Ik was ook niet van plan op die onzin van hem te gaan reageren hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft er nou niet bij he.
Hou beide nou maar even op, goed?
Zeg Hans, jij moet echt helemaal je waffel houden, jij gaat blindelings af op de eerste de beste lul op tv die je wat hoort zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, volgens mij staat Ali redelijk alleen hier op FoK
Nunet Delicatessen gezien, apart, maar wel leuk
Etenstijd, en dan atletiek... lekker weer
Dat gold dus ook voor jou hoor Ali!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan op die onzin van hem te gaan reageren hoor.
Hij leest niet eens goed wat ik zeg.![]()
[..]
Zeg Hans, jij moet echt helemaal je waffel houden, jij gaat blindelings af op de eerste de beste lul op tv die je wat hoort zeggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, ik ben tot nog toe heel netjes gebleven, maar we zullen dit soort kwesties inderdaad verder maar aan het alwetende volk overlaten.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft er nou niet bij he.
Hou beide nou maar even op, goed?
Sorry, maar ik ben niet over die grondwet doorgegaan, ik zeg dat ik niet van plan was daarover verder te gaan en ik zet Hans even op z'n plaats, wat al wel eerder gebeurd is maar wat ie toen dus kennerlijk ook al niet begrepen heeft.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat gold dus ook voor jou hoor Ali!
Sorry, maar volgens mij ben jij hier diegene die niet op z'n plaats zit, maar dat zeg ik slechts als toeschouwer.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet over die grondwet doorgegaan, ik zeg dat ik niet van plan was daarover verder te gaan en ik zet Hans even op z'n plaats, wat al wel eerder gebeurd is maar wat ie toen dus kennerlijk ook al niet begrepen heeft.
quote:Dutch activists pros and cons the new European constitution are come through whole the Netherlands in action. There its various reports of violent outbursts. The tension is such risen that a civil war threatens.
Laat em maar even in z'n sop gaar koken, trekt wel weer bij.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij ben jij hier diegene die niet op z'n plaats zit, maar dat zeg ik slechts als toeschouwer.
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij ben jij hier diegene die niet op z'n plaats zit, maar dat zeg ik slechts als toeschouwer.
De enige die dat nu doet ben jij, aangezien de grondwet dus nu officieel van de baan is.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Laat em maar even in z'n sop gaar koken, trekt wel weer bij.
Ik heb nooit gezegt dat ik 'alles braaf doe wat de 2e kamer zegt', alleen dat ik aanneem dat zij (en andere economen die voor zijn, en dat zijn ze bijna allemaal) zich er wel in verdiept hebben, terwijl ik dat minder heb. Verder ben ik in principe niet tegen een grondwet, het lijkt mij een goed idee.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet over die grondwet doorgegaan, ik zeg dat ik niet van plan was daarover verder te gaan en ik zet Hans even op z'n plaats, wat al wel eerder gebeurd is maar wat ie toen dus kennerlijk ook al niet begrepen heeft.
Smakelijk eten.quote:
Toen ze ging kijken of ze een DVD-speler in haar pc had stootte ze haar hoofd tegen haar toetsenbord.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Smakelijk eten.
Maaruh, wat heb je met je oog gedaan? (Zie net in je naam staan dat je een zeer oog heb.)
Het is gewoon JOUW schuld!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Toen ze ging kijken of ze een DVD-speler in haar pc had stootte ze haar hoofd tegen haar toetsenbord..
Dus dat word morgenof niet?
.
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh trouwens, Hans? We gaan binnekort een filmavondje bij jou houden, including Kingsize. Andere klassiekers zijn ook welkom.
Dat je het even weet.
Hmm, niet zo slim.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:31 schreef DearPrudence het volgende:
jumm.. I love quiche.
Ik heb mijn oog gestoten aan mijn keyboard tafeltje.
Dacht dat ik een heel dik oog zou krijgen, maar dat valt gelukkig mbv een washandje en koud water wel mee.
Ah, zijn Hans z'n ouders er eens niet?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh trouwens, Hans? We gaan binnekort een filmavondje bij jou houden, including Kingsize. Andere klassiekers zijn ook welkom.
Dat je het even weet.
Eh, mail maar, veel zal het toch niet schelen. Anders moet je twee keer bellen.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:54 schreef errrrr het volgende:
Kees: geld voor de interrail via mijn pa doen was goed, moeten we dan eerst even bellen voor de 'exacte' prijs, of zullen we nu al gaan mailen?
Al helemaal als ik ze maak.quote:
Nodig je me uit voor een etentje bij kaarslicht?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Al helemaal als ik ze maak.
Had ik al verteld dat zaterdag op m'n werk het paviljoen vanaf 16.00 uur was afgehuurd door 1 groep? Was wel chill, helaas dat die ene groep uit 191 man bestond, maarja.
Sijp had nog een verrassing voor me: Ik mocht de barbecue-geezer uit gaan hangen, samen met Chris en Omar. Ik moest de kip saté en de biefstukjes klaar maken op de bbq. Ging wel goed, Chris gaf goede aanwijzingen, en zo moeilijk is het (gelukkig) niet.
En, heb je nou een DVD-speler in je PC? (want die films van mij staan dus ook als divx op een dvd...) Kom je morgen even langs de blauwe hal om ze op te halen? Heb er vandaag ook al de hele dag mee gelopen, maar jou niet gezienquote:
Mijn vader is dus het weekend van 11 juni en 18 juni weg, de eerste hebben we bbq bij Hans, maar de tweede kan wel (of in beide weekenden, op vrijdag na m'n werk)... Tsja, Kingdom of Heaven moeten we kijken hehquote:[..]![]()
quote:enige vorm van "epische verdichting" zou gaan optreden; namelijk het toeschrijven van vele kenmerken en gebeurtenissen aan één persoon op basis van slechts enkele ware feiten.
Die moet je dus kennen, bij Karel en de Elegast (en Orale Literatuur, maar dat spreek voor zich)quote:co·dex (de ~ (m.), codices)
1 bewaard gebleven oud handschrift
Maakt mij weinig uit, na woensdag geen verplichtingen meer.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:11 schreef errrrr het volgende:
[..]
En, heb je nou een DVD-speler in je PC? (want die films van mij staan dus ook als divx op een dvd...) Kom je morgen even langs de blauwe hal om ze op te halen? Heb er vandaag ook al de hele dag mee gelopen, maar jou niet gezien
[..]
Mijn vader is dus het weekend van 11 juni en 18 juni weg, de eerste hebben we bbq bij Hans, maar de tweede kan wel (of in beide weekenden, op vrijdag na m'n werk)... Tsja, Kingdom of Heaven moeten we kijken heh
Wat vinden jullie van die vrijdag 10 juni, dus om half tien ofzo, ik vind het best... moet die zaterdag pas om half elf werken, dus dat scheelt
nee, dan moet ik werken, liever het weekend na dat weekend, dus 17/18 juni.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:11 schreef errrrr het volgende:
Wat vinden jullie van die vrijdag 10 juni, dus om half tien ofzo, ik vind het best... moet die zaterdag pas om half elf werken, dus dat scheelt
Ook goed hoor, en dan de vrijdag of zaterdag?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
nee, dan moet ik werken, liever het weekend na dat weekend, dus 17/18 juni.
Ja, ik moet vrijdagavond dus al beginnen met werken.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ook goed hoor, en dan de vrijdag of zaterdag?
Maar hoe laat moet je die zaterdag dan beginnen, vrijdagavond kan waarschijnlijk toch wel?
(check btw m'n edit even voor de mensen die mondeling hebben...)
Ah, k... maar het weekend daarna dan, de vrijdag of zaterdag?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik moet vrijdagavond dus al beginnen met werken.
Ik ben Remi niet, mij maakt het niet uit, dus laat anderen maar kijken wat hen het beste uitkomt.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, k... maar het weekend daarna dan, de vrijdag of zaterdag?
Remi?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben Remi niet, mij maakt het niet uit, dus laat anderen maar kijken wat hen het beste uitkomt.
Welke films zijn jullie van plan te gaan kijken?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Remi?
Nouja, wie wil er nog meer komen, en welke dag komt diegene het beste uit?
Kingdom Of Heaven, en dus Kingsize (snowboardfilm)... maar wie heeft Kingsize nog niet gezien?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Welke films zijn jullie van plan te gaan kijken?
Alleen op de wereld.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Remi?
Nouja, wie wil er nog meer komen, en welke dag komt diegene het beste uit?
Die Enzo en SLR is wel simpel tunen btw, eigenlijk alleen maar andere velgjes eronder geprakt.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het is even sparen, maar dan heb je ook wat.
Uhm, leuke filmquote:Op maandag 30 mei 2005 21:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Kingdom Of Heaven, en dus Kingsize (snowboardfilm)... maar wie heeft Kingsize nog niet gezien?
quote:Better still, the controls for the electric seats look like I’d made them and the power steering pump juddered as I turned the wheel. Bez had a terribly British excuse for this. “Oh they all do that,” he said. But he said it in such a way that I suspect the man responsible has been shot.
We willen 'm dus wel 'ns zien (Ruben / ik)... daarom diequote:Op maandag 30 mei 2005 21:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Alleen op de wereld.
Maar zoals gezegt, het maakt mij niets uit, tenminste, voor zover ik nu weet niet. Ik hoor het wel.
Alleen, er zijn zat betere films te vinden dan Kingdom Of Heaven, want dat is volgens mij niet echt veel, dus wat dat betreft mag dat wel gewijzigd worden, tenzij jullie er allemaal anders over denken natuurlijk.
ook niet klikken he!quote:check http://www.hayattan.com/photo/beach_pictures_packet.PIF:D:D !!!
die had ik vandaag ook maar mijn geweldige virus scanner herkende hem al gelijkquote:Op maandag 30 mei 2005 23:26 schreef NerdoNielso het volgende:
als iemand dit stuurt:
[..]
ook niet klikken he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |