The Fire Theft wordt af en toe wel iets te pretentieus, maar is ook wel okay inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die zijn geweldig
The Fire Theft ook, trouwens
Iemand nog een vraag klaar staan? Ik heb geen idee wat betreft dezequote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik moet weg, deel de punten maar in mijn naam uit.
quote:He signed with MCA by the end of the decade and debuted with "N-R-G," a number 12 hit in the U.K. (He was later forced to turn over some royalties due to a dispute with lawyers, who contended that the track hoisted a TV commercial melody.) His subsequent single,wisely forestalled the (recognizable) samples and hit number one — though thanks may also be due to its vocalist,
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:52 schreef Neleos het volgende:
Iggy Pop is naar de kapper geweest?
Die angst zat er bij mij ook in... en volgens mij is het 'm nog ook.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef GLO het volgende:
Een andere Mario
Je bedoelt toch niet per ongeluk Mauro Picotto?
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef GLO het volgende:
Een andere Mario
Je bedoelt toch niet per ongeluk Mauro Picotto?
Warempel. En Iggy vindt het heel normaal. Nou ja, ik ook danquote:Op maandag 30 mei 2005 11:33 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Die angst zat er bij mij ook in... en volgens mij is het 'm nog ook.
En waar kwamen die dan vandaan?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:56 schreef cafca het volgende:
ik gok erop dat ik het echt niet weet
the chords die ik ken, kwamen niet uit deventer en zagen er ook heel anders uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |