abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28846366
En niet dat boek naast je bed.
pi_28852149
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:37 schreef Cici het volgende:
En niet dat boek naast je bed.
Nee, daar kun je alleen opslaan, slapen en de status bekijken. In dat boek rechts onderin staan al die aanwijzingen..
pi_28859838
Dat bedoel ik er ook mee

Je hebt namelijk 2 boeken, en die naast je bed is zichtbaar, die in dat kastje niet.
pi_28867051
Kben wel benieuwd of je nou nog wat aan de tips hebt inmiddels?
pi_28868429
Ik snap eigenlijk niet waarom ze dingen zelf niet proberen, ik bedoel, zo ben ik ook achter alles gekomen.

Sommige vragen begrijp ik, maar sommigen willen alles weten.
pi_28869447
Nou ja soms doe ik dat ook weleens. Het kost nogal wat moeite om alles uit te vinden in het spel zelf als je totaal niet weet wat het inhoud heh. Als je erg enthousiast bent over een spel en je wilt lekker snel aan de slag ga je in principe niet eerst 2 uur dat boekje door zitten lezen toch? Dan is het wat makkelijker om het gewoon even te vragen aan wat anderen... Zo veel moeite kost het hen ook niet om te antwoorden en tot last ben je toch nooit .
pi_28869644
Jawel, vragen zijn niet erg, maar wel als je alles wilt weten.

Daar is zo'n spel toch niet voor

Ik ga weer off, comp doet raar, ga denk ik maar weer eens harvest moonen
pi_29005747
Bij Friens of Mineral Town worden mijn beesten telkens aan gevallen door wilde honden. Aan het begin vond ik het wel leuk(Dan kan je eindelijk voor het goeie doel ergens iop inhakken) Maar ik heb al een paar keer mijn hond geraakt (Vin die niet zo leuk... )Dus ik wil een hek neerzetten maar heb in een paar faqs gelezen dat het verspilling van je tijd & lumber is. Maar bioj een andere Faq stond weer dat het beter is.

Wat is het nou????????żżżżżż
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_29007575
Dat probleem heb ik helemaal nooit gehad???
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:31:37 #210
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_29009659
als lelibel het nooit heeft gehad, dan zou het een verspilling zijn. Maar jij hebt het wel, dus is het handig
pi_29010384
Soms, 's avonds komt er een wilde hond ja, een hek is handig, maar je kunt er beter die ronde kleine stenen voor gebruiken, die er liggen na een storm.

Die gaan nooit kapot en de honden kunnen er niet in.

Ik doe, als mijn dieren buiten zijn, dan doe ik ze voor de avond weer binnen.

Dus wacht tot er weer een storm komt en gooi die stenen niet weg.
pi_29010426
EN, ze zeggen dat als je een hek maakt van het hout (Naast je paardenschuur zit zo'n iets waar je je hout opslaat) dat je het hout, als het verrot is, je het niet meer kan verwijderen.

Ik kan het wel, met een hamer (die waar je je stenen mee kapot maakt) de hamer heb ik geupdate, dus die verrotte houten paaltjes kun je WEL weghalen.
pi_29033356
Oeps...Ik heb al die dingen al kapot geslagen....
Nou dan ga ik wel wee uren besteden om elke avond mijn beesten in de stal te zetten
want ik vind het toch wel een beetje zonde van mijn hout
pi_29033402
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef Frankeinstein het volgende:
als lelibel het nooit heeft gehad, dan zou het een verspilling zijn. Maar jij hebt het wel, dus is het handig
Heheh het ei van Columbus!
pi_29033476
maar wat is dat nou met die wilde hond??? waarom heb ik dat dan nooit gehad? of ben ik het gewoon vergeten omdat het zo lang terug was?
pi_29034168
Die wilde hond zie je pas vanaf 8 uur s'avonds. hij komt niet elke avond maar gewoon soms. Als je niet je beesten buiten hebt staan komt tie ook niet. Als je al op je bed ligt of niet op je boerderij ben merk je er ook niets van.

Soms zijn je beesten wel eens unhappy de volgende dag. Als je weet dat jij daar nniks mee te maken heb gehad(eten vergeten ofzo) dan is die wilde hond geweest en heeft een dier gebeten
pi_29034706
Ik had volgens mij ook nooit mijn beesten buiten staan eigenlijk. In FOMT maakt dat ook verder niets uit.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:02:05 #218
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29064449
Ik heb em gekocht
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29069109
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:02 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb em gekocht
En, vind je het leuk?
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  zondag 24 juli 2005 @ 13:55:18 #220
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_29083527
klein vraagje hoor; hoe krijg je in godsnaam je kippen buiten?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_29085190
Door ze naar buiten te dragen
  zondag 24 juli 2005 @ 15:58:03 #222
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_29086485
ah okay, dacht dat het net als met cattle ook automatisch zou moeten kunnen maar dan moet ik ze gewoon gaan sjouwen.

thanks!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_29086684
Nee, jammer he, dat er voor de kippen ook niet zo'n knop is.

En als je veel kippen hebt, is het een rotwerkje hoor.

U r welcome
pi_29099058
Ik zet mijn kippen nooit buiten. Is ook niet nodig want met alleen binnen hou je ze ook supergelukkig! Het wordt nogal aangeraden dat als je het tóch wilt proberen eerst je gras te maaien .
pi_29111927
Nee, hoeft niet, je hoeft je kippen namelijk niet in het gras te zetten, ik zet ze voor hun huisje neer en blijven ook netjes op dat pad en gaan niet het gras op
pi_29112224
Hm das nog wel een idee. Maar dannog een rotwerk als het gaat regenen... Ik heb 8 kippen!
pi_29112373
Ja, idd, ik doe het ook alleen als ik zeker weet dat het droog blijft.

Soms heb ik dat ik ze niet naar buiten doe in een seizoen (10 dagen) en soms misschien wel 3 keer in 1 seizoen.

Ligt eraan of ik zin heb in sjouwen

Oja, ik heb 4 kippen en 1 haan, de rest verkocht, wat een werk zeg om ze naar buiten en binnen te doen.
pi_29115098
Mijn eendjes laat ik altijd in de wei, kunnen ze lekker zwemmen. Ze zijn nog niet ziek geworden of weggewaaid na een storm, dus ik haal ze ook niet naar binnen.
...
pi_29141332
Ik heb geen eendjes meer, heb ik verkocht

Ben nu met een andere bezig, bij de een ben ik getrouwd met Celia, maar met de ander ga ik voor Nami En die is moeilijk zeg.
pi_29142464
Kep ze ook verkocht, onhandige beesten, heb er liever kippen voor in de plaats.
pi_29142603
Ja he, je weet niet eens welke de eieren van de eend zijn, enige manier om erachter te komen is ze te laten uitkomen en dat duurt ook een tijdje.
pi_29394823
Zo, ben op mijn ene memorycard getrouwd met Celia en met een andere MC wilde ik met nami trouwen

Dus ik Nami telkens het hof maken, elke dag wat geven, en Muffy en Celia de veer geven en dan zeggen nee
Dus dan zou Nami jaloers worden.

Muffy's hartje ging naar groen, en Celia had ineens 3 rode hartjes voor mij.
Raar mens.

Dus nu had Nami 4 rode hartjes en zijn we verloofd

Zit nu nog in 1e jaar herfst, dus nog ff wachten en dan ben ik met nami getrouwd.

Iedereen zegt dat Nami de beste is om mee getrouwd te zijn, alhoewel ik Celia ook erg lief vind hoor
pi_29443937
Ik vind die Muffy wel grappig . Die kijkt altijd zo stom als je haar een gieter ofzo laat zien
Celia is wel de beste op een boerderij. Ze komt er zelf ook vandaan
pi_29444549
Ja, Celia is idd de beste.
Maar ik was erg benieuwd naar hoe Nami is.
En als ik nog meer ruimte en zin heb, misschien ga ik dan wel achter Muffy aan, heb ik ze alle 3
pi_29449856
Hoezo de beste op de boerderij? Ze voeren toch nix uit...?
pi_29455366
Nee, dat is zo, maar toch.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 21:39:12 #237
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_29473683
Ok, ik heb niet alles gelezen...alleen de eerste page om eerlijk te zijn
Maar heb em dus ook gekocht afgelopen dinsdag. Ik heet zelf Orlando, ben met celia getrouwd en mijn zoon heet Nick.
Verder heb ik een koe (bella), een stier (bas), 2 schapen (sheep en shoop), 4 kippen (renske, tweet, mariko en nog iets) en een haan (webby). Mijn paard heet indra.
Ook verbouw ik allemaal groente, maar dat lukt niet altijd Bella is inmiddels zwanger. Vraag me alleen af, geeft ze alleen melk als ze een kleine heeft? En geven de kippen geen eieren als er een kuiken is geboren?

De game is wel een beetje anders als ik had verwacht. Er lopen een hoop vage mensen rond enzo, en dat had ik niet verwacht. Maar het is wel een toffe game, zeer verslavend net als animal crossing. Maar goed, ik moet dus nog een hoop ontdekken lees ik hier al
To infinity…and beyond!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 21:40:54 #238
11458 ivetje
pi_29473715
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef Cici het volgende:
Zo, ben op mijn ene memorycard getrouwd met Celia en met een andere MC wilde ik met nami trouwen

Dus ik Nami telkens het hof maken, elke dag wat geven, en Muffy en Celia de veer geven en dan zeggen nee
Dus dan zou Nami jaloers worden.

Muffy's hartje ging naar groen, en Celia had ineens 3 rode hartjes voor mij.
Raar mens.
waar kan je die hartjes zien enzo? Ik heb celia gewoon elke keer die veer gegeven en opeens nam ze hem aan...maar ik heb geen idee van die hartjes enzo
To infinity…and beyond!
pi_29474052
http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/582288.html

Hier zie je alles wat je moet weten.

Om de hartjes te kunnen zien moet je in hun dagboek kijken, die van Celia is op haar kamer, onder haar bed, ga bij het bed staan en dan zie je wel een optie.
Van Muffy is in het cafe, achterin bij de bloemen en die van Nami is in het hotel in haar kamer.
De kamer kom je alleen in als je Nami naar binnen volgt, 's avonds laat.

Misschien toch wel handig als je alles doorleest, alles staat hierin en in de faqs.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:24:53 #240
11458 ivetje
pi_29475625
het is zoveel om te lezen maar als ik een keer tijd heb zal ik het wel lezen. Wist nl ook niet dat het verschilt per jaar wat je kan kopen bij Van enzo...da's dus wel handig om te weten
To infinity…and beyond!
pi_29479180
Ik heb dit spel voor 10 euro op de kop getikt . FF een vraagje: als je eenmaal vrienden met mensen bent, moet je die vriendschap dan ook onderhouden? Ik hoop het niet .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_29481193
Wat denk je zelf

Je hoeft ze dan niets te geven, maar af en toe een praatje zullen ze fijn vinden
pi_29481925
Steeven: Ik zelf doe dat niet, en ze blijven wel altijd naar me omkijken -> teken van vriendschap... Volgens mij blijft dat dus wel redelijk goed, of iig het neemt niet snel af zoals het kwam.

ivetje: zodra kippen volwassen zijn geven ze eieren, en dit blijven ze ook gewoon doen. Dat staat verder los van de kuikens (net als in het echt trouwens). Koeien geven eerst babymelk voor het kalf die jij moet voeren. Daarna wordt dit weer gewone melk, die je nog 2 keer ofzo aan het kalf moet voeren, daarna krijgt het gewoon hooi. Vervolgens blijft de koe weer een jaar melk geven, dan moet ze weer een kalf krijgen om melk te blijven geven.
pi_29485150
hallo
In de tool shed zie je plaats voor twee hengels,ik heb een hengel.
Weet iemand of het een zeehengel is,zo ja waar kun je het krijgen en hoever moet je in het spel zijn.
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:07:40 #245
11458 ivetje
pi_29486518
Ok, maar mijn kippen geven soms een dag geen ei terwijl ze wel gewoon voer hebben enzo. En er is ook een kip die zijn kop laat hangen elke dag. Vraag me af wat dat betekend
To infinity…and beyond!
pi_29488435
Volgens mij slapen ze dan
pi_29488709
Koppie laten hangen is slapen idd, dan moet je ze niet met y gaat knuffelen want dan worden ze boos. Het kan zijn dat ze zo af en toe geen ei geven, gewoon vol blijven houden. Je moet wel je kippen elke dag oppakken en weer neerzetten voor liefde, en dus eventueel ook knuffelen, maar kijk dus wel uit dat ze niet slapen. Aan de liefde kan het namelijk ook liggen...

Tool shed, ik heb geen idee, ik ben nog niet tegen de 2e hengel aangelopen...
pi_29489502
De 2e hengel krijg je van Galen.
De oude man.

En in zee kun je niet vissen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:32:27 #249
11458 ivetje
pi_29506362
Ok, ik vraag me af hoe je veel geld kan verdienen. Ik blijf nl hangen op 1000 G ofzo, omdat ik zaadjes koop en mijn koe geeft geen melk. En met groente verkopen verdien je niet echt veel...ik wil graag zo'n kaas en boter-maak ding maar die is 30.000 G. Hoe verdienen jullie veel? Zetten jullie je hele veld vol met groente enzo en verkoop je ze in je eigen stalletje?
En wat moet je met die pond? Ik kan nl geen eendjes kopen maar heb wel een vijver
To infinity…and beyond!
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:45:01 #250
11458 ivetje
pi_29506455
ik snap trouwens niet waarom iedereen zo moeilijk doet over players choice Heb hem dus gekocht bij bart smit en dat doosje boeit me echt niet. Als ie goedkoop is koop ik hem toch echt hoor
Heb hier ook een rood doosje van mario kart met zelda en een blauw doosje van super mario sunshine
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')