Wat is er raar aan?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:27 schreef crossover het volgende:
rare opstelling zeg.. of was dat gewoon voor de foto..?
Tsja... 'k ben gitarist en drum er een beetje bij, 'k heb nooit les gehad... vandaarquote:Op zondag 29 mei 2005 12:27 schreef crossover het volgende:
rare opstelling zeg.. of was dat gewoon voor de foto..?
* Haarbalpasta heeft vroeger een Roland E-38 gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:58 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
edit: wel i.c.m. een Roland E36!![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
Links plaatsen mag altijdquote:Op zondag 3 juli 2005 03:21 schreef Nemephis het volgende:
TEKST
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:19 schreef Carn het volgende:
Mn Sonor 3003:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mn Tama Swingstar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de weg, coole stokkentas .. die Pringlesverpakking!quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef crossover het volgende:
haha bedankt!! er staan verder nog hele gave kits in dit topic
Heej, ik zie dat jij een Meinl bekken hebt? Tussen Zildjians?...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:38 schreef Mischa_NL het volgende:
Ok hier dan mijn eigen drumkit.
Tegenwoordig hangen de toms niet meer op de basedrum maar met klemmen aan de stands
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw bassdrum vel is hipquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:30 schreef Djeen het volgende:
Hier mijn drumkit, oude Pearl W5 met een hele verzameling bekkens ... ?
[afbeelding]
Hij staat bij interdrum voor 850 euro, is dat veel?quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef crossover het volgende:
aah man je moet echt voor die ELX gaan! die rhythm traveller is eigenlijk alleen om te oefenen..
en zo'n ELX moet je bij een zo groot mogelijke winkel kopen, en ook even een aanbieding ervan opzoeken, die zijn nog wel eens voor een spotprijsje te koop. bovendien zijn er mooiere kleuren verkrijgbaar dan wine red, zoals green fade:
[afbeelding]
amber fade:
[afbeelding]
blue mist:
[afbeelding]
Ja teveel, bij feedback.nl staan ze voor 700 euro'squote:Op maandag 7 november 2005 20:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hij staat bij interdrum voor 850 euro, is dat veel?
En ik vond de combinatie van rood en zwart heel mooi eigenlijk...
Maar die amber fade(met zwart!) heeft ook wel wat.
Heeft iemand nog suggesties waar ik hem zou kunnen halen?
Edit: het is trouwens niet de ELX maar de EX, maakt dat nog wat uit?
dan heb ik pechquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:33 schreef CasB het volgende:
De EX met Amber Fade uitvoering is de ELX....
Waar heb je die gekocht?quote:Op woensdag 9 november 2005 08:52 schreef dazzled het volgende:
Ik heb zelf de EX uitvoering van export. 625 heeft me die gekost zover ik weet. zonder hardware, alleen de ketels, 4 delig
22*18, 12*9 16*16 14 inch snair. diepte weet ik zo niet.
Enig idee hoe zo'n ding klinkt?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:39 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Soon... soon..
Eind Januarie.. hij staat al klaar bij Drumstation Eindhoven![]()
Diep en Dof.. tja.. hoe leg je dat uit,tis allemaal redelijk laagquote:Op woensdag 9 november 2005 21:30 schreef dazzled het volgende:
[..]
Enig idee hoe zo'n ding klinkt?
Ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee..
Wat ik graag weer wil is een maple setje, dat vind ik wel ultiem klinken.
maarjah, in jouw geval,, wachten duurt lang he. ha
wat ik altijd dacht bij die dingen is dat ze zonder demping heel erg lang na resoneren ivm het gladde oppervlak van de ketel, dus weinig tot geen absorbtie van het geluid/trillingen.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Diep en Dof.. tja.. hoe leg je dat uit,tis allemaal redelijk laag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |