Een DVD zit in een DVDspeler. De trekvlekken zitten dus op je tapijt, je bed of in je kleren. Waarom maak je je dan zo druk om die DVD?!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:20 schreef Woutey het volgende:
gvd en nog ontkennen ook nog
[..]
ik sloop zn hoofd straks.
Misschien heeft ie je dvd spelert geneuktquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:23 schreef Woutey het volgende:
Oke tyfus krijg nu ineens dit ziekelijke idee:
die dvd werkt niet op de PC,
dus MOET hij op MIJN kamer dat ding in de dvd speler geschoven hebben. OMFG als hij op mijn bank of bed heeft lopen sjorren ram ik zn hoofd helemaal kapot. GODVERDOMME smeerlap.
jij zat te schijten voor een emailtje met spelfoutenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:19 schreef Woutey het volgende:
[..]
ja en ondertussen schuif ik drie meloenen diep mijn holletje in. heerlijk
Hou op, ik kan niet meerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:23 schreef Woutey het volgende:
dus MOET hij op MIJN kamer dat ding in de dvd speler geschoven hebben. OMFG als hij op mijn bank of bed heeft lopen sjorren ram ik zn hoofd helemaal kapot. GODVERDOMME smeerlap.
Watskeburt?!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:23 schreef Woutey het volgende:
vast welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:23 schreef Murray het volgende:
Weet je broertje al dat jij graag naar rukkende jochies op hun webcam kijkt?
wat moet ie nou met internet-wijven als ie jou heeftquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:29 schreef Woutey het volgende:
nee, mijn broertje heeft een dirty mind
hij moet gewoon van mijn fucking dvd afblijven, er zijn genoeg wijven op internet maar MIJN dvd heeft me 6,50 euro gekost. maar die prijs interesseert me geen fuck. Ik ga niet nog een keer met een boei als hoofd zon dvd halen.
Schijt op zijn kussen, dat zal hem lerenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:29 schreef Woutey het volgende:
nee, mijn broertje heeft een dirty mind
hij moet gewoon van mijn fucking dvd afblijven, er zijn genoeg wijven op internet maar MIJN dvd heeft me 6,50 euro gekost. maar die prijs interesseert me geen fuck. Ik ga niet nog een keer met een boei als hoofd zon dvd halen.
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:30 schreef MouseOver het volgende:
Ey, ik heb ff gegoegled, maar wat een intens lelijke snol zeg. Bah.
Groot gelijk dat je em wegflikkert
Dat zal best, maar niemand kan zo geil pijpen als Jennaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:30 schreef MouseOver het volgende:
Ey, ik heb ff gegoegled, maar wat een intens lelijke snol zeg. Bah.
zusje heb ik niequote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat zal best, maar niemand kan zo geil pijpen als Jenna
Ontopic: wees blij dat het je zusje niet geweest is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |