Nope, dan zou ik in dit stadium het woord drumkit niet gebruikt hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kittie?
Ik ook. Dus? Maar goed, dit is niet de plek enzo....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
ik vond de toogpraat leuker dan het raden
Yep, The Go! Teamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:42 schreef bigshadow het volgende:
The go team?
Ik heb ook gekeken, vandaarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, The Go! Team![]()
Zag ze vorige week bij Jools, leuke band vind ik
bigshadow +1
Als je weet waarvoor je 'm straks op pauze zet, dan open je nooit meer een geluidsfragment van mij.quote:
Eg welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je weet waarvoor je 'm straks op pauze zet, dan open je nooit meer een geluidsfragment van mij.![]()
Juiste band, verkeerde nummer. Het is iets recenter dan Drive.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:06 schreef Berkery het volgende:
REM - Drive?
Dat was het idee.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan er niks van maken met dat irri deuntje er over heen
Als je goed luistert hoor je de openingsregel van Daysleeper:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:14 schreef cafca het volgende:
ik dacht toch echt strange currencies te herkennen
toch ook mijn -2e helft- REM eens bijspijkeren
quote:Receiving department, 3 a.m.
ik begin nou ook te twijfelen. maar meende pas zoiets gehoord te hebben op stubru.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:25 schreef Grobbel het volgende:
The B-52s?
Zijn die nog steeds actief trouwens?
quote:Naast zich als radio's gonnaverblijf.
Reden: het kon het grijs omhoog oppoetsen.
Gezet dat, gezet dat, gezet dat omhoog uw muur die dit isn’tland
bij allen
Raaskallende post, naast zich
Houd me van land in de woordovereenkomst de weg portiek absurd ons
leidt.
Duw die, duw die, duw die aan de schil die dit isn’t niets bij
allen.
Juist.... Grobbel +1quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:41 schreef Grobbel het volgende:
Radio Free Europe?
Er kwamen ook maar twee oudere nummers van R.E.M. bij me op bij het woord 'radio'. Ik dacht dat ik het Chuck D. gedrocht maar even liet zitten voor wat het was en gokte op de andere.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
door t gebruik van t woord radio leek me die een instinkertje
maar ik kan zelden echt iets maken van die babelfishteksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |