Te laat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Whatever The Case May Be.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:56 schreef Coelho het volgende:Volgens mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je van iedere aflevering een samenvatting lezen dan kun je hier terecht.
http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_listings.html
Let wel op. Erg spoiler gevoelig.

26 Januari pasquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:23 schreef 7eVeNL het volgende:
Iemand trouwens idee wanneer Lost seizoen 1 op DVD in NL uit komt?? toch hopelijk niet pas wanneer net5 klaar is met seizoen 1...

Ja, wanneer is dat eigenlijk? Dan wacht ik wel gewoon tot seizoen 2 op tv komt. Er komen nog 12quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:23 schreef 7eVeNL het volgende:
Iemand trouwens idee wanneer Lost seizoen 1 op DVD in NL uit komt?? toch hopelijk niet pas wanneer net5 klaar is met seizoen 1...

http://www.dvd-home.nl/release/titel.asp Als je daar naar Lost zoekt zie je 18 december staan.quote:

Dan neem je toch gewoon ontslagquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:36 schreef SlimShady het volgende:
Vind ik zo jammer he. Dat ik dingen moet missen vanwege werk![]()

Ohh das goed nieuws! Ze zeiden tegen mij 26 Januari, maar dit is veeeel beterquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:13 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.dvd-home.nl/release/titel.asp Als je daar naar Lost zoekt zie je 18 december staan.

Nee. De serie is bedacht door JJ Abrams.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:07 schreef SlimShady het volgende:
Heeft Spielberg echt deze serie bedacht?
Want dat zou veel verklaren...

Klopt. Wazig eigenlijk hoe ik daar op kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:25 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Nee. De serie is bedacht door JJ Abrams.

Misschien heb je de t.v. serie Taken gezien van Spielberg? En daarmee het vergelijk gemaakt met LOST...Spielberg heeft echt veel fantasie..quote:Op zondag 4 september 2005 12:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Klopt. Wazig eigenlijk hoe ik daar op kwam.

Spoog ik ook van ja, heb hem halverwege afgezet. ga ook vooral nit via www.i-am-lost.com naar de spoilers op ABC.... pijnlijk...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:01 schreef Xurk het volgende:
Yes, vanaf volgende week EINDELIJK weer
Ik heb wel de fout gemaakt om die Veronica DVD met "nooit eerder vertoonde beelden" te kijken, blijkt dat ze met "nooit eerder vertoonde beelden" gewoon dikke spoilers uit nog te komen afleveringen bedoelenEcht kut, nu weet ik al best veel dingen van de rest van het seizoen.
Bij "nooit eerder vertoonde beelden" stel ik me deleted scenes of extended scenes of bloopers voor, geen spoilers![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |