Ik was ook niet van plan op die onzin van hem te gaan reageren hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft er nou niet bij he.
Hou beide nou maar even op, goed?
Zeg Hans, jij moet echt helemaal je waffel houden, jij gaat blindelings af op de eerste de beste lul op tv die je wat hoort zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, volgens mij staat Ali redelijk alleen hier op FoK
Nunet Delicatessen gezien, apart, maar wel leuk
Etenstijd, en dan atletiek... lekker weer
Dat gold dus ook voor jou hoor Ali!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan op die onzin van hem te gaan reageren hoor.
Hij leest niet eens goed wat ik zeg.![]()
[..]
Zeg Hans, jij moet echt helemaal je waffel houden, jij gaat blindelings af op de eerste de beste lul op tv die je wat hoort zeggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, ik ben tot nog toe heel netjes gebleven, maar we zullen dit soort kwesties inderdaad verder maar aan het alwetende volk overlaten.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft er nou niet bij he.
Hou beide nou maar even op, goed?
Sorry, maar ik ben niet over die grondwet doorgegaan, ik zeg dat ik niet van plan was daarover verder te gaan en ik zet Hans even op z'n plaats, wat al wel eerder gebeurd is maar wat ie toen dus kennerlijk ook al niet begrepen heeft.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat gold dus ook voor jou hoor Ali!
Sorry, maar volgens mij ben jij hier diegene die niet op z'n plaats zit, maar dat zeg ik slechts als toeschouwer.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet over die grondwet doorgegaan, ik zeg dat ik niet van plan was daarover verder te gaan en ik zet Hans even op z'n plaats, wat al wel eerder gebeurd is maar wat ie toen dus kennerlijk ook al niet begrepen heeft.
quote:Dutch activists pros and cons the new European constitution are come through whole the Netherlands in action. There its various reports of violent outbursts. The tension is such risen that a civil war threatens.
Laat em maar even in z'n sop gaar koken, trekt wel weer bij.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij ben jij hier diegene die niet op z'n plaats zit, maar dat zeg ik slechts als toeschouwer.
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij ben jij hier diegene die niet op z'n plaats zit, maar dat zeg ik slechts als toeschouwer.
De enige die dat nu doet ben jij, aangezien de grondwet dus nu officieel van de baan is.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Laat em maar even in z'n sop gaar koken, trekt wel weer bij.
Ik heb nooit gezegt dat ik 'alles braaf doe wat de 2e kamer zegt', alleen dat ik aanneem dat zij (en andere economen die voor zijn, en dat zijn ze bijna allemaal) zich er wel in verdiept hebben, terwijl ik dat minder heb. Verder ben ik in principe niet tegen een grondwet, het lijkt mij een goed idee.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet over die grondwet doorgegaan, ik zeg dat ik niet van plan was daarover verder te gaan en ik zet Hans even op z'n plaats, wat al wel eerder gebeurd is maar wat ie toen dus kennerlijk ook al niet begrepen heeft.
Smakelijk eten.quote:
Toen ze ging kijken of ze een DVD-speler in haar pc had stootte ze haar hoofd tegen haar toetsenbord.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Smakelijk eten.
Maaruh, wat heb je met je oog gedaan? (Zie net in je naam staan dat je een zeer oog heb.)
Het is gewoon JOUW schuld!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Toen ze ging kijken of ze een DVD-speler in haar pc had stootte ze haar hoofd tegen haar toetsenbord..
Dus dat word morgenof niet?
.
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh trouwens, Hans? We gaan binnekort een filmavondje bij jou houden, including Kingsize. Andere klassiekers zijn ook welkom.
Dat je het even weet.
Hmm, niet zo slim.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:31 schreef DearPrudence het volgende:
jumm.. I love quiche.
Ik heb mijn oog gestoten aan mijn keyboard tafeltje.
Dacht dat ik een heel dik oog zou krijgen, maar dat valt gelukkig mbv een washandje en koud water wel mee.
Ah, zijn Hans z'n ouders er eens niet?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh trouwens, Hans? We gaan binnekort een filmavondje bij jou houden, including Kingsize. Andere klassiekers zijn ook welkom.
Dat je het even weet.
Eh, mail maar, veel zal het toch niet schelen. Anders moet je twee keer bellen.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:54 schreef errrrr het volgende:
Kees: geld voor de interrail via mijn pa doen was goed, moeten we dan eerst even bellen voor de 'exacte' prijs, of zullen we nu al gaan mailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |