abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1896940
Tussen al dat slschte, droevige nieuws maar even dit van Nu.nl
quote:
Uitgegeven: 14-10-2001 15:31

SPIJKENISSE - Een 30-jarige glazenwasser uit Rotterdam heeft zaterdag een val van vijftien à twintig meter hoogte van de gevel van een flat in Spijkenisse overleefd.

Hij raakte ernstig gewond, maar was volledig aanspreekbaar toen de politie op de plek des onheils aankwam. Dat heeft een woordvoerder van de politie zondag meegedeeld.

De glazenwasser viel omstreeks 11.00 uur van zijn ladder, toen hij op de vierde verdieping van de galerijflat aan het werk was. Hoe dat kon gebeuren is nog niet bekend. De Rotterdammer is in het Dijkzigt-ziekenhuis opgenomen.

pi_1896973
Wat een mazzel!!
pi_1897018
Raar volk die glazenwassers..
Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
  zondag 14 oktober 2001 @ 16:18:34 #4
6167 WarriorNL
Life is short
pi_1897082
Heeft hij effe mazzel zeg
Maar eigenlijk mag hij helemaal niet de ramen lappen op 4 hoog vanaf een ladder staande op straat (arbo wetgeving).
Of hij deed het "illegaal" of er klopt iets niet in het bericht.
pi_1897201
Dan krijgt hij wereldrecord titel..
pi_1897212
Mooi, ze zijn aardig vuil.
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
  zondag 14 oktober 2001 @ 20:02:19 #7
10405 Actif
I'm living my dreams.
pi_1899196
Ach....wat is mooi. Een val overleven en zwaar gewond zijn. Mischien de rest van je leven in een rolstoel of erger......met spiegeltjes de wereld moeten bekijken.
Best Day Possible: Dawn patrol surf session/Killer windsurf session/ Early evening BBQ/Party Night!
  maandag 15 oktober 2001 @ 16:43:21 #8
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_1907681
"Kopje koffie, glazenwasser?"

"Nou, dat sla ik niet af, Wanda...aaooooooooooaaaaahhhhhhhh!!!!!!Boem

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')