abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30364091
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Laniboekje het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php

Misschien een beetje offtopic, maar wel erg grappig liedje voor de Lost-fans onder ons. Irritant deuntje wat in je hoofd blijft hangen =D
oh my god, die is leuk
  woensdag 7 september 2005 @ 21:28:32 #227
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_30367533
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Laniboekje het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php

Misschien een beetje offtopic, maar wel erg grappig liedje voor de Lost-fans onder ons. Irritant deuntje wat in je hoofd blijft hangen =D
Heb em maar snel afgezet toen ie voor de vierde keer opnieuw begon... maar idd erg gaaf!
Krijg ook enorm zin om lost weer te kijken. De komende drie uitzendingen heb ik al wel gezien geloof ik, maar dat maakt niet uit. Kan het niet vaak genoeg kijken!!

Heerlijk dat het eindelijk weer bezig is...
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  woensdag 7 september 2005 @ 22:28:31 #228
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_30370490
Heerlijk . Sawyer, Sawyer, Locke!

Die Locke met die sinaasappelschil in z'n mond .
pi_30395558
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef SlimShady het volgende:

[..]

oh my god, die is leuk
  donderdag 8 september 2005 @ 20:19:38 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30397435
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:01 schreef Xurk het volgende:
Yes, vanaf volgende week EINDELIJK weer
Ik heb wel de fout gemaakt om die Veronica DVD met "nooit eerder vertoonde beelden" te kijken, blijkt dat ze met "nooit eerder vertoonde beelden" gewoon dikke spoilers uit nog te komen afleveringen bedoelen Echt kut, nu weet ik al best veel dingen van de rest van het seizoen.

Bij "nooit eerder vertoonde beelden" stel ik me deleted scenes of extended scenes of bloopers voor, geen spoilers
Yes...Hoewel ik moet bekennen dat ik heel seizoen 1 al heb gezien. Ik weet niet waar we in NL waren, ik dacht pas bij afl. 13 ofzo?
pi_30411852
Dus: afgelopen week was er weer de eerste aflevering van na de zomerstop, maar dat was een herhaling.
En vanavond is de tweede herhaling van voor de zomerstop, en volgende week gaat het verhaal weer verder.
Toch??
pi_30413286
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:10 schreef PAA-053 het volgende:
Dus: afgelopen week was er weer de eerste aflevering van na de zomerstop, maar dat was een herhaling.
En vanavond is de tweede herhaling van voor de zomerstop, en volgende week gaat het verhaal weer verder.
Toch??
Ja
pi_30423973
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:12 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ja
Duidelijk
Dank je. Ik heb nog niks gemist dus
pi_30424414
Volgende week (dus de nieuwe) gaat over Walt en zijn vader.
pi_30424449
Dan hoef ik vanavond niet te kijken iig. Volgende week zitten we weer startklaar.
pi_30424614
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:48 schreef fratsman het volgende:
Dan hoef ik vanavond niet te kijken iig. Volgende week zitten we weer startklaar.
Ik hoef eigenlijk helemaal niet te kijken Heb heel seizoen 1 al gezien. Maar vind het toch weer leuk om alles te zien en zo. Sommige dingen snap ik ook niet, zonder ondertiteling
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:35:14 #237
16976 Fling
Fan o' man
pi_30435363
Damn, ik dacht echt dat we vanavond een nieuwe aflevering kregen

En die kut-DVD van Veronica heb ik na een paar minuten afgezet maar toen had ik al drie dingen gezien die ik niet wilde weten
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_30445650
Paar posts boven je was al gezegd dat het een herhaling zou zijn.. Maar wel rot van die spoilers op de DVD van Veronica. Ben ik ff blij dat wij dat blad niet hebben =D

Hoor echt zoveel gezeik erover, ik wil het niet eens weten!
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:03:44 #239
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_30447106
ik download rap alle eps zodra ze in de VS op TV zijn geweest, dan hoef ik niet bang te zijn voor spoilers, en kan ik ook lekker meelullen op internationale fora.
pi_30447332
Die van gisteravond had ik al gezien. Volgende week een nieuwe.

Hannibal was ook leuk. Had ik nog niet gezien.
  zondag 11 september 2005 @ 03:11:41 #241
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30475226
Ik snap het doel van de herhalingen niet echt. Maakt het nu verschil je of je de serie twee afleveringen verder oppikt of niet? Een nieuwe kijker breekt toch ergens willekeurig in.
pi_30478150
quote:
Op zondag 11 september 2005 03:11 schreef -Angel- het volgende:
Ik snap het doel van de herhalingen niet echt. Maakt het nu verschil je of je de serie twee afleveringen verder oppikt of niet? Een nieuwe kijker breekt toch ergens willekeurig in.
Ja, maar er zijn ook nog kijkers die het wél gewoon vanaf het begin volgen. Dan is het heel handig om even wat herhalingen te hebben om weer in het verhaal te komen.
  zondag 11 september 2005 @ 12:31:16 #243
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_30480126
inderdaad. vooral omdat deze onderbreking oorspronkelijk niet in de serie zit(je kan veel over amerika zeggen maar zij nemen in ieder geval pas een pauze tussen twee seizoenen in), en de korte inleiding aan het begin van de volgende ep je dus niet overal aan herinnert.

hoeveelste aflevering zijn we nou eigenlijk?
pi_30480986
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef moomoo het volgende:
inderdaad. vooral omdat deze onderbreking oorspronkelijk niet in de serie zit(je kan veel over amerika zeggen maar zij nemen in ieder geval pas een pauze tussen twee seizoenen in), en de korte inleiding aan het begin van de volgende ep je dus niet overal aan herinnert.

hoeveelste aflevering zijn we nou eigenlijk?
Afgelopen vrijdag was het: Episode 13: Hearts and Minds
Aankomende vrijdag is het dus: Episode 14
pi_30481069
Ik heb net de laatste aflevering gekeken(24/25).. Zijn er hier mensen die seizoen 1 al af hebben? oftewel, kan ik spoileren?

Deze spoiler heeft verder geen invloed op het verhaal, als je hem leest verklap ik verder niets over het verhaal dus....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in seizoen 2
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_30483042
als je seizoen 1 af hebt, moet je naar het usa topic
pi_30485137
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef moomoo het volgende:
... je kan veel over amerika zeggen maar zij nemen in ieder geval pas een pauze tussen twee seizoenen in...
Was dat maar zo, in Amerika moeten ze 24 afleveringen over bijna 40 weken verdelen. Gevolg was dat zowel tussen afl. 18 en 19 als tussen 20 en 21 een maand(!) pauze zat.
Dan heb ik toch liever de Nederlandse manier: een paar maanden wachten tot de serie flink gevorderd is en dan gewoon elke week een nieuwe aflevering kunnen uitzenden.

Weet iemand trouwens of Net5 meteen verder gaat met seizoen 2 als seizoen 1 hier afgelopen is?
pi_30485611
quote:
Op zondag 11 september 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:
als je seizoen 1 af hebt, moet je naar het usa topic
Hoeft niet, doe ik ook niet. Seizoen 2 begint daar bijna weer en heb geen zin om tegen spoilers aan te lopen. Wees gerust, hier zal ik niet spoileren
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef Symer het volgende:

[..]

Was dat maar zo, in Amerika moeten ze 24 afleveringen over bijna 40 weken verdelen. Gevolg was dat zowel tussen afl. 18 en 19 als tussen 20 en 21 een maand(!) pauze zat.
Dan heb ik toch liever de Nederlandse manier: een paar maanden wachten tot de serie flink gevorderd is en dan gewoon elke week een nieuwe aflevering kunnen uitzenden.

Weet iemand trouwens of Net5 meteen verder gaat met seizoen 2 als seizoen 1 hier afgelopen is?
Laten we het wel hopen. Ik denk het eerlijk gezegd wel, want seizoen 2 in Amerika is dan ook al wel een tijdje bezig dus weer genoeg materiaal voor ons
  zondag 11 september 2005 @ 15:38:49 #249
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30485767
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef Nory het volgende:

Ja, maar er zijn ook nog kijkers die het wél gewoon vanaf het begin volgen. Dan is het heel handig om even wat herhalingen te hebben om weer in het verhaal te komen.
Jij kijkt liever naar herhalingen dan naar nieuwe afleveringen? Tevens is het al zo lang geleden dat je niet meer weet wat er in die afleveringen gebeurde.
pi_30486116
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:38 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Jij kijkt liever naar herhalingen dan naar nieuwe afleveringen? Tevens is het al zo lang geleden dat je niet meer weet wat er in die afleveringen gebeurde.
Nee, dat zeg ik niet. Ik vind het makkelijk om even te kijken waar het ook weer over ging voordat ze met de nieuwe afleveringen beginnen. En als je de herhalingen toch niets vindt, dan kijk je toch gewoon niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')