Is een eigen webservertje dan niet een beter idee ? Moet je wel een pctje 24uur aan hebben, maar dan heb je wel direct eigen beheer en controle (en uitvalquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 05:30 schreef elcastel het volgende:
Mogguh Xil, ik ben er weg van, kerstkaarten drukken..
Dat zal het zijn jaquote:
Iciclequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:05 schreef Icicle het volgende:
En een goede morgen deze morgen!
op dat gebied ben ik dus Noobje, PC lukt wel om 24 uur te laten draaien maar wat verder...waar... hoe... wat... enzoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 05:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Is een eigen webservertje dan niet een beter idee ? Moet je wel een pctje 24uur aan hebben, maar dan heb je wel direct eigen beheer en controle (en uitval.).
Weer genoeg klef gedoequote:
Ja hoor, ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weer genoeg klef gedoeVoor bier is het me te vroeg, heb je geen koffie met taart?
Mocca-hazelnootquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ook
Appeltaart, aardbeienslagroomtaart en mocca-hazelnootkies maar
mumbl mumbl mumblquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
*Groot stuk mocca-hazelnoot-taart aan pea geeft
en koffie
Bier ??? ehm ik ben eigenlijk meer een wijn liefhebber maar daar doet vlesh zeker niet aan ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:13 schreef pea4fun het volgende:
tam feestje moet ik zeggen...is het al tijd voor bier?
Ow je gaat weg? heb ik gemist...veel plezier iigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:25 schreef Ymke het volgende:
En ajuus iedereen enzo , veel plezier met het stemmen voor een nieuw onderwerp , tot zondag![]()
Ik heb niks verteldquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow je gaat weg? heb ik gemist...veel plezier iig
En wie is u?????quote:
Ik heb nog wat met landschapjes en diafragma's gedaan, maar veel verder ben ik ook niet gekomen. Ik heb wel los soms hoofdstukken doorgelezen, maar niet echt de opdrachten...zal het idd weer eens oppakken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb niks verteldPlezier ga ik wel hebben , dank je peatje
ps : we moeten eens verder gaan met de cursus , ik heb helemaal niks meer gedaan, jij?
Tis ook veels te lekker weer en de terrasje lonken enzo enzo , je weet welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nog wat met landschapjes en diafragma's gedaan, maar veel verder ben ik ook niet gekomen. Ik heb wel los soms hoofdstukken doorgelezen, maar niet echt de opdrachten...zal het idd weer eens oppakken.
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tis ook veels te lekker weer en de terrasje lonken enzo enzo , je weet wel
ben weg nu
We hebben je gemist (ook bij de buren)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ha!
isset hier nog gezellig??
binnenkort lekker weer. meeten??
Zaterdagochtend Blijdorp of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
binnenkort lekker weer. meeten??
zit de confetti nog in je oor?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ben ik ook weer..... kantoor
suf, brak en zo
Nou, zo'n knalfuif was het ook weer niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |