Wie zijnquote:and
were jamming buddies at the same clubs when they struck upon the idea of forming the Quintet of the Hot Club of France
't Is idd een bekende foto. Hij is te vinden op de achterkant van het debuutalbum van The Flock, een Amerikaanse jazzrockgroep avant la lettre waarin onze man zijn carrière begon. De foto won in NL aan betekenis toen The Flock optrad op het deftige Grand Gala du Disque, waar het ontblote bovenlijf van de violist een schandaal veroorzaakte. We schrijven 1969...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:15 schreef pyl het volgende:
Doe maar. De foto komt me bekend voor, maar ik kan hem niet thuisbrengen...
Ik was in de gymquote:op vrijdag 27 mei 2005 @ 14:29 schreef Scrutinizer:
Vooral Bigshadow zou deze meneer moeten kennen![]()
Nee dus (want Brit, jonger en geen jazzrock).quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Nigel Kennedy?
quote:was probably the only other fusion violinist besides Jean-Luc Ponty that I listened to while growing up. I'm sorry to say I missed his work with
[band], and only recently started picking up those albums. (Interestingly, he was succeeded in
by Ponty.) His Private Music albums are cool, and now he's part of the Dixie Dregs, so we'll hopefully be seeing more of him.
Schamen is een groot woord, maar deze pionier - een fantastisch muzikant bovendien - verdient wel wat meer respect...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:44 schreef peaceman het volgende:
geen idee, maar zo te lezen hoef ik me daar niet voor te schamen - tvp
Nee, da's z'n kattige broerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:53 schreef Gambolputty het volgende:
Tom Goodman?
Oke ik zal het proberenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:18 schreef bigshadow het volgende:
Novastar - Novastar (The worst is yet to come?)
Haha, nevermind
Al opgelostquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Verder niet direct een idee, trouwens.
ja die is het wel! Big Shadow +1quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:18 schreef bigshadow het volgende:
Novastar - Novastar (The worst is yet to come?)
Haha, nevermind
Verkeerde belg in gedachten, het is Admiral Freebee - Songs
Ja, ik was even in de war. Novastar is natuurlijk the best is yet the come. En bij The worst is yet the come dacht ik, na een kleine denkpauze, aan de admiraal, een korte blik op de cd was voldoendequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja die is het wel! Big Shadow +1
had je edit nog niet gezien, sorry
bigshadow lijkt weg,dus +1 punt voor grobbelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:43 schreef Grobbel het volgende:
Of Roots Manuva wellicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |