verrassend zegquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
middag bubba's boer...
wij hebben lekker geen fuck uitgevoerd
jah werd zo ongeveer gedwongenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:44 schreef babba_ het volgende:
[..]
verrassend zegheeh jij hebt ook een avatar!
verder op fok kennen ze ons alleen uit de daglijstjesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In dit topic kennen mensen je, maar dat telt op de rest van fok niet mee natuurlijk![]()
Mja de rest van fok~interesseert me ook geen donder dus who gives!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In dit topic kennen mensen je, maar dat telt op de rest van fok niet mee natuurlijk![]()
Wat? Is er meer dan dit topic dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
anders kwam je niet in de wall of fame van de op?quote:
zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
verder op fok kennen ze ons alleen uit de daglijstjes
heul dorp het ut er ovurquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En het waren geen prettige dreigementen
daar verdwijn ik ook weer snel uit denk ik, zodra ik neit meer stage loopquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
verder op fok kennen ze ons alleen uit de daglijstjes
alleen maar zielig mijn naamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef babba_ het volgende:
[..]
anders kwam je niet in de wall of fame van de op?
don't we allquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef babba_ het volgende:
[..]
daar verdwijn ik ook weer snel uit denk ik, zodra ik neit meer stage loop
wij ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef babba_ het volgende:
[..]
doppie had neits te doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef babba_ het volgende:
maar uh vanwaar die plaatjes in de OP, dat vraag ik me nou wel af! wie zn idee was dat?
Doppie dacht ikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef babba_ het volgende:
maar uh vanwaar die plaatjes in de OP, dat vraag ik me nou wel af! wie zn idee was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |