Maar er is altijd vraag naar homofielen zonder humor met zelfoverschatting en zonder uitstraling die zichzelf graag in de zeik willen laten zetten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dan kan ik t wel schudden... Ze gaan natuurlijk niet een Jeroen als presentator en eeen Jeroen als kandidaat nemen.....
Ok, de rest kloptquote:
*Burp*quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja dat zal vast welTot dat je me ziet op TV...
Dan heb j zoies van.... "Ik had 4 jaar geleden al op deze jongen moeten stemmen"....
jeromarquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
Ben jij net zo'n lolbroek met levenservaring als Jeromar, Roellio?
Mijn god je hebt echt geen humor hè ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik ben niet alleen een lobroek.... Ik ben een lol tuinbroek...
ok, vertel!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jeromar = Formerlyknownas........
Ik heb nogal een geschiedenis met BB....tvp
Zo te zien maak ik toch een klein glimlachje op je gezichtquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god je hebt echt geen humor hè ?
Ik heb ooit, jaaaaaaren geleden bijna in BB gezeten....quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:29 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ok, vertel!
ik heb hier nog helemaal niks gelezen eigenlijk;
Hoe kom je daar bij ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Zo te zien maak ik toch een klein glimlachje op je gezicht
Ga door, het wordt steeds leukerquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik heb ooit, jaaaaaaren geleden bijna in BB gezeten....
Daar staat heel wat over gescheven op Fok!
bijna?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik heb ooit, jaaaaaaren geleden bijna in BB gezeten....
Daar staat heel wat over gescheven op Fok!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Plocedure?
OMFGquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik ben niet alleen een lobroek.... Ik ben een lol tuinbroek...
Oh My Fucking God.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
omfg ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |