Ik zelf weiger echt om naar de Titanic te gaan. Het genre vind ik op zich nog wel aardig, maar alles wat ik erover gelezen heb doet me denken dat het om een zeer slechte film gaat in het genre (in mijn opinie dus). Bovendien kan ik die Leonardo di Caprio gewoon niet uitstaan en ook niet al die overdreven zoetsappigheid waarmee de film aangekleed is.
Wild Wild West weiger ik ook te zien, alleen maar negatieve reacties over gehoord (en niet voor niets dat die film veel, ik meen dat het frambozen heet, won. (soort eeehhh anti oscars zeg maar).
Naar welke film zijn jullie echt niet toe te slepen of voor te porren, en komt dat door de acteur, het genre, of iets anders....vertel...
Ik zal me dus wel twee keer bedenken voordat ik naar een nieuwe film van de Fresh Prince ga.
En Kevin Costner heeft ook al jaren niks fatsoenlijks meer gemaakt (heeft iemand toevallig The Postman gezien ?, braaaaak...) Zijn nieuwe films laat ik voorlopig ook maar aan me voorbijgaan.
- James Bond films. Ik weet niet wat het is, maar ik kan daar gewoon niet naar kijken. Zo vreselijk!
- Star Wars. Daar begin ik echt niet aan. Het genre staat me echt totaal niet aan.
- Films die echt absoluut geen reality gehalte hebben. Van die horrorfilms over gigantische spinnen..yeah right..niet dus.
- Films met een of andere flauwe "komiek" erin, zoals die films van Leslie Nielsen, of Austin Powers. Dagget nie!
Dat was het wel ff!
quote:
Ik zelf weiger echt om naar de Titanic te gaan. Het genre vind ik op zich nog wel aardig, maar alles wat ik erover gelezen heb doet me denken dat het om een zeer slechte film gaat in het genre (in mijn opinie dus). Bovendien kan ik die Leonardo di Caprio gewoon niet uitstaan en ook niet al die overdreven zoetsappigheid waarmee de film aangekleed is.
Wat een ONZIN. Wat een ontzettend kortzichtige visie. Wat denk jij dan wel over Titanic te weten? Het liefdesverhaaltje boeit niet echt, nee. Maar er is zoveel meer. Wat staat je verder nog niet aan dan?
Titanic is 1 van de allermooiste films die ik ooit gezien heb.
quote:
op 04-28-2000 om 02:53 PM schreef Arcee het volgende:
Wat een ONZIN. Wat een ontzettend kortzichtige visie. Wat denk jij dan wel over Titanic te weten? Het liefdesverhaaltje boeit niet echt, nee. Maar er is zoveel meer. Wat staat je verder nog niet aan dan?Titanic is 1 van de allermooiste films die ik ooit gezien heb.
Laat DIGGER dat nou lekker zelf bepalen. Als hij Titanic niet wil zien, is dat zijn goed recht! Hij mist heel wat, dat ben ik met je eens, maar het is nog altijd wel zijn eigen keuze!
Later meer hierover... ken nu ff geen tijd.
Leuke naam trouwens... Fannetje
Vixen, Fannetje, ga de oude trilogie eens een keertje kijken en geef dan nog eens je mening
quote:
op 04-28-2000 om 03:58 PM schreef Arcee het volgende:
Absoluut, Fannetje! Maar DIGGER veronderstelt dingen waarvan ik hem/haar zou willen overtuigen dat die niet zo zijn. Titanic is geen zeer slechte film die met overdreven zoetsappigheid is aangekleed.Later meer hierover... ken nu ff geen tijd.
Leuke naam trouwens... Fannetje
Nee ik ben het wel met je eens hoor Arcee, ik zou het alleen op een andere manier zeggen
Enne, is dit de eerste keer dat je mijn naam tegen komt? Dat vind ik wel knap
Gaat me te boven dat mensen daar heen gaan !
Zet het Journaal maar eens aan, Alle drama die je daar elke dag weer ziet....
btw,ik hou niet van actiefilms, al zijn er wel een aantal die nog een verhaallijn bevatten.
Verder vind ik films als Austin Powers errug slap omdat deze humor mij niet aanstaat.
Jolanda
wow, mijn langste post
quote:
op 04-28-2000 om 02:53 PM schreef Arcee het volgende:
Wat een ONZIN. Wat een ontzettend kortzichtige visie. Wat denk jij dan wel over Titanic te weten? Het liefdesverhaaltje boeit niet echt, nee. Maar er is zoveel meer. Wat staat je verder nog niet aan dan?Titanic is 1 van de allermooiste films die ik ooit gezien heb.
Sja tuurlijk een kortzichtige visie, anders was ik de film wel gaan kijken, maar ik heb niet de behoefte aan een film van zo lang waar ik naar alle waarschijnlijkheid geen hol aan vind (behalve een hol in de scheepsromp). Ik kan Leonardo di Caprio niet uit staan gewoon, ik vind de hele clip bij het nummer van Celine Dion gewoon een negatieve indruk achterlaten, het Titanic verhaal, daar ga ik niet voor, zijn zat en ook genoeg betere films of docu's over gemaakt enz.
Het trekt en boeit me gewoon voor geen ene meter. De spelers niet, het verhaal niet, de soundtrack niet, de Oscars zeggen me nooit wat, nooit gedaan ook, dus ik bespaar me gewoon de ellende. En al mis ik in je ogen een goede film, ik mis op deze wijze meer slechte films dan goede. Dat ik dan misschien een keer toch een goeie film mis, ach boeien, niet gezien is niet gemist....
quote:
op 04-28-2000 om 05:22 PM schreef jolanda het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Leonardo DiCaprio. Ikzelf ben een jaar lang groot fan geweest (alle mogelijke bladen doorkijken, desnoods duits om maar één berichtje van leonardo te veroveren]. Ik werd fan van Leonardo door Titanic. Ja, ik was 13 en je moet wat. Oftewel, mijn hele kamer hing vol met Leonardoposters en ik had een map met allemaal informatie over Leonardo DiCaprio.
enz enz
Jolanda
wow, mijn langste post
Zelfs ik ben een poosje fan geweest van Leo (en ik was al 17 of 18....)
Ik bladerde niet alle bladen door, maar toch wel heel wat Leo-films gezien in die periode. Zoals Jolanda al zei speelde hij o.a. een fantastische rol in What's eating Gilbert Grape. Mijn interesse is inmiddels ook een stuk afgenomen, ben ook niet naar the beach geweest, maar Leonardo blijft een goed acteur!
btw Jolanda, gefeli met je langste post!
quote:
op 04-28-2000 om 05:22 PM schreef jolanda het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Leonardo DiCaprio.
---------------------------------------------Zelf vond ik Leonardo in Titanic niet zo goed omdat hij werd neergezet als de populaire jongen die alle meisjesharten op hol moes laten slaan (en dat is volgens mij ook zeker wel gelukt).
De oppervlakkige meningen over Leonardo zijn alleen gebasseerd op zijn acteerprestaties in Titanic en de media die van alles over hem heeft verteld.
Compleet mee-eens , de media verneukt artiesten gewoon , en ok als je hem leuk vind moet je daar vooral mee doorgaan {ben hier niet om meningen te veranderen maar om ze te geven}
Maar op het moment dat ik een boeken winkel binnenga en bij de tijdschriften zowat overal wel een foto van hem zie staan , alleen omdat hij een knap koppie zou hebben {kan ik niet beoordelen}, heb ik al genoeg van hem gezien dat ik toch liever een ander gezicht op het scherm zie.
Enneh hij moet wel een beetje goed zijn {anders had Pamela Anderson ook een hoge hit gescoord met Barb Wire , terwijl deze hard geflopt is
Image doesn't say anything..............
quote:
Enne, is dit de eerste keer dat je mijn naam tegen komt? Dat vind ik wel knap
Fannetje, nee hoor, ik heb je naam al veel vaker gezien, maar ik had gewoon ff zin om dat te zeggen.
En eh... dat wat onder je naam geschreven staat past volgens mij inderdaad wel bij je.
quote:
Verder vond en vind ik nog steeds dat Leonardo DiCaprio gigantisch goed kan acteren.
jolanda, absoluut. Ik vind DiCaprio ook een prima acteur. Zijn rol in What's Eating Gilbert Grape was echt fantastisch. Eén van de betere rollen ooit toch wel. Kep laatst nog This Boy's Life gezien. Ook een prima rol. Ik zou zeker ff naar The Beach gaan. Goeie film. Verrassend goed wel. En een goeie rol ook weer van Leonardo.
quote:
het Titanic verhaal, daar ga ik niet voor, zijn zat en ook genoeg betere films of docu's over gemaakt enz.
DIGGER, je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Titanic geeft het meest realitische en indringende beeld wat er ooit van de ramp is gegeven. Vergeet dat liefdesverhaal. Dat boeide mij ook niet zo. De film is zo ontzettend veel meer. Het is van een ongekende visuele en muzikale pracht.
Titanic boeide mij van de eerste tot de laatste seconde. Er zijn maar heel weinig films waarbij ik dat heb. Vanaf het openingsbeeld met de prachtige muziek (de soundtrack van Titanic vind ik één van de mooiste ooit gemaakt). Het ziet er allemaal zo mooi uit: de decors, de kostuums, de boot zelf, alles. Het camerawerk is perfect. De films is gewoon een genot om naar te kijken. De Oscar van Cameron voor beste regie is zo ontzettend verdiend. Ook het acteerwerk vond ik goed. Vooral van Kate Winslet en Billy Zane, die overtuigend een enorme klootzak neerzet. Leo was ook goed, maar niet zo goed als die twee.
Betere films over Titanic zijn er echt nooit gemaakt. Mensen denken vaak alleen aan het Jack/Rose verhaaltje, maar daarmee doe je de film enorm te kort. Het schip is heel erg authentiek nagemaakt. Alles klopt perfect met het origineel tot in de kleinste details. En de ramp zelf wordt indringend in beeld gebracht. Niet alleen die van Jack en Rose, nee, juist die van al die andere 1500 mensen. Ik had het gevoel dat we met deze film van minuut tot minuut konden meebeleven hoe het geweest moet zijn. Je zat er als het ware bovenop.
Dan de special effects. Voor mij is het zinken van het schip het hoogtepunt van de film. Ronduit adembenemend en zonder meer een van de meest indrukwekkende special effects die ik ooit heb gezien. Voeg dat bij wat ik al zei over de muziek, de decors, de kostuums, het camerawerk, de regie, het realisme van de ramp en het acteerwerk, en je begrijpt waarom Titanic voor mij één van de tien mooiste films ooit gemaakt is. Let op: het verhaal komt niét in dat rijtje voor.
Trouwens, mocht je toch benieuwd zijn geworden, dan kun je er niet veel aan doen, want op video is de film lang zo mooi en indrukwekkend niet als in de bioscoop. Ik heb Titanic 4 maal in de bioscoop gezien en slechts 1 keer op video. Het is gewoon bij lange na niet hetzelfde. Titanic is een echte bioscoop film. Een van de allermooiste bioscoopervaringen die ik ooit gehad heb.
----------------------------------------------------------------------------
"Titanic was called the Ship of Dreams, and it was. It really was."
Enne..over dat onderschrift onder mijn naam...je moet maar eens met wat bekenden van mij gaan praten, dan ga je daar wel anders over denken
Maareh dat komt waarschijnlijk ook omdat ik ADHD heb en dus Hyperactief ben
quote:
Enne..over dat onderschrift onder mijn naam...je moet maar eens met wat bekenden van mij gaan praten, dan ga je daar wel anders over denken
Daar geloof ik helemaal niks van... alleen al het feit dat jij dat er zelf onderzet zegt genoeg.
quote:
op 04-28-2000 om 09:37 PM schreef Arcee het volgende:
Fannetje, ik vond het liefdesverhaal best aardig, het is alleen niet de reden waarom ik Titanic zo'n fantastische film vind. Daarnaast is het dus ook niet een reden om Titanic (ongezien!) af te kraken, omdat er dus veel meer inzit.
Helemaal mee eens Arcee!
quote:
Daar geloof ik helemaal niks van... alleen al het feit dat jij dat er zelf onderzet zegt genoeg.
Tja, je moet er toch wat onder zetten? Ik vond "eindelijk een tigger" of "net zo lief als nijntje" ook niet echt leuk meer
Maar ik zal 'm binnenkort weer es veranderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |