Nee, iets van een in 1997 opgeheven Britse alternatieve band (duo/trio vanaf dit album).quote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
Iets van de New Bomb Turks?
'tuurlijk. Het gezochte album was Worry bomb met de 'hit' Let's get tattoos...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:14 schreef bartrid het volgende:
Carter USM?
1 van de leden van Carter USM heet JImbobquote:Op zondag 29 mei 2005 17:27 schreef timbob het volgende:
tjiimbob?
mijn oom noemt me altijd tjim
EMF is trouwens ook nog es geremixed door orbitalmaar daar ga ik geen vragen over doen.
ik wil wel weten wie hier op de (zo te zien telefoon)kiek genomen is
[afbeelding]
makkie wederom.
yep you are right.... sollyquote:Op zondag 29 mei 2005 18:14 schreef GLO het volgende:
Ook goeiemiddagavond
OT: geen idee, lijkt op een nichtje van me
@peaceman: die Soul Asylum-plaat heet Grave Dancers Union, niet Graver's Dance Union...
goh, apart...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:55 schreef peaceman het volgende:
op een 1 of andere manier doet ze me wat denken aan Lucie Silvas, maar die is blond...
quote:
zoquote:"Home alone and happy / Nothing brings me down"
So opens's second album, a soft-yet-searing collection of twelve intimate and atmospheric songs that will whisper their way into your bloodstream. Back in 1999, when the singer released the critically acclaimed (insert keigoed album
![]()
),
came out with a gorgeous, electronic trippoppin’ vision of endless summer and moonlit nights out. Following her departure from One Little Indian, there’s a new introspection, closer to Nick Drake or Jolie Holland than Portishead or Goldfrapp.
buiksprekenquote:Op zondag 29 mei 2005 19:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet je dan weer niet zeggen als ze net die mic bij haar borsten houdt, he..![]()
ik zou niet eens weten wie lucie silvas isquote:Op zondag 29 mei 2005 19:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ze niet blond dan? dat lijkt wel zo in die clip, of heb ik de verkeerde clip voor me?Is het Lucie Silvas dan?
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
is dat die dame die je eigenlijk live wilde zien en waarvoor je voor de webcast weer net iets te laat was?
doe eens een poging....quote:Op zondag 29 mei 2005 19:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, die naam kan ik nog steeds niet uitspreken/goed intypen
hehequote:
naked ladiesquote:Op zondag 29 mei 2005 19:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
timbob kent zijn clips
timbob = 1
Oh ehh..dames mogen natuurlijk ook radenquote:Op zondag 29 mei 2005 20:19 schreef Charmian het volgende:
Belinda Carlisle?
zijn die niet uitgesloten van deelname bij zo'n vraag dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh ehh..dames mogen natuurlijk ook raden![]()
![]()
Charmian + 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |