Het is tenminste origineel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Graduate kijken.
Ik ook, alleen 26 juli pasquote:
.. in Center Parcsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bier drinken
Same herequote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
volgende dag naar defqon![]()
![]()
(ook als ik zak trouwens)
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:23 schreef tonks het volgende:
Dan pak ik een broodje en een blike fernandez.. en ga ik een film kijken en glim keihard lachen naar al die leraren die mij te lui en te dom vonden
Wat een goed voornemen..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:44 schreef rickus het volgende:
[..]
Ik ook, alleen 26 juli pas
Ik ga waarschijnlijk ook een examenfeest geven, en na m'n laatste examen begin ik weer met blowen, of ik nou wel of niet slaag![]()
Same herequote:Op zondag 29 mei 2005 09:40 schreef Noorman het volgende:
Zuipen, feest vieren, geld verdienen, geld uitgeven, zonnen.
Gezakt of geen examen?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:08 schreef trebbors het volgende:
ik ga niks vieren ...................
IPod Miniquote:Op zondag 29 mei 2005 16:23 schreef mrkanarie het volgende:
examenfeest in locale discotheek, thuis feestje, en krijg van mijn ouders een Ipod Mini.
Daar hebben de meeste geen examen voor nodig hoorquote:Op zondag 29 mei 2005 16:49 schreef Intergalactrick het volgende:
Na het laatste examen duiken we de kroeg in
Singapore?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:46 schreef Immortalstar het volgende:
Vakantie, veel zuipen, en dan verhuizen naar Singapore.
En nee, ik maak geen geintje
Ik denk dat ik ga slagen maar hoezo zou ik iets gaan vieren :S heb toch niks gedaan dus voor me inzet hoef ik het niet te doen >.< ik verander gewoon van school en opleiding meer doe ik niet ik zal natuurlijk wel ff een glimlach op mijn gezicht zetten met in mijn achterhoofd "zoo dat waren weer 4 loei zware jaren......... not"quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:10 schreef B4kst33n het volgende:
En nu is de 100 EU vraag:
Wie neemt wie mee naar Salou, en wie heb er gewonnen!
sms nu "blubber [spatie] nick naar 4949 en maak kans op een bafbeurt van Maryse
Nodig dan ook even alle Fok!kers uit!quote:Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef MaRySe het volgende:
En waarschijnlijk nog een feestje in mijn huis/op 't strand.
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:45 schreef MaRySe het volgende:
Heulemaal nokkie gaan
4.1 Setje, stroboscoop, vet man.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:50 schreef SupahFunk het volgende:
Gister gehoord van m'n ouders dat ik een groot tuinfeest mag geven. Veel bier, 4.1 setje buiten (hardstyle,hardcore),stroboscoop gezellig zupen en daarna uitgaan.
Want?? :$quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef Djaser het volgende:
Ik denk dat ik eigenlijk niet eens naar de examenuitreiking ga
Dan zou ik de school daar van tevoren over inlichten, hoor. En je diploma op laten sturen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:06 schreef Djaser het volgende:
[..]
Geen zin en ik moet werken. Ik haal het nog wel eens op.
nou idd zeg.. een dag geen chick gescoord is een dag niet geleefd, jatochquote:
Oeh ikke vrijdagavond en zaterdagavond een ander groot examenfeest/tentfeest en dinsdag erop 2 herexamens..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |