Heb het de afgelopen dagen paar keer gezien vond het wel grappig hoe die Joost voor schut werd gezet.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:58 schreef Svensational het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen speelt de rol van Julia Branca.
En wat is er zo leuk aan die Ron Raven
Die kerel die altijd achter die bar staat ik dacht dat ze naam TK wasquote:Op maandag 30 mei 2005 11:19 schreef Svensational het volgende:
En wat bedoel je met TK?
TK JP ik ben ook maar een onm leekquote:
Ik heb al gestemdquote:Op maandag 30 mei 2005 14:16 schreef babette21 het volgende:
je bent lekker bezig Sven
volgens mij kunnen we jou stemmen pas op 30 juni verwachten....!?!?
De rest interesseert me nietquote:
Nee, want dan kan Claire dus bovenaan staanquote:Op maandag 30 mei 2005 15:43 schreef babette21 het volgende:
stelt 't je gerust als ik zeg dat beide lijsten tot nu toe totaal verschillen met die van vorig jaar?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, geen stemmen betekent ook minder concurrentie enzo![]()
van Paskwal en Ruby kan ik het me voorstellen dat je daar niet goed van wordt, maar Benjamin was cooliewoolie en Lucille was zoooo liefquote:Op maandag 30 mei 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
I know.... al kan ik 't me zo ontzettend níet voorstellen.....
maar ik zeg verder niks, heb me voorgenomen geen stemmen af te zeiken![]()
wat verdomde moeilijk is wanneer mensen op Benjamin en Pascale en Ruby stemmen...
Dat kan toch niet waar zijn!!!!! Dat was het grootste soapdrama van de vorige eeuw, samen met het L-ding!!!!!! Kan die naam al niet eens meer uit mijn strot krijgen, één keer was al er genoeg, was een must voor mijn tegenstem!!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
wat verdomde moeilijk is wanneer mensen op Ruby stemmen...
Benjamin was irritant en ongeloofwaardig, en Lucille het meest slaapverwerkende figuur uit ONM...quote:Op maandag 30 mei 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
maar Benjamin was cooliewoolie en Lucille was zoooo lief
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
* Babette trekt 'n sprintje naar de abortuskliniek....
A. Doe eens even gezond.....en hou je hormonen onder controle en denk aan het feit dat ik Babette en Cor en Claire in mijn lijst heb staan!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Benjamin was irritant en ongeloofwaardig, en Lucille het meest slaapverwerkende figuur uit ONM...
* Babette trekt 'n sprintje naar de abortuskliniek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |