Volgens mij nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:19 schreef Enigmatic het volgende:
Tim Berners-Lee

.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:20 schreef Enigmatic het volgende:
Bron:
http://www.pc-active.nl/toonArtikel.asp?artikelID=575
Hij is wel erg simpel![]()

Ik denk dat Anthraxx de vraag goed heeft beantwoord. Kun je dat even controleren?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:24 schreef Aslama het volgende:
[..]
.
Uit het artikel is hij de uitvinder van de www-protocol, terwijl de internet is meer dan dat.

Als je het zo ziet wel inderdaad. Maar ik heb het hier over de techniek die de netwerken met elkaar verbindt dus de Internetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:26 schreef Anthraxx het volgende:
Het punt met zo'n globale vraag is natuurlijk, zeker in het geval van Internet, vrij moeilijk te omschrijven. Het internet is een stack van protcols die met elkaar samenwerking. Dus, hebben we het hier over het genie dat Ethernet bedacht heeft (als opvolger van ALOHA), het genie dat TCP bedacht heeft, het genie dat IP bedacht heeft, het genie dat RIP en GBP bedacht heeft etc etc etc

beetje zoals ik al belt noemde en jij toen erachteraan kwam met de wetenschap die aan de man vastkleeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:26 schreef Anthraxx het volgende:
Het punt met zo'n globale vraag is natuurlijk, zeker in het geval van Internet, vrij moeilijk te omschrijven. Het internet is een stack van protcols die met elkaar samenwerking. Dus, hebben we het hier over het genie dat Ethernet bedacht heeft (als opvolger van ALOHA), het genie dat TCP bedacht heeft, het genie dat IP bedacht heeft, het genie dat RIP en GBP bedacht heeft etc etc etc

Dat had meer met het plaatje te maken, omdat het vrij duidelijk werd voorgekauwd ineens.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje zoals ik al belt noemde en jij toen erachteraan kwam met de wetenschap die aan de man vastkleeft.

Anthraxx zegt Al-Gore. In welke zin is hij de uitvinder ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik denk dat Anthraxx de vraag goed heeft beantwoord. Kun je dat even controleren?

quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:00 schreef thabit het volgende:
Ik kan er niet opkomen. Daarom gok ik maar Vint Cerf.

Kun je punten dikgedrukt aangeven? Als de punten geteld moeten worden is dat iets makkelijker.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:07 schreef Aslama het volgende:
[..]
Het eerste punt voor de TS.
Bob Kahn en Vint Cerf kunnen naar mijn idee worden beschouwd als de uitvinders van de Internet.
http://www.historyoftheinternet.com/chap4.html
http://www.inti.be/hammer/tbleefaq.htm

Inderdaad valt dit allemaal te discusseren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:09 schreef thabit het volgende:
Ik ga door met gokken. Paul Baran.

Donequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:12 schreef thabit het volgende:
[..]
Kun je punten dikgedrukt aangeven? Als de punten geteld moeten worden is dat iets makkelijker..

anders doe jij er weer een en kijk je zelf wanneer je vindt dat het goede antwoord gegeven wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:38 schreef ATuin-hek het volgende:
mjah das lastig fokkenBen benieuwd of je weer zo'n uitdagende voor ons hebt thabit.

we hebben de tijd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:09 schreef thabit het volgende:
Hmm. Wat een kutzooi met die picserver zeg.

Als je meer hints wilt geven. Ik herken ze echt nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:34 schreef thabit het volgende:
Jullie moeten hem wel oplossen hoor, want ik ben vanavond weg en dan kom ik donderdag pas weer terug.

Dat zou niet in de kantlijn passen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je meer hints wilt geven. Ik herken ze echt nietKun je plaatjes erbij zetten wat ze ongeveer gedaan hebben?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |