wanneer , niet waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef Nory het volgende:
Misschien bij de Free Record Shop, Gamedemon? Of mediamarkt..

Bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:35 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb een DVD gekregen bij de Veronica gids. Die heb ik vandaag gekeken, het is een soort samenvatting van de afleveringen van Lost.
Alleen ze gaan dan wel al een stuk verder dan de uitzendingen. Dus sommige dingen zijn al verklapt. Als je dat dus niet wilt, kun je die DVD beter niet kijken.

Toch niet Hooligans? (Met Elijah Wood)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef robertvt het volgende:
... en een of andere voetbal film.

Zoek jij eens het verschil op tussen de woorden mits en tenzij.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:52 schreef wolfrolf het volgende:
nog even veur den duidenlijkheid mensen, als je Lost op NET5 volgt, KIJK DAN DE DVD BIJ HET VERONICA BLAD NIET, mits je gespoiled wil worden.

Maar met datzelfde doel geven ze hier die dvd toch cadeau? Ik vind het een geweldige actie, marketingtechnisch gezien. Hier kunnen ze inderdaad een hoop extra kijkers mee trekken...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:52 schreef wolfrolf het volgende:
Deze specials van DH en Lost werden in Amerika 4 afleveringen voor de einde van de seizoenen uitgezonden als zijnde een samenvatting zodat er nog meer nieuwe kijkers konden instappen.
Gruwelijk kneuzige actie van die enorme clowns bij SBS.

quote:Op donderdag 1 september 2005 10:50 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Zoek jij eens het verschil op tussen de woorden mits en tenzij.
Dat is ook zo, maar dan in zodanig veel dat er complete verhaallijnen worden verteld die nog niet eens hebben plaats gevonden.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:15 schreef Foeske het volgende:
En voor zover ik kon lezen op de site van Veronica Magazine was er aangegeven dat er nieuw materiaal op stond, dat hier nog niet uitgezonden was...

Serieus? Waar staat dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
De 2 laatste afleveringen die al uitgezonden zijn, worden eerst herhaald.

quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Owww, het begint weer.Maar goed dat dit topic er is, anders had ik het gemist.
En die laatste twee afleveringen had ik gemist, komt dat ff goed uit!

Gewoon op net5.nlquote:
quote:Spanning op de vrijdagavond
Lost
'Lost' is terug op NET 5! Eerst twee eerder uitgezonden afleveringen om de spanning op te bouwen, daarna komen nieuwe afleveringen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |