Game onquote:Kreeg net de nieuwsbrief binnen en daarin staat het volgende:
Placebo: The New Album
Placebo are on the eve of returning to the studio to start recording their 5th studio album. The new album due for release in 2006 is being produced by Dimitri Tikavoi, who has previously worked with Placebo on tracks such as 'The Ballad of Melody Nelson and 'Running Up That Hill'.
Keep checking http://www.placeboworld.co.uk in the coming weeks for news of some special studio updates.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:51 schreef geertje89 het volgende:
Ik ga vast sparen voor als het nieuwe album uitkomt, dat lijkt me wel verstandig. Het zou erg zijn als ik juist dan geen geld zou hebben...
Jah, en ze zonden het niet eens uit op de tvquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef Burger_Queen het volgende:
Wooohooo Placebo.. Live Aid.. Parijs.. 2 Juli geloof ik.
Ze stonden wel in de programering van NED 3 rond vijf voor half 1 ('s avonds), maar daar hebben ze zich niet aangehouden? Gelukkig voor mij dan dat ik niet gewacht heb en naar bed ben gegaan (moest zondag vroeg de trein naar belgie hebben).quote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef geertje89 het volgende:
[..]
Jah, en ze zonden het niet eens uit op de tv![]()
![]()
Ik heb tot 3 uur gekeken, maar ze vonden Pink Floyd belangrijker.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:44 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ze stonden wel in de programering van NED 3 rond vijf voor half 1 ('s avonds), maar daar hebben ze zich niet aangehouden? Gelukkig voor mij dan dat ik niet gewacht heb en naar bed ben gegaan (moest zondag vroeg de trein naar belgie hebben).
Ook al per artiest of alleen nog maar alles achterelkaar (zoals de laatste keer dat ik keek)?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef Burger_Queen het volgende:
Je kan het bekijken op de aol site. Hierzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |