Overigens vraag ik me nog steeds af of de 'vlunk' die daar in de highscores staat het resultaat is van een samenwerkingsverband tussen twee legendarische fokkersquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:04 schreef thaleia het volgende:
Leuk ideeOefenen kan op de site van Noorderlicht: http://quiz.vpro.nl/wetenschap/netspanning/vpro.html
kleurquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef thabit het volgende:
We beginnen met een eenvoudige. Wat is het verband tussen de volgende plaatjes?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom kan het niet gewoon altijd lekker makkelijk zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Is niet het verband waar ik op doel, al is je denkwijze het niet helemaal uit de richting.
Sorry koekepanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:45 schreef thabit het volgende:
En het heeft niets met wormpjes te maken.
dit waren mijn clues, ik heb nog even naar die andere gekeken maar die hebben er IMO niet echt mee te maken gehad.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef thabit het volgende:
We beginnen met een eenvoudige. Wat is het verband tussen de volgende plaatjes?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zit hier iets goeds tussen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:09 schreef thabit het volgende:
Nederland heeft er niets mee te maken, behalve dat je sommige plaatjes wegens woordspelingen in het Nederlands moet interpreteren.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef McCarthy het volgende:
Haak/vishaak = Hoek & Kaart van NL -> Hoekse en Kabeljouwse twisten?
Kleur -> Oranje ? Willem van Oranje? Appel -> sinaasappel? Van Oranje Nassau ? vorming NL staat?
De grootste Nederlander. W vOranje? dus P Fortuyn
Je zit helemaal uit de richting.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:05 schreef Enigmatic het volgende:
Samenvoegen tot een geheel![]()
Als je rood, geel en blauw bij elkaar voegt krijg je weer zwart.
Harten, klaver, schoppen en ruiten vormen samen een kaartenspel.
De provincies vormen gezamelijk weer Nederland.
De kleine haakjes geven opgeteld één grote haak.
En zoiets geldt ook wel voor de eerste 2 plaatjes alleen kan ik die wat lastiger verklaren![]()
Klopt het of zit allicht een beetje in de goede richting. Ben benieuwd.
Yo yo girl! Dat zijn alvast twee van de vier plaatjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:49 schreef Jojogirl het volgende:
Vierkleurentheorie?
Dat is volgensmij die theorie die zegt dat je minstens 4 kleuren nodig hebt om een landkaart in te kleuren zodanig dat geen twee ergens elkaar rakende landen/vlakken dezelfde kleur hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |