abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2005 @ 16:56:48 #101
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27548879
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:00 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Mijn ouders willen een nieuwe tuinset en hebben daar een fonds voor opgericht Het hoeft niet alla minuut gekocht te worden dus gebruiken ze deze soort dagen voor om de kas wat te de spekken dus we storten wat in het tuinmeubelen fonds
moet je ze even bij AH langs laten gaan, Hartmann spullen voor een prikkie
pi_27558261
Een Doos Heeren van Ruysdael sigaartjes, want die vind ik zelf ook erg lekker. En van mijn broertje een fles Cognac of Whisky, pa blij en wij ook.
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:02:02 #103
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_27560908
Een ingelijste dode kakkerlak
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_27561566
He-le-maal niks .. net als de afgelopen 10 jaar .. weet niet eens waar die eikel uithangt en heb ook geen behoefte dat te weten.
pi_27607620

[ Bericht 100% gewijzigd door Scootmobiel op 03-06-2005 14:13:16 (- oeps, foutje -) ]
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_27607636
Zo, ik heb de Vaderdagkaart voor dit jaar ook weer klaar....
Het leek me een leuk idee om van de foto's die ik voor hem in IJsselmonde gemaakt heb, een soort 'ansichtskaart' samen te stellen (maar dan op A5-formaat, anders blijft er van die kleine fotootjes niets over.)
Dit is 'm dus geworden:

Met de plekken erop die voor hem wat betekenen.
Daar zal-ie beslist blij mee zijn.
pi_27608275
een nieuwe urn
manamana...tutu.tedudu..manamana!!!
tututedu
pi_27619771
een ontbijtje op bed,
tenzij hij er net als vorig jaar weer vroeg vandoor is
(ik kom om 6 uur helemaal naar zijn huis, helemaal stil te doen want hij slaapt zo licht, kom ik boven met een mooi en vooral lekker kado, ligt alleen de poes op bed en van pappa geen spoor,)
komt hij 's middags thuis:
ja ik moest werken

maar ontbijtje was wel lekker,
heb vervolgens maar een lekkere lunch voor hem gemaakt,
op zijn papa's,
(dus eeeeerrrrrrruuuuuugg groot)
pi_27676658
Tja, beter laat dan nooit hè, werty... Zo te horen heb je de 'schade' die middag nog aardig in kunnen halen.

En voor de mensen die nog op zoek zijn naar een geschikt vaderdagcadeau maar nog niets hebben kunnen vinden, hier even een paar losse ideetjes uit de Marskramer-folder.

Voor vaders die graag in de keuken bezig zijn:
espresso-apparaat, staafmixerset, messenblok, tapas-setje, Senseo-apparaat, broodbakmachine, friteuse, combimagnetron... (alles onder de 100 euro)

Voor tuin- en klusvaders:
partytent, hangmat (incl. metalen frame), elektrische vliegenmepper, barbecue-spullen, gereedschap, tuinslang...

Audiovisueel:
dvd- of mp3-speler, dvd's, mp3-cd's met muziek uit de jaren 70, 80 en 90, cd-etui, dect-telefoon, stereoset, wereldontvanger, akoestische gitaar, fietsradio, verrekijker...

En verder nog dingen als:
een leuk klokje of (reis)wekker (bv. in autoband- of motor-model, voor de 'stoere' vaders...), fotoalbum, oranje veiligheidsvest voor hardlopers, fietsstuur-koeltas, fotolijst voor meerdere foto's, weerstation, houten zeil- of vissersbootje (om neer te zetten), zwart of beige poloshirt, Soda-Club apparaat om zelf bruisende limonade te maken, kapperssetje, scheerapparaat, elektrische tandenborstel, Beertender, trilplaat (voor de bierbuikvaders )...

Het moet toch wel raar lopen als daar niks bij zit, dacht ik zo.

Als je niet beter wist zou je haast nog gaan denken dat ik bij de Marskramer werk ofzo...
pi_27676782
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Scootmobiel het volgende:
Allemaal woordjes.
Hmm ik buy em liever een scootmobiel denk ik.
pi_27676944
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef TGT het volgende:
Kan ook!
Lekker tuffen met die hap...

pi_27679484
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef TGT het volgende:

Prachtige tips.. maar damn.. voor mn pa zit er niks bij.
Delivered without an information leaflet
pi_27679657
Niks, zoals moederdag, valentijn, sinterklaas, etc etc.
Als je al een speciale dag nodig hebt om te laten zien dat je van hem houdt, dan houd je niet van hem.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27679733
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Prachtige tips.. maar damn.. voor mn pa zit er niks bij.
Jammer. Heeft-ie geen hobbies waar je wat mee kan? Wat is het voor iemand?

@ Pheno: daar zit wel iets in, ja... maar je kan zo'n dag natuurlijk ook gebruiken om eens iets extra's voor zo iemand te doen, naast de dingen die je de rest van het jaar al voor elkaar doet. Gewoon als een stukje aandacht / dank / erkenning enzo.
Hoeft niet, mag wel.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:29:17 #115
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_27679763
Moederdag en vaderdag.... onzin
pi_27773039
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Scootmobiel het volgende:
Tja, beter laat dan nooit hè, werty... Zo te horen heb je de 'schade' die middag nog aardig in kunnen halen.
ja het was erg gezellig nog die middag
met
en scrabble,
en risk,
en me pappie heeft ook nog een keer gewonnen
pi_27773094
ik heb samen met mijn broer een boekje hoe speel ik gitaar gekocht een standaart voor een gitaar en een tas voor een gitaar, owja en een gitaar.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_27773277
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef blackmage het volgende:
ik heb samen met mijn broer een boekje hoe speel ik gitaar gekocht een standaart voor een gitaar en een tas voor een gitaar, owja en een gitaar.
Mooi cadeau!
pi_27773477
Een home-jacking
Always Coca-Cola!
pi_27773690
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:28 schreef Scootmobiel het volgende:
Jammer. Heeft-ie geen hobbies waar je wat mee kan? Wat is het voor iemand?
Mijn vader heeft als hobby kijken naar het nieuwste van het nieuwste, zeuren dat het duur is en hij beter kan wachten tot het afgeprijst wordt. Dan koopt hij het en dan gebruikt hij het niet of gaat ermee kloten tot het kapot is. Bv. Hij koopt een computer en gaat onderdelen en bestanden wissen, want ja.. opgeruimd staat netjes. Hij is electriciën en in zijn pauze zwemt hij. Hij wil overal de prijs van weten en als je hem iets geeft denkt hij altijd dat er iets achter zit. Als ik vraag wat hij wil hebben voor zijn verjaardag of vaderdag, zegt hij elk jaar weer.. : ik hoef niks, ja, een lieve dochter. ...
Hij is van Indische afkomst, maar kan niet koken. Dus, daar kan ik ook niks mee. Een kookboek geven heeft ook geen zin, hij slaat m toch niet open. Damn.. als ik dit lees vind ik m wel héél erg een Nederlander. Maarre, klinkt als geen cadeautje geven hè?

[ Bericht 11% gewijzigd door gekke_sandra op 09-06-2005 14:10:57 ]
pi_27773936
Inderdaad... lijkt me een beetje een probleemgevalletje dit.
Misschien hooguit een bosje bloemen of een leuke kaart ofzo, maar geen cadeau...
Dat lijkt me dan ook het beste. Enne... een beetje lief voor 'm zijn rond die dag dan maar hè, haha...
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:14:15 #122
110777 Adsum
Is present!
pi_27773993
Een hangstoel en een pakje shag
Ever higher. Ever better.
pi_27775814
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:12 schreef Scootmobiel het volgende:
Inderdaad... lijkt me een beetje een probleemgevalletje dit.
Misschien hooguit een bosje bloemen of een leuke kaart ofzo, maar geen cadeau...
Dat lijkt me dan ook het beste. Enne... een beetje lief voor 'm zijn rond die dag dan maar hè, haha...
Haha hij is zeker een probleemgeval. Een taart is geen goed idee, hij moet oppassen met wat hij eet Hij is niet zo'n emotioneel typje.. dus een kaart met een tekst doet hem ook weinig. Bloemen zijn dan toch meer voor mijn moeder, niet zo zeer voor mn pa. Mn ma zal wel erg blij zijn maar das niet de bedoeling. Misschien kan ik voor hem koken samen met mijn broertje, Indisch! En een klein beetje lief zijn dan
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:48:19 #124
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_27782058
doosje 9mm denk ik, weet wienig andrs.
pi_27828705
Ik vond die elektronische vliegenmepper wel een goed idee maar helaas die heeft hij al
Ik ga nu voor een kookboek voor beginners aangezien hij van ma ook maar eens moet gaan koken nu hij met pensioen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')