Als hij het wel heeft, dan heeft de 2de nakijker het nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:21 schreef Bob-B het volgende:
Ik zit hier bij wel even in de piepzak ik denk genoeg punten, maar mijn gevoel zegt da tik het heel kut heb gemaakt.
Ik hoop dat mijn leraar medelijden met me heeft.
Met een beetje wil valt er heel wat te beargumenteren als leraar en dan zal een 2e conrector heus niet al te moeilijk doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Als hij het wel heeft, dan heeft de 2de nakijker het niet![]()
soortelijke weerstandquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:52 schreef El.Wulfo het volgende:
ik vond het kut..het was veelste lang, ik had veel ste weinig tijd...en die vraag van de gloeilamp kwam ik niet uit...waar in binas vinden ze dat rho 55*10^-9 is?:S
das tog gewoon de dichtheid ofniet?
Zo'n vraag heb ik een jaar geleden een keer een uur op zitten kutten, vervolgens een halfuur op een leraar gewacht, die me dus doodleuk vertelde dat die rho geen dichtheid maar soortelijke weerstand isquote:
Ik heb het op secondes gehouden (1,1 x 104 s = 3 uur idd). Kost me dat een puntje?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:33 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ben ik nou helemaal gestoord of klopt dat antwoord bij vraag 3 niet?
3,0 uur? Ik heb het nogmaals nagerekend en kom toch echt uit op 5,5 uur...
Heb je het mooi fout. die 10 haal je toch nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:33 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ben ik nou helemaal gestoord of klopt dat antwoord bij vraag 3 niet?
3,0 uur? Ik heb het nogmaals nagerekend en kom toch echt uit op 5,5 uur...
Het was toch promillequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Nee, eindexamen natuurkunde 1 VWO gaat het over.
Secondes zullen geen punt kosten...
Maar ik denk dat je antwoord toch fout is.
Als je de halveringstijd van molybdeen invult in de formule (68,3 uur), dan kom je wél op 3,0 uur uit. Dus ik denk dat ze dat fout hebben gedaan. Het ging namelijk om technesium-99m
En bovendien gaan ze uit van 0,50 x 10^-3.
Dat kan ook niet kloppen... 0,50% is decimaal 0,0050, dus 0,50 x 10^-2 of 5,0 x 10^-3
Met andere woorden: dat antwoord klopt niet.
En dat heb ik netjes bij het Laks gemeld.
Jezus, zo nemen ze bij LAKS de klachten nooit serieusquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:17 schreef Mr.Trelawney het volgende:
WTF!
Wát een misselijke vraag dan...
Nu zie ik het, ja... Kom op zeg, schrijf dan gewoon promille op...
Zo'n tekentje ziet iedereen toch gewoon voor een procent aan...
opgave 3 ook?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:11 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Oh ja, wat ik ook wilde zeggen nog...
Ik heb net het examen natuurkunde 1,2 gezien en volgens mij had ik daar een voldoende voor gehaald zonder natuurkunde 1,2 stof te hebben gehad.
De extra vragen bij dat schip hadden wij ook kunnen maken (decibellen, enzovoort) en die vraag met die val van die rots leek mij ook deels te doen voor natuurkunde 1?
Scheelt je maar 1 puntje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:22 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Er bestaat een mechanisme in de hersenen dat ervoor zorgt dat mensen bepaalde dingen niet zien...
Waenner ik op dzee mnaier ga tpeyn sanp jij wraashcjinljik mteeen wat ik bdeoel
Zo'n klein tekentje bij het % teken zien meer mensen niet dan wel.
Maar goed, het is natuurlijk waar hoor.. Goed lezen.. Toch vind ik het een beetje flauw.
een beetje bickel doet trouwens sowieso ntquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:30 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Wel ja? Telt het completeren van de berekening dan gewoon mee?
Oh, das mooi.
@ Repeat: Opgave 3 niet, nee... Maar het grootste deel van het examen wel. En dat van die kernen ook niet.
Opgave 5 had voor een deel moeten lukken... Naja, fifty fifty klopt eigenlijk ook wel.
ik zou zonder na te denken de talen laten vallenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ben ik met je eens!
Op mijn school werd echter een nieuw systeem ingevoerd, waardoor ik mijn keuze NT met Latijn, Grieks en Biologie niet kon kiezen.
Het was of een klassieke taal laten vallen, of geen biologie. Dat laatste was uitgesloten, want ik wilde geneeskunde gaan doen.
En de klassieke talen vond ik leuker dan natuurkunde 2 en wiskunde b2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |