Gezien zijn kwalen en zijn genialiteit verbaast mij dat niets.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Jazeker!
Curchulain +1
Volgens de overlevering zo'n heftige drummer dat zijn drumkit voor het optreden altijd in de grond moest worden vastgezet.Hij is trouwens ook maar 30 jaar oud geworden.
Oftewel... wie?quote:has released material on !K7, Ninja Tune's Ntone offshoot, SSR, and his own ATL imprint. Formerly of pop-house group the Sandals (who had a huge hit in the early '90s with "Feet"),
went solo after problems with the group's label forced them to break up (his label, ATL — All That's Left — is an ironic tribute to that sobering experience). Although his solo releases began appearing around the time of post-Mo'Wax bandwagon-jumping,
' tracks have a studied complexity that distinguish them from the breakbeat wallpaper of the spliff-soaked downbeat set. He released his first two 12"s, Juryman's Juryman 1 and Juryman 2, on ATL before heading to Ninja Tune's experimental Ntone arm for Juryman 3. His fourth single (care to guess its title?) appeared on Crammed subsidiary SSR in 1997 and included more full-blown drum'n'bass rhythmic elements. The Juryman full-length Mail Order Justice followed later that year, recorded with recording partner Luke Gordon (aka Spacer), the in-house engineer at Howie B.'s Pussyfoot studio. Both
' second (
) and third (
) full-lengths appeared under his own name on !K7.
Geen-flauw-ideequote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:54 schreef Curchulain het volgende:
Oftewel... wie?
Johnny Pop?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:06 schreef Curchulain het volgende:
Combineer de voornaam van de frontman van een legendarische Britse groep met de achternaam van de frontman van een legendarische Amerikaanse groep en je bent er bijna.
Tenzij je mijn nogal beperkte kennis over legendarische bands in acht neemt... beide bands actief in de jaren 70, de Amerikaanse ook in de jaren 80, 90 en 00, en beide bands hadden een dode te betreuren. Verder noem ik nog de initialen IS want ik blijf d'r niet lang meer bij.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Johnny Pop?
Roger Fogerty?
Zo krijgen we het topic wel vol![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 02:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ha, die neleosEn goedenacht weer iedereen
Opgezocht en never heard of, helaas Curchulain![]()
Nee, bedankt, ik wil mijn geestelijke activiteit tot een minimum beperken en gaan slapenquote:
Wie weet ja. Maar ik ga ook maar eens pitten dan. Mocht er nog iemand opduiken vannacht. Succes d'r met!quote:Op zondag 29 mei 2005 02:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, bedankt, ik wil mijn geestelijke activiteit tot een minimum beperken en gaan slapenGoede nacht en wie weet duikt dadelijk ineens een GLO, Buk of Sack op
Achternaam moet er dan een van Kiss zijn...quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Achternaam moet er dan een van Kiss zijn...
Zoals ik in mijn hint al zei: dan ben je er bijna. Het heerschap heet Ian Simmonds, en zijn derde plaat, "Return to X" is imho meesterlijk. Uiteraard waren de hulpjes Ian Curtis van Joy Division en Gene Simmons van Kiss.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:52 schreef cafca het volgende:
ian simmons?
Juist. Belsen +1quote:Op zondag 29 mei 2005 12:09 schreef belsen het volgende:
Fun Boy Three, The Special AKA.
Nee, tijdgenoten van The Specials...quote:
Het is The Beat.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:22 schreef cafca het volgende:
The Beat?
De vraag is dus: welke band kwam er voort uit The Beat...quote:
ik heb ook pas een vraag over the beat gesteld en nu kom ik er niet op.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:40 schreef belsen het volgende:
[..]
De vraag is dus: welke band kwam er voort uit The Beat...
De vervolggroep had ook niets meer met ska te maken, maar meer met funk en jazz.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dan kom ik niet verder dan Madness, The Specials of The Selecter.
Dan wordt er goed geroepen.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hier wordt Fine Young Cannibals geroepen.
In Amerika heten ze inderdaad The English Beat.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:58 schreef dolle_hond het volgende:
london beat had ik net willen roepen
Er springt hier nu iemand heel triomfantelijk door de kamerquote:Op zondag 29 mei 2005 12:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan wordt er goed geroepen.
De still kwam natuurlijk uit She drives me crazy.
Punt en vraag voor TSE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |