abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27465616
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:03 schreef errrrr het volgende:

[..]

Dan kan je 'm beter zelf met Emule downloaden...
Ik probeer nu btw een xvid naar dvd om te zetten, met ondertitels erbij... nog best lastig
Nero 6 reloaded > Recode
  zondag 29 mei 2005 @ 22:19:56 #202
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_27466006
Thuis, laatste boot nog wel ruim gehaald, dankzij Clau .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 29 mei 2005 @ 22:21:15 #203
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_27466057
Oeps, Top Gear gemist, helemaal vergeten .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_27466166
Tja Ruben, ik heb zo'n vermoeden dat ik eerder voor het meisje zou kiezen dan voor de tv
  zondag 29 mei 2005 @ 22:31:39 #205
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27466402
NON
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_27466444
verdomme Ali
  zondag 29 mei 2005 @ 22:33:32 #207
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_27466478
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:31 schreef MrAli het volgende:
NON
Nou, dat scheelt ons ook weer een hoop gezeur .

Althans, ik neem aan dat het referendum in Nederland nu dus voorlopig van de baan is of niet?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 29 mei 2005 @ 22:37:05 #208
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27466625
quote:
Op zondag 29 mei 2005 18:36 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ehm.. ik heb er dus blijkbaar 1 gezien, en eh.. deze kijk ik al.. dus weet niet zeker of het nog hoeft.
Maar had jij misschien ook nog Das Boot ofzo?
Das Boot heb ik volgens mij wel, maar dat weet ik niet helemaal zeker, zal iig morgen even voor je kijken.
Edit: Ben dus nu bij mijn pa, en aangezien ie niet online staat zou ie nog op mijn hard disk staan, en daar kan ik nu niet bij. (Der Üntergang staat daar ook niet bij, maar die heb ik 100% zekerweten wel.)

Goodbye Lenin en Der Üntergang heb ik iig sowieso voor je als je wil.

En trouwens, als je Taxi 1 kijkt (of inmiddels gekeken heb, (wat vond je er eigenlijk van?)) en je van Taxi 2 al een gedeelte gezien heb, ach joh, schrijf ze gewoon alledrie op.

[ Bericht 16% gewijzigd door MrAli op 29-05-2005 22:44:14 ]
  zondag 29 mei 2005 @ 22:37:36 #209
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27466645
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:32 schreef NerdoNielso het volgende:
verdomme Ali
  zondag 29 mei 2005 @ 22:40:31 #210
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27466761
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:33 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nou, dat scheelt ons ook weer een hoop gezeur .

Althans, ik neem aan dat het referendum in Nederland nu dus voorlopig van de baan is of niet?
Nope, het referendum in Nederland a.s. woensdag gaat gewoon nog door, in principe zou het dus niet meer hoeven, omdat bij 1 tegenstem het in principe van de baan is. Maar...alle regeringen etc. zijn voor, dus ze zullen alle referenda wel door laten gaan om dan aan het eind te kijken wat de uitslag is. Als dat dan 23 - 2 is (Nl. en Fr. tegen ofzo) zal er een gigantische druk op Nl. en Fr. uitgeoefend worden om ervoor te zorgen dat we nog een referendum organiseren of het referendum te negeren. Vuil spelletje dus.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:43:04 #211
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_27466851
Zeg, ik zie dat hier een heuse 'Help-Esmé-aan-films-en-andere-shit' golf gaande is en daar wil ik mijn steentje ook wel aan bijdragen: Ik las dat je een PO aan het maken bent over priemgetallen?

Ik heb hier een boek liggen, gekregen van mijn vader, over Riemann, een man die eind 19e eeuw enorm veel heeft gewerkt aan het grootste onopgeloste mathematische raadsel: Hoeveel priemgetallen zijn er bij een gegeven getal N?

Daar gaat dat boek 'Prime Obsession' over. Het zal best veel werk zijn dat allemaal te lezen, maar er staat naast pure mathematische shit ook nog (bij de even hoofdstukken) een overzicht van de geschiedenis van de ontwikkeling van die priemobsessie. Heel erg interessant.

Ik wil die, als je er interesse in hebt, wel even lenen. Dan kan ik ook weer met het idee dat ik fijn mee heb gedaan aan deze manie vredig gaan slapen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 29 mei 2005 @ 22:44:38 #212
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_27466899
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:40 schreef MrAli het volgende:

[..]

Nope, het referendum in Nederland a.s. woensdag gaat gewoon nog door, in principe zou het dus niet meer hoeven, omdat bij 1 tegenstem het in principe van de baan is. Maar...alle regeringen etc. zijn voor, dus ze zullen alle referenda wel door laten gaan om dan aan het eind te kijken wat de uitslag is. Als dat dan 23 - 2 is (Nl. en Fr. tegen ofzo) zal er een gigantische druk op Nl. en Fr. uitgeoefend worden om ervoor te zorgen dat we nog een referendum organiseren of het referendum te negeren. Vuil spelletje dus.
Juist, we zijn allemaal heel democratisch tenzij het ons niet goed uitkomt, interessant .

Maarja, je kunt je natuurlijk altijd (rechtvaardig naar mijn idee) je vraagtekens zetten bij het idee van een referendum, weet iedereen wel wat een ja of een nee betekend? Maarja, daar zitten ze dus nu al ruim 3 maanden over te ruziëen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_27467017
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:37 schreef MrAli het volgende:

[..]

Jij stemt nee, dus ben je net zo erg als alle nee stemmende fransen

Maar sowieso, in Nederland stelt dat hele referendum geen ene fuck voor! En ik heb me totaal niet verdiept in de Franse sfeer, maar volgens mij was die net zo erg... Welke uitkomst we ook krijgen, het is een gemanipuleerde klotezooi!
pi_27467167
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, ik zie dat hier een heuse 'Help-Esmé-aan-films-en-andere-shit' golf gaande is en daar wil ik mijn steentje ook wel aan bijdragen: Ik las dat je een PO aan het maken bent over priemgetallen?
Alle vrijgezelle - niet op een ander verliefde - jongens zien d'r staan na die uitspraak van vannacht
  zondag 29 mei 2005 @ 22:55:18 #215
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27467286
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:44 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Juist, we zijn allemaal heel democratisch tenzij het ons niet goed uitkomt, interessant .

Maarja, je kunt je natuurlijk altijd (rechtvaardig naar mijn idee) je vraagtekens zetten bij het idee van een referendum, weet iedereen wel wat een ja of een nee betekend? Maarja, daar zitten ze dus nu al ruim 3 maanden over te ruziëen .
Tsja, een referendum in Ned. was helemaal niet nodig geweest, in de kamer is het wel duidelijk, maar die sukkels organiseren toch een referendum. Ik ben er wel blij mee, want de kans dat er bij ons ook een NEE uit komt heeft twee voordelen:
- de grondwet gaat niet door
- Balkenend gaat op z'n bek
  zondag 29 mei 2005 @ 22:56:28 #216
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27467330
Ok, morgen neem ik Das Boot ook nog wel mee, nu ik toch al bergen met DVD's mee heb De eerste helft heb ik ooit wel ondertitels bijgehad, de tweede niet omdat dat niet meer synchroon liep... ach, zoveel tekst is er niet, en het is wel te volgen
Slapen maar, morgenvroeg weer bio
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  zondag 29 mei 2005 @ 22:58:02 #217
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27467370
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:55 schreef MrAli het volgende:

[..]

Tsja, een referendum in Ned. was helemaal niet nodig geweest, in de kamer is het wel duidelijk, maar die sukkels organiseren toch een referendum. Ik ben er wel blij mee, want de kans dat er bij ons ook een NEE uit komt heeft twee voordelen:
- de grondwet gaat niet door
- Balkenend gaat op z'n bek
Tsja, buiten dat ik in principe niet tegen een grondwet ben, neem ik aan dat al die mensen in de 2e kamer zich er heus wel in verdiept hebben (dat is hun werk tenslotte), dus vertrouw ik daar ook wel op. Ja, het is een raar referendum, maar het laat wel het verschil tussen politiek en volk zien. Ik ben erg benieuwt wat Balkenende gaat doen bij een NEE. Hij zit dan in een heel lastig parket.
  zondag 29 mei 2005 @ 23:00:32 #218
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27467450
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:47 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Jij stemt nee, dus ben je net zo erg als alle nee stemmende fransen

Maar sowieso, in Nederland stelt dat hele referendum geen ene fuck voor! En ik heb me totaal niet verdiept in de Franse sfeer, maar volgens mij was die net zo erg... Welke uitkomst we ook krijgen, het is een gemanipuleerde klotezooi!
De verliezer spreekt...
  zondag 29 mei 2005 @ 23:02:13 #219
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27467513
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:58 schreef errrrr het volgende:

[..]

Tsja, buiten dat ik in principe niet tegen een grondwet ben, neem ik aan dat al die mensen in de 2e kamer zich er heus wel in verdiept hebben (dat is hun werk tenslotte), dus vertrouw ik daar ook wel op. Ja, het is een raar referendum, maar het laat wel het verschil tussen politiek en volk zien. Ik ben erg benieuwt wat Balkenende gaat doen bij een NEE. Hij zit dan in een heel lastig parket.
Damn man, op wie zou je dan stemmen bij een Tweede Kamer verkiezing? Als je er jou gedachten op na houd hebben ze zich er allemaal in verdiept dus vertrouw je erop, en ze roepen allemaal wat anders, nee, Hansje gaat verstandig om met zijn toekomstige stemrecht.
pi_27467662
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
De verliezer spreekt...
Dat geloof je zelf niet hoop ik?
Anders moet je wat beter opletten want ik heb mijn ongenoegen meerdere malen getoont
pi_27468025
Zo, ik ga over naar de lichtere avatars
  zondag 29 mei 2005 @ 23:58:45 #222
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27469308
Zo, pitten, morgen Nederlands examen, dus moet ik weer fris zijn.

pi_27469321
Nou goed, ik ga pitten, als ik nog kan slapen want het is me niet gelukt om een mug te vangen en ondertussen ben ik wel gestoken door dat beest...
pi_27473165
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:31 schreef MrAli het volgende:
NON
Nou, wees er maar blij mee. .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_27473460
Nederland snijdt zichzelf erg in de vingers door deze grondwet af te wijzen. Er had sowieso nooit een referendum mogen komen over dit onderwerp. Way to go, D66.

Vrijwel niemand heeft enig idee waar ze nou voor of tegen stemmen. Het is nu vooral ongenoegen dat geuit wordt door het volk. 'Euro is te duur', 'Turkijke mag niet bij de EU', 'Nederland gaat naar de klote' etc etc. Het gaat in feite over alles, behalve de grondwet zelf. Sowieso is het kabinet op dit moment erg impopulair, dus is dit een manier om dat duidelijk te maken. Alleen is het uiteraard niet wenselijk om daar deze kwestie voor te misbruiken.

De tegenstanders doen het lijken alsof het een grote superstaat à la Amerika wordt, terwijl dat absoluut niet waar is. Het is slechts een verdrag, niet eens een grondwet, maar een verdrag waarin hele elementaire dingen geregeld worden die voor zich spreken. Als we nog een beetje mee willen komen in de wereldeconomie, moeten we tegen zwaargewichten als Amerika en China. Als klein land kom je dan niet ver, maar als Europa wel.
- Beverly Sills
  maandag 30 mei 2005 @ 10:14:50 #226
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27474646
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nederland snijdt zichzelf erg in de vingers door deze grondwet af te wijzen. Er had sowieso nooit een referendum mogen komen over dit onderwerp. Way to go, D66.
Nederland snijdt zichzelf helemaal niet in de vingers. En ik ben het wel met je eens dat er geen referendum had moeten wezen.
quote:
Vrijwel niemand heeft enig idee waar ze nou voor of tegen stemmen. Het is nu vooral ongenoegen dat geuit wordt door het volk. 'Euro is te duur', 'Turkijke mag niet bij de EU', 'Nederland gaat naar de klote' etc etc. Het gaat in feite over alles, behalve de grondwet zelf. Sowieso is het kabinet op dit moment erg impopulair, dus is dit een manier om dat duidelijk te maken. Alleen is het uiteraard niet wenselijk om daar deze kwestie voor te misbruiken.
Uiteraard is dat niet juist, maar ze hebben het ook wel over zichzelf afgeroepen.
quote:
De tegenstanders doen het lijken alsof het een grote superstaat à la Amerika wordt, terwijl dat absoluut niet waar is. Het is slechts een verdrag, niet eens een grondwet, maar een verdrag waarin hele elementaire dingen geregeld worden die voor zich spreken. Als we nog een beetje mee willen komen in de wereldeconomie, moeten we tegen zwaargewichten als Amerika en China. Als klein land kom je dan niet ver, maar als Europa wel.
Hoe je het wil noemen, een verdrag of een grondwet, het staat dus wel boven elke landelijke wet, en Nederland ligt qua wetten op bepaalde gebieden wel behoorlijk voor op de rest van Europa. Denk hierbij aan euthanasie, abortus, prostitutie, (soft)drugs etc. etc. Dat soort dingen raken we allemaal kwijt. Iets wat niet mag gebeuren.

Ook krijgt Nederland geen moer te vertellen in Europa, de grote landen regelen alles zelf wel, die hebben dan toch makkelijk een meerderheid, niet echt iets waar ik op zit te wachten.

Europa wordt ook nog een stuk duurder. Er komt nog minder terug van wat we erin stoppen.

Deze hele grondwet is niet nodig, het kan ook prima zonder. Waarom zou bijv. de terrorismebestrijding beter gaan met een grondwet etc. etc. Grondwet, nergens voor nodig, we kunnen heel goed zonder, samenwerking is er namelijk toch wel, en die zie ik echt niet veel beter worden met zo'n grondwet.

Het gaat allemaal veel te snel, van 15 landen ging het opeens naar 25 landen, en nu komen er weer 2 bij. De euro hebben we nog niet zo lang, en nu moet er ook nog even een grondwet doorgestamd worden.

En bij die uitbreiding van 10 landen is ons niets gevraagd, bij die uitbreiding van 2 landen straks ook niet, en bij de euro evenmin. En met de euro zijn we genaaid waar we bij stonden.

Dit laatste blokje bevat niet echt argumenten, maar het zijn wel dingen die bij elke weldenkende stemmer meespelen.
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Nou, wees er maar blij mee. .
Ja, ik ben er dus wel blij mee ja!
pi_27475411
@ Hans und Ali - Ik heb Goodbye Lenin en Der Untergang al gezien. (Goodbye Lenin hebben we ook in huis, maar ik had er helemaal niet aan gedacht om die op te schrijven, Danke!)

@ Ruben - Mijn PO moet op vrijdag af zijn.. Maar misschien is het wel handig ja.
quote:
Op zondag 29 mei 2005 22:51 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Alle vrijgezelle - niet op een ander verliefde - jongens zien d'r staan na die uitspraak van vannacht

pi_27481839
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:14 schreef MrAli het volgende:

[..]

Nederland snijdt zichzelf helemaal niet in de vingers. En ik ben het wel met je eens dat er geen referendum had moeten wezen.
[..]

Uiteraard is dat niet juist, maar ze hebben het ook wel over zichzelf afgeroepen.
Net alsof het huidige kabinet de de schuld van alles is. Het is erg gemakkelijk om alles af te schuiven op de regering, maar het slaat nergens op. Bovendien gaat dit referendum over het verdrag van Rome en niet over de huidige situatie in Nederland, de euro of toetreding van Turkije tot de EU. Het is dus ook volstrekt onzinnig om nee te stemmen omdat je alles te duur geworden vindt.
quote:
[..]

Hoe je het wil noemen, een verdrag of een grondwet, het staat dus wel boven elke landelijke wet, en Nederland ligt qua wetten op bepaalde gebieden wel behoorlijk voor op de rest van Europa. Denk hierbij aan euthanasie, abortus, prostitutie, (soft)drugs etc. etc. Dat soort dingen raken we allemaal kwijt. Iets wat niet mag gebeuren.
Dit verdrag is slechts een samenvatting van rechten van burgers, protocollen, doelstellingen en algemene bepalingen en tast dus niet de soevereiniteit van Nederland aan. Het is een misverstand dat we opeens onze vooruitstrevende wetgeving niet meer zouden mogen handhaven. Dat heeft er werkelijk niets mee van doen.
quote:
Ook krijgt Nederland geen moer te vertellen in Europa, de grote landen regelen alles zelf wel, die hebben dan toch makkelijk een meerderheid, niet echt iets waar ik op zit te wachten.
Nederland krijgt juist meer recht van spreken. Elke stem van elk land telt namelijk even zwaar. Dus of je nu 60 miljoen inwoners hebt of 5 miljoen, jouw stem telt even zwaar als dat van bijvoorbeeld Duitsland of Engeland. Dat is ook één van de redenen waarom Frankrijk nee heeft gestemd. Die verliezen namelijk macht.
quote:
Europa wordt ook nog een stuk duurder. Er komt nog minder terug van wat we erin stoppen.
De Nederlandse economie bestaat voor een heel groot deel uit export naar overige EU-landen en is daar dus sterk van afhankelijk. Het is in dat opzicht onbegrijpelijk dat meer samenwerking niet toegejuicht wordt, immers een betere samenwerking zorgt voor een betere economie. Vanuit economisch opzicht zouden we zeker vóór de EU moeten zijn.
quote:
Deze hele grondwet is niet nodig, het kan ook prima zonder. Waarom zou bijv. de terrorismebestrijding beter gaan met een grondwet etc. etc. Grondwet, nergens voor nodig, we kunnen heel goed zonder, samenwerking is er namelijk toch wel, en die zie ik echt niet veel beter worden met zo'n grondwet.
De samenwerking is op dit moment zeker niet optimaal en kan veel beter. Dat wordt geregeld door middel van dit verdrag. Als je tegen grootmachten als Amerika en China moet concurreren is het wel degelijk van groot belang dat je samenwerkt. 'Het is er nu toch al wel' is een non-argument.
quote:
Het gaat allemaal veel te snel, van 15 landen ging het opeens naar 25 landen, en nu komen er weer 2 bij. De euro hebben we nog niet zo lang, en nu moet er ook nog even een grondwet doorgestamd worden.

En bij die uitbreiding van 10 landen is ons niets gevraagd, bij die uitbreiding van 2 landen straks ook niet, en bij de euro evenmin. En met de euro zijn we genaaid waar we bij stonden.
De burgers hebben zelf gestemd op de politieke partijen, als je het dus niet eens bent met de euro of andere zaken had je gewoon op een andere partij moeten stemmen. Zo simpel ligt dat. Niks door de strot geduwd dus. Verder hebben mensen natuurlijk altijd wat te klagen, nu is het weer de euro en dan weer de uitbreiding van de EU. Gezeur om niets.
quote:
Dit laatste blokje bevat niet echt argumenten, maar het zijn wel dingen die bij elke weldenkende stemmer meespelen.
Nogmaals, de euro, toetreding van Turkijke tot EU, etc hebben dus helemaal niets met dit referendum te maken en dat is dus ook geen argument. Zo 'weldenkend' is dat dus niet.
quote:
Ja, ik ben er dus wel blij mee ja!
Wel, ik niet.

Synopsis:
Je argumenten slaan als een tang op een varken. Er zijn zeker goede argumenten tegen dit verdrag, alleen noem jij net de verkeerde...

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizza_Shooter op 30-05-2005 14:40:47 ]
- Beverly Sills
pi_27482058
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:48 schreef DearPrudence het volgende:
@ Hans und Ali - Ik heb Goodbye Lenin en Der Untergang al gezien. (Goodbye Lenin hebben we ook in huis, maar ik had er helemaal niet aan gedacht om die op te schrijven, Danke!)

@ Ruben - Mijn PO moet op vrijdag af zijn.. Maar misschien is het wel handig ja.
Je kunt er altijd nog een referentie aan geven in je nawoord, dat vind Pieter vast wel goed .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_27482416
quote:
[quote van Niels]

niet dan?
  maandag 30 mei 2005 @ 14:53:53 #231
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27482436
quote:
Ik bedacht me nog dat er ook nog 'Das Experiment' is... en 'Schindlers List' natuurlijk...
Maar kan iemand plz even kijken hoeveel tekstsoorten en pagina's enzo we voor elk vak moeten, mijn PTA is spoorloos

En Niels, al langs de pinautomaat gereden?
pi_27482671
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:53 schreef errrrr het volgende:

[..]

Ik bedacht me nog dat er ook nog 'Das Experiment' is... en 'Schindlers List' natuurlijk...
Maar kan iemand plz even kijken hoeveel tekstsoorten en pagina's enzo we voor elk vak moeten, mijn PTA is spoorloos

En Niels, al langs de pinautomaat gereden?
Extensief luisteren
Engels minimaal 12 uur en 6 programmasoorten
Duits1 minimaal 7 uuur en 4 programmasoorten
Frans1 minimaal 5 uur en 3 programmasoorten

Extensief lezen
Engels minimaal 250 bladzijden en 6 tekstsoorten
Duits minimaal 250 bladzijden en 6 tekstsoorten
Frans minimaal 150 bladzijden en 3 tekstsoorten
- Beverly Sills
pi_27482966
Zo Taxi 1 gekeken. Niet echt veel frans van opgestoken aangezien de ondertiteling in het nederlands was ipv frans zelf, maar ach..

Ik moet toegeven dat ik af en toe wel moest lachen omdat het gewoon zo vreselijk flauw was. En af en toe had ik het idee alsof ik een Need for speed spel zat te spelen.
  maandag 30 mei 2005 @ 15:25:59 #234
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27483518
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Extensief luisteren
Engels minimaal 12 uur en 6 programmasoorten
Duits1 minimaal 7 uuur en 4 programmasoorten
Frans1 minimaal 5 uur en 3 programmasoorten

Extensief lezen
Engels minimaal 250 bladzijden en 6 tekstsoorten
Duits minimaal 250 bladzijden en 6 tekstsoorten
Frans minimaal 150 bladzijden en 3 tekstsoorten
Dacht dat op de studiewijzer 15 uur voor Engels stond, maar ach, dat red ik toch makkelijk Heel erg bedankt iig

En Esmé, zou jij Taxi met Franse ondertitels snappen? Ik heb mij Frans toch al opgegeven, nog even alles braaf afronden
pi_27483706
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:25 schreef errrrr het volgende:

[..]

Dacht dat op de studiewijzer 15 uur voor Engels stond, maar ach, dat red ik toch makkelijk Heel erg bedankt iig
Jacques heeft dat ook net nog gezegd, dat het op de studiewijzer dus verkeerd staat. Verder waren het dus inderdaad 6 programma- en tekstsoorten, zoals ik al zei.
- Beverly Sills
  maandag 30 mei 2005 @ 15:32:56 #236
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27483738
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Jacques heeft dat ook net nog gezegd, dat het op de studiewijzer dus verkeerd staat. Verder waren het dus inderdaad 6 programma- en tekstsoorten, zoals ik al zei.
Ik heb vandaag niet echt zitten opletten, zijn wel meer dingen langs me heen gegaan
pi_27483780
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:25 schreef errrrr het volgende:

[..]

En Esmé, zou jij Taxi met Franse ondertitels snappen? Ik heb mij Frans toch al opgegeven, nog even alles braaf afronden
Minder goed dan nederlands natuurlijk, maar het zou wel schelen. En bovendien leer je er dan wel wat van.

Ik heb nu voor frans opgeschreven: Hiroshima mon amour, Taxi 1,2, Un Long Dimanche de Fiancailles. En ik heb nog niet genoeg...
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Serieus? Alleen maar 5 uur dan?
pi_27483828
Ik ga even douchen, en daarna aan mijn wiskunde PO!
  maandag 30 mei 2005 @ 15:52:27 #239
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27484345
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:34 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Minder goed dan nederlands natuurlijk, maar het zou wel schelen. En bovendien leer je er dan wel wat van.

Ik heb nu voor frans opgeschreven: Hiroshima mon amour, Taxi 1,2, Un Long Dimanche de Fiancailles. En ik heb nog niet genoeg...
Tsja, Frans 2 he
quote:
[..]

huh? 12 uur luisteren dus, verdeeld over 6 luistersoorten...
pi_27484903
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:34 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Er staat op de studiewijzer dat je totaal 15 uur Engels geluisterd moet hebben. Dat is slechts 12 uur, verdeeld over 6 programmasoorten. Waar haal je die vijf vandaan?
- Beverly Sills
pi_27485198
Sorry.. per ongeluk naar frans 1 gekeken. Vond het al zo vreemd.
  maandag 30 mei 2005 @ 16:50:13 #242
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27486255
Zo, Nederlands ging wel aardig. Twijfelde nog over een aantal vragen, maar die heb ik buiten nog even met Pim (de vriend van de chick van Niels Witte) doorgenomen, die die mocht een 2.3 halen, en van de vier antwoorden hadden we er drie hetzelfde, en bij de vierde twijfelde we allebei tussen twee mogelijkheden en nam hij de eerste en ik de tweede. Wel genoeg gescoord denk ik.
pi_27486372
Goed, Duits en Engels luisteren af.
Engels lezen af.

Nu nog Duits lezen, Frans luisteren en lezen afmaken.
  maandag 30 mei 2005 @ 16:53:55 #244
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27486382
Ow en Kees, ik laat je maar in je waan, ik heb het nou al drie keer hier uitgetypt, geen zin om het nog eens te doen.
pi_27486503
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:53 schreef MrAli het volgende:
Ow en Kees, ik laat je maar in je waan, ik heb het nou al drie keer hier uitgetypt, geen zin om het nog eens te doen.
Sorry, maar volgens mij ben jij hier diegene die in een waan is, maar dat zeg ik slechts als toeschouwer.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_27486942
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:53 schreef MrAli het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik nog geen zinnig argument gehoord van jou kant, maar ik begrijp volkomen dat dat ook teveel gevraagd is.
- Beverly Sills
pi_27486949
banaan
pi_27486986
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik nog geen zinnig argument gehoord van jou kant, maar ik begrijp volkomen dat dat ook teveel gevraagd is.
Dat laatste hoeft er nou niet bij he.

Hou beide nou maar even op, goed?
  maandag 30 mei 2005 @ 17:14:44 #249
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27487052
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:57 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Sorry, maar volgens mij ben jij hier diegene die in een waan is, maar dat zeg ik slechts als toeschouwer.
Ach, volgens mij staat Ali redelijk alleen hier op FoK

Nunet Delicatessen gezien, apart, maar wel leuk

Etenstijd, en dan atletiek... lekker weer
pi_27487180
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:14 schreef errrrr het volgende:

[..]

Ach, volgens mij staat Ali redelijk alleen hier op FoK

Nunet Delicatessen gezien, apart, maar wel leuk

Etenstijd, en dan atletiek... lekker weer