Ik heb dat regelmatig, maar dan doe ik helemaal niets. Ik vind het zo stom om dan meteen je telefoonnummer te geven, ik vind dat behoorlijk fout overkomen.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:06 schreef PPWB84 het volgende:
Ik was net uit eten en daar was me toch een leuk meisje dat ons bediende zeg! (...)
Ja en voor het zelfde geldt gebeurt er wat.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:31 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik vind het geven van je telefoonnummer juist heel sympathiek:
- Ze kan de stoute schoenen aantrekken en je bellen voor een date.
- Ze kan je een smsje sturen, met een reactie om 't even; lekker laagdrempelig
- Ze kan niets doen. Voel je iig altijd nog beter dan als je niets gedaan hebt. Dat ze niet reageert, is niet zo gek. Ze kent je niet
Complimenten vindt iedereen leuk normaliter, vrouwen zeker.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:24 schreef PPWB84 het volgende:
Misschien...dat is wat ik me afvraag. Moet ik msischien wat 'brutaler' zijn....moet ik als ik een leuk meisje zie gewoon zeggen dat ik haar een leuk meisje vind...wat zouden vrouwen daarvan vinden. Zou ze dat als compliment zien, of als weer een opdringerige kansloze kwast
ja maar de kans dat ze dan terugbelt is wel heel kleinquote:Op zondag 29 mei 2005 00:35 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja en voor het zelfde geldt gebeurt er wat.
"Nooit geschoten..."
Nou dat was moeilijk te oordelen...ze lachte wel, maar dat deed ze tegen iedereen. Niet echt de indruk dat ze me speciaal vond ofzo...quote:
quote:
Ik vroeg dat omdat je in de OP schreef dat 'uiteindelijk' een ander meisje jullie kwam helpen.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:54 schreef PPWB84 het volgende:
Nou dat was moeilijk te oordelen...ze lachte wel, maar dat deed ze tegen iedereen. Niet echt de indruk dat ze me speciaal vond ofzo...
Als je het nu een beetje fatsoenlijk had uitgewerkt was het misschien nog grappig geweestquote:Op zondag 29 mei 2005 00:59 schreef Loontjah het volgende:
Sorry ik heb het niet gemerkt, maar nu je het zegt.. Het viel me wel een beetje op, want ik was vooral naar je zwager aan het kijken, want die wil mij nog steeds in bed krijgen, sinds dat wij het gedaan hebben... Dus ja moeilijke situatie he
Nou dat deed ze dus niet, maar uiteindelijk had ik maar besloten dat ik toch maar niks moest doen...maar het is wel irritant. Volgens mij kun je beter het risico nemen. Nu heb ik er toch ook niks aan overgehouden...maar ja als ze me afgewezen had word ik daar ook niet vrolijker van. Maar dan zou ik het in ieder geval geprobeerd hebben.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vroeg dat omdat je in de OP schreef dat 'uiteindelijk' een ander meisje jullie kwam helpen.
Dat vind ik een beetje raar, normaal bedien je iemand en breng je dan ook de rekening, toch?
Zeker als iemand de hele tijd naar je lacht, ik zou dan denken: 'YES! big tip!'.
En een ervaring rijker. Maar het is gemakkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:17 schreef PPWB84 het volgende:
maar ja als ze me afgewezen had word ik daar ook niet vrolijker van. Maar dan zou ik het in ieder geval geprobeerd hebben.
Ow please, al was het zo, dat hoef jij je toch niet aan te trekken.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:28 schreef CraVeMaN het volgende:
Ik heb dat een keertje geprobeerd, tel.nr geven. De ongeschreven regel "nee heb je, ja kun je krijgen" ging niet echt op. Nee had ik, maar toen ik het briefje voor haar achterliet, mét de boodschap dat ze het niet op haar werk moest lezen, gebeurde het volgende:
Thuis aangekomen werd ik gebeld door haar werkgever (mijn nr. stond op het briefje natuurlijk), die mij "vriendelijk" mededeelde dat haar stagiare van dit soort 'praktijken' absoluut niet gediend was zeg maar gerust doodsbang, anders zou ze het zelf wel tegen me gezegd hebben en dat zij de politie zou inschakelen als ik hiermee door zou gaan.
Hierna voelde ik mij een vieze stalker, een boosdoener, een boeman. Dit was drie jaar geleden, sindsdien heb ik nooit meer een approach gemaakt (en dus nog steeds single).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |