SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben trouwens nog steeds geen bank tegen gekomen![]()
En mijn savings beginnen aardig vol te lopen ,met als gevolg dat ik in me broek schijt om af te gaan![]() Psn online ID Tec-Deacon
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ

ow okquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef H.Flick het volgende:
Als je skillpoints gelijkmatig verdeeld mis je op het eind wel een aantal belangrijke skills, behalve als je echt extreem levelt.

Ik wacht nog steeds op mijn demo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef peristilius het volgende:
Ik keek net even bij de post, blijkt dat ik een Dragon Quest VIII demo heb gekregen.
Zal ik wel een keer besteld hebben op de Square-Enix site ofzo.

Metal Slimes zijn toch beter dan die normale!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ow ok![]()
![]()
oeewww deze is trouwens wel heel erg aantrekkelijk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
maar ¤ 32 .....de blauwe is al uitverkocht![]()

ik niet, vandaag binnen gehadquote:

Kerel ik kijk dvd , vanavond geen tijd om te gamenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:28 schreef peristilius het volgende:
Ik heb niet eens tijd om de demo uit te proberen.
Gamedemon, ga eens kijken of je het kut vindt!

Same here! Leuke verrassing.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef peristilius het volgende:
Ik keek net even bij de post, blijkt dat ik een Dragon Quest VIII demo heb gekregen.
Zal ik wel een keer besteld hebben op de Square-Enix site ofzo.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Deacon_Tigra op 16-04-2006 19:10:15 ]Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ

Ik loop ook altijd overal en nergens rond, op zoek naar treasure chests. Enige probleem is dan altijd je weg nog terug kunnen vindenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
10 uur gespeeld, heb Angelo nog nietDe Abbey staat wel in de fik nu en hij zal er zo wel bijkomen denk ik. De wereld is ook zoooo uitgebreid he... Ik blijf zelden op het pad

en hulde aan die evac en zoom spells , anders was ik al meerdere malen de helft van mn geld verlorenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd overal en nergens rond, op zoek naar treasure chests. Enige probleem is dan altijd je weg nog terug kunnen vindenHulde aan die wegwijsbordjes.

Tsja ik misbruik Whistle veel om te levellen om na 2-3 leveltjes een veilige oversteek te wagenquote:Op zondag 16 april 2006 19:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Kan natuurlijk wel Zoom gaan gebruiken, maarja XP he![]()

ik geef zoveel mogelijk geld uit zodat ik niet hoef te vloeken als ik gewiped wordquote:Op woensdag 19 april 2006 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop de helft van de wapens niet eens omdat ik mn characters er niet in train met die skill points. Twee wapens per character en de uitstralingseigenschap level ik, de rest neit.

Naar de monster arena van Morrie (zuid-oost van Pickham), dan moet je van hem 3 monsters zoeken (van die monsters die je op het speelveld ziet lopen, dus geen monsters uit random encounters) en als je die drie hebt terug naar hem gaan, dan krijg je je eigen monsterteam.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:22 schreef jpg97 het volgende:
Hoe kun je Fiends toevoegen?

ooww..dus geen random encounters , vondt het al zo vaag dat ik ze niet kon capturenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Naar de monster arena van Morrie (zuid-oost van Pickham), dan moet je van hem 3 monsters zoeken (van die monsters die je op het speelveld ziet lopen, dus geen monsters uit random encounters) en als je die drie hebt terug naar hem gaan, dan krijg je je eigen monsterteam.
http://db.gamefaqs.com/co(...)ii_monster_arena.txt
staat alles verder wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Deacon_Tigra op 19-04-2006 17:49:13 ]Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ

quote:Op woensdag 19 april 2006 16:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]LevelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |