die is inderdaad ook erg tofquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:54 schreef nipeng het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren naar Spacejumbofudge, die vind ik persoonlijk veel beter dan Songs for Worship.
(In actuality, the album was never mastered during it's first release on Hypnotic.)quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:52 schreef nipeng het volgende:
Ken alleen de versie van de CD, dat zal wel de gemasterde versie zijn.
@Summo, ik heb ook wat dingen die wat langere levertijd hebben besteld.
Gaan die eikels bij ProRail staken ...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:33 schreef TimoBasso het volgende:
Man oh,oh man.. ik heb echt zin in die zomerse avond van vrijdag.. lekker rocken met Hypnos69 en daarna lekker genieten van Yawning Man
Gvd..quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:17 schreef nipeng het volgende:
Tja je woont net iets te ver weg om je even op te halen...
Timo hoe pak jij het aan?
Nader inzien.. toch maar voor mijn vrienden groep gekozen.. van plaats Yawningmanquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:34 schreef nipeng het volgende:
Ok waar moet ik je ophalen?
Het gaat om jou alleen?
quote:IMO "Spit Blood" was crap compared to the first two CD's
Aldus Chris Kosnik over het laatste Atomic Bitchwax album "3" op Roadburn.com.quote:"Things are back on track where "2" left off, we finally got our shit together and it's about fucking time."
en op de luisterpaal *klik*quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:14 schreef nipeng het volgende:
[..]
![]()
[..]
Aldus Chris Kosnik over het laatste Atomic Bitchwax album "3" op Roadburn.com.
Lees hier het artikel.
Edit:
Een sample (The Destroyer).
Spreken we een ander concert af waarbij we met de voetbalshirts gaan pimpenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:35 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Nader inzien.. toch maar voor mijn vrienden groep gekozen.. van plaats Yawningman![]()
![]()
![]()
klote.. NS![]()
Ej! Hajje me laatste mail nog gehad. Qua parkeren en afsprekenen bij jou en zo?quote:
Allright.. Forza "Juve"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Spreken we een ander concert af waarbij we met de voetbalshirts gaan pimpen
Ik heb m'n stonerconnecties hier ter plaatste ook benaderd - op een na waarvan ik geen telefoonnummer heb - en het ziet er naar uit dat het niet gaat lukken- fuckzooi
Wie gaat hier eigenlijk zaterdag nog naar Fields of Rock ?
K'vind hem eigenlijk minder trip'n.. dan normaal,beetje poppie zelfsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:14 schreef nipeng het volgende:
[..]
![]()
[..]
Aldus Chris Kosnik over het laatste Atomic Bitchwax album "3" op Roadburn.com.
Lees hier het artikel.
Edit:
Een sample (The Destroyer).
je bent niet de enigste..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
Ik baal as een tierelier maar iedereen veel plezier daar en doe de groeten aan Fredo
komt mischien doordat de gitarist? in Core zat,dat was redelijk poppie stoner rockquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:53 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
K'vind hem eigenlijk minder trip'n.. dan normaal,beetje poppie zelfs![]()
![]()
Sand Surfingquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:35 schreef nipeng het volgende:
Walter van Roadburn had gisteren nog wat leuke verhalen te vertellen over Roadburn 2005.
Anyway het was leuk gisteren. Hypnos69 speelde niet slecht maar is voor mij een "net niet" band, ben benieuwd hoe ze over een paar jaar spelen. Yawning man vond ik erg gaaf. Ik hou wel van die sound. Live klinken ze zoals op cd maar dan net iets scherper wat ik wel lekker vind. Desert Surf 'n' roll
Het was trouwens erg rustig, zal wel met die staking te maken hebben.
Aanleiding van dit alles:quote:Russell Haswell's "Tibetan Quaaludes [Waveset Sloth Mix]" runs the original's solitary resonating guitar through some kind of horrible and scary processing program Ð the garbled, lurching, and totally fantastic result sounds like a sadistic biker movie on the wrong speed.
Ik kan dit album wel waarderenquote:1. Teeth of Lions Rule the Divine (Mogwai)
2. Tibetan Quaaludes (Waveset Sloth Mix) (Russell Haswell)
3. Thrones and Domninions (Jim O'Rourke)
4. Coda Maestoso in F(Flat) Minor (Autechre)
5. Harvey (Justin Broadrick)
6. Rule the Divine (Mysteria Caelestis Mugivi) (Sunn0))))
Bron.quote:From Southern Lord::::
It is with the most extreme honor possible that Southern Lord proudly announces
a new partnership with earth.
During March and April the band will record their debut album for
Southern Lord. Dylan and Adrienne are very enthusiastic that after a long hiatus,
as brand new material will finally become available.
zal eens luisteren als ik klaar ben met 't luisteren naar Pelican-the Fire In Our Throats Will Beckon the Thawquote:Op zondag 19 juni 2005 19:09 schreef nipeng het volgende:
Ik trof twee mp3's op de Earth site aan:
http://www.thronesanddominions.com/mp3/Introduction.mp3
http://www.thronesanddominions.com/mp3/ThronesAndDominions.mp3
Going Guido is het lekkerste nummerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:41 schreef nipeng het volgende:
The Atomic Bitchwax ~ 3 (CD)
Vind hem verder eigenlijk niet zo...zoals ik op 3v12 al schreef, ik vind hem niet zo spannend & stuwend en dat zijn nou net de twee dingen die ik wil horen in stonermuziekquote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef nipeng het volgende:
Ik ben benieuwd. Heb bewust niet naar de luisterpaal geluisterd omdat ik 'm al had besteld.
de nieuwe EES komt 4 julie uitquote:Op maandag 20 juni 2005 13:06 schreef nipeng het volgende:
Ja goede en scherpe foto's. Wel een beetje statisch qua onderwerp.
Leuke gallery, ik heb de foto's van EES ook bekeken.![]()
You made a pointquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:01 schreef nipeng het volgende:
Dude, check dit eens
Ja ik ben van plan om naar bospop te gaan op de zondag.
Maiden![]()
Mastodon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |