien, of als weer een opdringerige kansloze kwast
pi_27442723
Je tel.nr. bij het geld bij de rekening stoppen en het aan haar geven. Dat had je kunnen doen.

ps. als je er dan nog eens 5 euro "fooi" bijlegt voor een drankje, komt het vast wel goed
pi_27442790
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:06 schreef PPWB84 het volgende:
Ik was net uit eten en daar was me toch een leuk meisje dat ons bediende zeg! (...)
Ik heb dat regelmatig, maar dan doe ik helemaal niets. Ik vind het zo stom om dan meteen je telefoonnummer te geven, ik vind dat behoorlijk fout overkomen.
Maar het gevoel wat daarop volgt is het gevoel dat je zelf stom bezig bent geweest door niets te doen. Kort gezegd heb je dus geen ene reet aan deze reactie.

Groeten,
Croupouque.
pi_27442827
Ik vind het geven van je telefoonnummer juist heel sympathiek:

- Ze kan de stoute schoenen aantrekken en je bellen voor een date.
- Ze kan je een smsje sturen, met een reactie om 't even; lekker laagdrempelig
- Ze kan niets doen. Voel je iig altijd nog beter dan als je niets gedaan hebt. Dat ze niet reageert, is niet zo gek. Ze kent je niet
pi_27442899
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:31 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik vind het geven van je telefoonnummer juist heel sympathiek:

- Ze kan de stoute schoenen aantrekken en je bellen voor een date.
- Ze kan je een smsje sturen, met een reactie om 't even; lekker laagdrempelig
- Ze kan niets doen. Voel je iig altijd nog beter dan als je niets gedaan hebt. Dat ze niet reageert, is niet zo gek. Ze kent je niet
Ja en voor het zelfde geldt gebeurt er wat.
"Nooit geschoten..."
  zondag 29 mei 2005 @ 00:38:02 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_27442936
Had je de indruk dat ze jou ook leuk vond?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27442957
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:24 schreef PPWB84 het volgende:
Misschien...dat is wat ik me afvraag. Moet ik msischien wat 'brutaler' zijn....moet ik als ik een leuk meisje zie gewoon zeggen dat ik haar een leuk meisje vind...wat zouden vrouwen daarvan vinden. Zou ze dat als compliment zien, of als weer een opdringerige kansloze kwast
Complimenten vindt iedereen leuk normaliter, vrouwen zeker.

Ga er nog een keertje eten als je haar echt leuk vindt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 29 mei 2005 @ 00:45:05 #10
80697 trith
"Powah!"
pi_27443047
"" Heb je msn? ""
pi_27443135
"heb je een webcam? "
pi_27443166
Ts, dit ga je nog veel vaker meemaken, geniet van het uitzicht en move on
pi_27443174
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:35 schreef shredder het volgende:

[..]

Ja en voor het zelfde geldt gebeurt er wat.
"Nooit geschoten..."
ja maar de kans dat ze dan terugbelt is wel heel klein Maar ja, het is iig iets.
pi_27443192
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:38 schreef APK het volgende:
Had je de indruk dat ze jou ook leuk vond?
Nou dat was moeilijk te oordelen...ze lachte wel, maar dat deed ze tegen iedereen. Niet echt de indruk dat ze me speciaal vond ofzo...
  zondag 29 mei 2005 @ 00:56:16 #15
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_27443231
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:51 schreef menesis het volgende:
"heb je een webcam? "
asl ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 29 mei 2005 @ 00:58:21 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_27443270
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:54 schreef PPWB84 het volgende:

Nou dat was moeilijk te oordelen...ze lachte wel, maar dat deed ze tegen iedereen. Niet echt de indruk dat ze me speciaal vond ofzo...
Ik vroeg dat omdat je in de OP schreef dat 'uiteindelijk' een ander meisje jullie kwam helpen.
Dat vind ik een beetje raar, normaal bedien je iemand en breng je dan ook de rekening, toch?
Zeker als iemand de hele tijd naar je lacht, ik zou dan denken: 'YES! big tip!'.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 29 mei 2005 @ 00:59:18 #17
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_27443289
Sorry ik heb het niet gemerkt, maar nu je het zegt.. Het viel me wel een beetje op, want ik was vooral naar je zwager aan het kijken, want die wil mij nog steeds in bed krijgen, sinds dat wij het gedaan hebben... Dus ja moeilijke situatie he
Sappig !!
  zondag 29 mei 2005 @ 01:08:25 #18
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27443412
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:59 schreef Loontjah het volgende:
Sorry ik heb het niet gemerkt, maar nu je het zegt.. Het viel me wel een beetje op, want ik was vooral naar je zwager aan het kijken, want die wil mij nog steeds in bed krijgen, sinds dat wij het gedaan hebben... Dus ja moeilijke situatie he
Als je het nu een beetje fatsoenlijk had uitgewerkt was het misschien nog grappig geweest
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zondag 29 mei 2005 @ 01:12:43 #19
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_27443462
Tenzij je een voorkeur hebt voor 14jarige Breezah-sletjes NOOIT met een onbekende vrouw over MSN beginnen.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
pi_27443498
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:58 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vroeg dat omdat je in de OP schreef dat 'uiteindelijk' een ander meisje jullie kwam helpen.
Dat vind ik een beetje raar, normaal bedien je iemand en breng je dan ook de rekening, toch?
Zeker als iemand de hele tijd naar je lacht, ik zou dan denken: 'YES! big tip!'.
Nou dat deed ze dus niet, maar uiteindelijk had ik maar besloten dat ik toch maar niks moest doen...maar het is wel irritant. Volgens mij kun je beter het risico nemen. Nu heb ik er toch ook niks aan overgehouden...maar ja als ze me afgewezen had word ik daar ook niet vrolijker van. Maar dan zou ik het in ieder geval geprobeerd hebben.
pi_27443550
quote:
Op zondag 29 mei 2005 01:17 schreef PPWB84 het volgende:
maar ja als ze me afgewezen had word ik daar ook niet vrolijker van. Maar dan zou ik het in ieder geval geprobeerd hebben.
En een ervaring rijker. Maar het is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
  zondag 29 mei 2005 @ 01:22:11 #22
84524 Morwen
I got life
pi_27443559
Mja, je bent daar al niet meer dus wat wil je met dit topic?

Als je haar echt leuk vind, teruggaan morgen en als dat niet zo is (achteraf) dan niet

Meer kan ik er niet van maken op dit moment, beetje mosterd na de maaltijd......too little, too late. Nou ja, you get the picture
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_27443625

Ik heb dat een keertje geprobeerd, tel.nr geven. De ongeschreven regel "nee heb je, ja kun je krijgen" ging niet echt op. Nee had ik, maar toen ik het briefje voor haar achterliet, mét de boodschap dat ze het niet op haar werk moest lezen, gebeurde het volgende:
Thuis aangekomen werd ik gebeld door haar werkgever (mijn nr. stond op het briefje natuurlijk ), die mij "vriendelijk" mededeelde dat haar stagiare van dit soort 'praktijken' absoluut niet gediend was zeg maar gerust doodsbang, anders zou ze het zelf wel tegen me gezegd hebben en dat zij de politie zou inschakelen als ik hiermee door zou gaan.

Hierna voelde ik mij een vieze stalker, een boosdoener, een boeman. Dit was drie jaar geleden, sindsdien heb ik nooit meer een approach gemaakt (en dus nog steeds single).
Snerd-project afgerond! :D
Bedroevende resultaten ;(
pi_27443644
quote:
Op zondag 29 mei 2005 01:28 schreef CraVeMaN het volgende:

Ik heb dat een keertje geprobeerd, tel.nr geven. De ongeschreven regel "nee heb je, ja kun je krijgen" ging niet echt op. Nee had ik, maar toen ik het briefje voor haar achterliet, mét de boodschap dat ze het niet op haar werk moest lezen, gebeurde het volgende:
Thuis aangekomen werd ik gebeld door haar werkgever (mijn nr. stond op het briefje natuurlijk ), die mij "vriendelijk" mededeelde dat haar stagiare van dit soort 'praktijken' absoluut niet gediend was zeg maar gerust doodsbang, anders zou ze het zelf wel tegen me gezegd hebben en dat zij de politie zou inschakelen als ik hiermee door zou gaan.

Hierna voelde ik mij een vieze stalker, een boosdoener, een boeman. Dit was drie jaar geleden, sindsdien heb ik nooit meer een approach gemaakt (en dus nog steeds single).
Ow please, al was het zo, dat hoef jij je toch niet aan te trekken.
  zondag 29 mei 2005 @ 01:32:10 #25
84524 Morwen
I got life
pi_27443661
@craveman

En dat was na 1 briefje Vreemd
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: