moet je ze even bij AH langs laten gaan, Hartmann spullen voor een prikkiequote:Op woensdag 1 juni 2005 12:00 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Mijn ouders willen een nieuwe tuinset en hebben daar een fonds voor opgerichtHet hoeft niet alla minuut gekocht te worden dus gebruiken ze deze soort dagen voor om de kas wat te de spekken dus we storten wat in het tuinmeubelen fonds
Hmm ik buy em liever een scootmobiel denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Scootmobiel het volgende:
Allemaal woordjes.
Kan ook!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef TGT het volgende:
Hmm ik buy em liever een scootmobiel denk ik.
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef TGT het volgende:
Hmm ik buy em liever een scootmobiel denk ik.
Jammer. Heeft-ie geen hobbies waar je wat mee kan? Wat is het voor iemand?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Prachtige tips.. maardamn.. voor mn pa zit er niks bij.
ja het was erg gezellig nog die middagquote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Scootmobiel het volgende:
Tja, beter laat dan nooit hè, werty... Zo te horen heb je de 'schade' die middag nog aardig in kunnen halen.![]()
Mooi cadeau!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef blackmage het volgende:
ik heb samen met mijn broer een boekje hoe speel ik gitaar gekocht een standaart voor een gitaar en een tas voor een gitaar, owja en een gitaar.
Mijn vader heeft als hobby kijken naar het nieuwste van het nieuwste, zeuren dat het duur is en hij beter kan wachten tot het afgeprijst wordt. Dan koopt hij het en dan gebruikt hij het niet of gaat ermee kloten tot het kapot is. Bv. Hij koopt een computer en gaat onderdelen en bestanden wissen, want ja.. opgeruimd staat netjes. Hij is electriciën en in zijn pauze zwemt hij. Hij wil overal de prijs van weten en als je hem iets geeft denkt hij altijd dat er iets achter zit. Als ik vraag wat hij wil hebben voor zijn verjaardag of vaderdag, zegt hij elk jaar weer.. : ik hoef niks, ja, een lieve dochter.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:28 schreef Scootmobiel het volgende:
Jammer. Heeft-ie geen hobbies waar je wat mee kan? Wat is het voor iemand?![]()
Haha hij is zeker een probleemgeval. Een taart is geen goed idee, hij moet oppassen met wat hij eetquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:12 schreef Scootmobiel het volgende:
Inderdaad... lijkt me een beetje een probleemgevalletje dit.![]()
Misschien hooguit een bosje bloemen of een leuke kaart ofzo, maar geen cadeau...
Dat lijkt me dan ook het beste. Enne... een beetje lief voor 'm zijn rond die dag dan maar hè, haha...![]()
![]()
Kogels dus?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:48 schreef speedfreakssj het volgende:
doosje 9mm denk ik, weet wienig andrs.
nee 9mm'squote:
19 juni. Helaas andere afspraken. Anders was ik wel even langs zijn graf gereden om er overheen te zeiken een bloemetje te brengen, ofzo.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:50 schreef Natalie het volgende:
Een Daddy Cool Shirt t-shirt.
Tenminste, ik doe m'n best
ik ken alle antwoorden al uit mijn hoofd maar heb nog steeds geen shirtquote:Op zondag 12 juni 2005 15:50 schreef Natalie het volgende:
Een Daddy Cool Shirt t-shirt.
Tenminste, ik doe m'n best
Mijn moeder zei altijd: "Het is elke dag kinderdag".. Zuchtquote:Op zondag 29 mei 2005 13:06 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Eensch!
Daar heb ik vroeger al voor gepleit, maar kreeg van m'n moeder altijd het eeuwige non-argument te horen dat kinderen op hun verjaardag al cadeautjes krijgen.
Ja, alsof dat voor ouders niet óók geldt, zeg. Pffff.![]()
Maar ja, daar doe je verder weinig aan, vrees ik... (behalve dan gewoon helemaal niets meer aan Moeder- of Vaderdag doen natuurlijk, zoals velen hier).
Het is ook allemaal veel te veel uitgebuit door de commercie, evenals Valentijnsdag en dergelijke.
Maar als je er al die jaren aan mee gedaan hebt, stop je er ook niet zomaar mee als je daar niet echt een zinnige reden voor hebt. (Dat zou ik trouwens ook niet willen, want ik heb er zelf meestal ook wel lol in.)
Heb lekker wel gewonnen.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ken alle antwoorden al uit mijn hoofd maar heb nog steeds geen shirt
aaaargh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |