quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 12:46 schreef michiel- het volgende:Wat heeft Scootmobiel d'r vader gedaan dat zij zich zo enorm uitslooft?
Heeft 'ie d'r scootmobiel gelapt ofzo?
![]()
Whoehaha, LOL....
Nee hoor, hij heeft juist twee linkerhanden... en van m'n vervoermiddel blijft-ie mooi af, haha!
Okee, ff serieus... ik ben zelf gek op fotograferen (net als m'n vader trouwens, ik heb het blijkbaar van geen vreemde), dus overal waar ik naartoe rij heb ik m'n digitale camera bij me. Persoonlijk ga ik het liefst de vrije natuur in, maar zo tussendoor iets anders is ook nooit weg... Vandaar dat ik IJsselmonde wel eens een leuke uitdaging vond (vooral met die Brienenoordbrug erbij). Ik was er zelf ook al jaren niet meer geweest. Zo doe je jezelf én een ander een plezier, ideaal toch?
*Mompelt iets van 'ach ja, een beetje eigenbelang is óók nooit verkeerd'...* En als je er dan echt een cadeau van wilt maken, ja, dan kan je toch het beste de hele boel in een album plakken, vind ik... Het is even een klus, maar dan heb je ook wat.
En nee, normaal sloof ik me niet zo voor hem uit op Vaderdag, hoor... altijd gewoon een aardigheidje ofzo, net als met Moederdag, dat wel, maar verder geen toeters en bellen. Wel altijd een zelfgemaakte kaart, omdat dat m'n grote hobby is.
Oók weer eigenbelang dus.
quote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
* Denkt aan een navelpiercing-met-bloemetjes-motief ofzo, of een bloemetjestatoeage op z'n buik...