SPH dan? Is hij meteen testsubject...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Een communicatie-studente lijkt me ook niets voor BHFH, hij maakt meer kans bij meisjes die hem niet kunnen verstaan
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
SPH dan? Is hij meteen testsubject...
Dat valt erg tegen hoor Commerciële Economie...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:05 schreef Billy_Mack het volgende:
Communicatie
Commerciele Economie
Mondhygiene
PABO
we habben het natuurlijk wel over BHFHquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:08 schreef Neuralnet het volgende:
TS is wel erg wanhopig. Studeren in de hoop een meid te scoren.
Je zou leraar geschiedenis kunnen worden op het VWO... kun je chickies van bijna 18 les geven (en als ze hun diploma hebben kun je een uitzoeken om te trouwen)...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verpleegkunde is niks voor mij, pabo en economie ook niet.Ik denk meer aan iets met geschiedenis? of bestaat dat niet??
Als iemand er wat van leert, wat maakt de motivatie dan uit?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:08 schreef Neuralnet het volgende:
TS is wel erg wanhopig. Studeren in de hoop een meid te scoren.
Ja heel veel!!!quote:
hier op de HES welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat valt erg tegen hoor Commerciële Economie...
Da's niet zo moeilijk. Pabo, communicatieopleidingen, fysiotherapie, en als er een diergeneeskundeopleiding HBO bestaat moet je dat eens overwegen. Vermijd studies als natuurkunde,scheikunde en informatica en het zal allemaal goed komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik wil graag een studie doen. (HBO niveau) Maar ik wil niet in een klas komen waar alleen gasten zitten. Ik wil een klas met veel meiden die wel in zijn voor een avontuurtje. Welke studie raden jullie mij aan??
Nooit meer dan 6 meiden in de klas gehad tijdens mijn studie Commerciële Economie.... een absolute afrader dusquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:05 schreef Billy_Mack het volgende:
Communicatie
Commerciele Economie
Mondhygiene
PABO
Zo zouden er meer moeten zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:50 schreef Singa het volgende:
wat een briljante motivatie voor een studiekeuze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |