quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wordt misschien nog een Moderate Risk... grootschalig onweer zal nu vrijwel zeker zijn
Of we krjgen hem hier in Alkmaar wel of we missen hem netquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:20 schreef Againzender het volgende:
Onweersbuitje trekt activerend over de kop van Noord Holland nu.
Die gaat net ten noorden langs daar, trekrichting is ONO namelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Of we krjgen hem hier in Alkmaar wel of we missen hem net
Het begint hier trouwens weer wat lichter te worden.
Trekt het naar het zuiden?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:20 schreef Againzender het volgende:
Onweersbuitje trekt activerend over de kop van Noord Holland nu.
Neej, die bui zal waarschijndelijk onder mij trekken helaasquote:
Ach. Vanavond kan ik in ieder geval genietenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neej, die bui zal waarschijndelijk onder mij trekken helaas
(Trekrichting: Friesland/Groningen.)
Hebben jullie radarbeelden dan? Zo ja, waar?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:46 schreef Againzender het volgende:
Mooie zwarte punten in die echo's op de Noordzee
www.weeronline.nlquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hebben jullie radarbeelden dan? Zo ja, waar?
Hier ook!quote:
Haha okequote:
Hoezo is er een code nodig?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
www.weeronline.nl
Dan rechts boven op Radar klikken.
Voer code: 493610 in.
Thats al
Nieuwe topic staat klaar
OK, open jij hem dan maar straksquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha oke
Ik heb net nog een aantal aanpassingen gedaan alleen kan momenteel de TXT bestand niet updaten
17.1 graden momenteel.
Die heb je namelijk nodig.quote:
Dankje wel. En de code staat in je sig. Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die heb je namelijk nodig.
Om de 15 min is er een update en kun je op verversen klikken.
Mocht hij de pagina niet meer kunnen weergeven of zow log dan uit en log met dezelfde code weer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |