Weet niet wanneer het stopt. Zullen nog wel meerdere seizoenen komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:15 schreef Nory het volgende:
[..]
Hmm, wanneer stopt Lost dan? Of komen er nog tig andere seizoenen??
Ik kan een beetje Spaans en wilde het dus gaan lezen, maar dit is volgens mij Portugees. Geen Spaans in ieder geval... Misschien werkt met de kennis dat Babel Fish ofzo beter?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:27 schreef Aryan_S het volgende:
Er was laatst een nieuwsbericht waarin werd verteld dat Lost nog 6 jaar zal doorgaan...
gevonden:
http://www.omelete.com.br/tv/news/base_para_news.asp?artigo=12111
Het is in het spaans en het staat in dit stukje:
Todos ficamos surpresos, mas eles nos explicaram que apesar de ainda não saberem exatamente tudo o que vai acontecer, já têm criados os começos e finais de temporadas para os próximos seis anos. Mas quando os dois primeiros capítulos foram um sucesso, eles mudaram de idéia e já sabem como deixar a série no ar por até oito anos", comentou Perrineau.
Altavista Babel Fish Vertalen werk niet echt perfect dus je moet maar iets anders er vinden om het te vertalen
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:05 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik kan een beetje Spaans en wilde het dus gaan lezen, maar dit is volgens mij Portugees. Geen Spaans in ieder geval... Misschien werkt met de kennis dat Babel Fish ofzo beter?
quote:All we are surpresos, but they in had still explained them that although not to know everything accurately what she goes to happen, already have created the starts and ends of seasons for next the six years. But when the two first chapters had been a success, them they had moved of idea and already they know as to leave the series in air for up to eight years ", Perrineau commented.
Zouden ze dan nog steeds zo goed geschoren zijn en zou jack zijn haar nog steeds zo kort zijn...?quote:All we are surpresos, but they in had still explained them that although not to know everything accurately what she goes to happen, already have created the starts and ends of seasons for next the six years. But when the two first chapters had been a success, them they had moved of idea and already they know as to leave the series in air for up to eight years ", Perrineau commented.
Het is niet echt een spoiler ofzo, je kunt hem ook wel lezen als je nog niet bij aflevering 19 bent. Maar voor degenen die het perse niet willen, even in spoilertags.quote:Zouden ze dan nog steeds zo goed geschoren zijn en zou jack zijn haar nog steeds zo kort zijn...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verhaal hoeft niet zo te lopen dat ze daar echt 6 jaar zitten, bij de NL afleveringen zitten ze nu ook maar enkele weken op het eiland. Verder kunnen ze het zo spannend maken als ze willen, dat is juist een sterk punt van deze serie: meer overlevenden, een nieuwe vliegtuig die neerstort, nog meer wezens, nog meer verdachte plekken op het eiland, personages die doodgaan, aliens die komen enz. ze kunnen zoveel kanten op en de spanning zal er wel blijven, misschien wordt het een beetje meer voorspelbaar, want hoelanger een serie doorgaat, hoe minder nieuw het wordt en dus meer voorspelbaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
6 jaar? Wel damn!
Dan moeten ze het verhaal wel heel vaag gaan houden, om het zo lang te kunnen uithouden. Dat lijkt me eigenlijk maar niks. Lost is erg spannend, maar dat kunnen ze maar maximaal een seizoen of 2 volhouden.
Ik ben gaan downloaden vanaf alf13, dus volgens mij was 12 de laatste, afl 13 heet; Hearts & Mindsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:09 schreef Dandilion het volgende:
weet iemand welke afl de laatste was die net 5 uitzond?
bron: http://net5.sbs.nlquote:Nieuwe spannende afleveringen
Lost begint weer op 2 september en zal wekelijks te zien zijn op NET 5. De eerste twee afleveringen zijn herhalingen, daarna volgen nieuwe afleveringen.
Vrijdag 2 september: Whatever the Case May Be
da's mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:44 schreef Laniboekje het volgende:
Wo0t! De vrijdagavond wordt weer Lost-avond! =D
![]()
Lezen is ook een vak apart hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
da's mooi
vanaf wanneer is het weer?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef SlimShady het volgende:
Nieuwe spannende afleveringen
Lost begint weer op 2 september en zal wekelijks te zien zijn op NET 5. De eerste twee afleveringen zijn herhalingen, daarna volgen nieuwe afleveringen.
Vrijdag 2 september: Whatever the Case May Be
bron: http://net5.sbs.nl
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak apart he
[..]
weet je mischien waneer die in nederland te koop is?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom nu eerst weer 2 herhalingen.
6-9 komt seizoen 1 trouwens op DVD uit in de V.S.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |