Auw...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook. 520 euro minder dan ik had berekend
Idd. Het geld hoeft niet per se na de brief te komen. Soms heb je eerder, soms later. Het kan dus ook voorkomen dat je een brief hebt gehad en dat je pas twee weken later het geld krijgt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:07 schreef SouthernSun het volgende:
je hoeft trouwens niet perse eerst een brief te krijgen. ik heb nog geen belastingenvelop gezien, maar gister stond wel het geld er op
Da's wrs heffingsrentequote:Op maandag 6 juni 2005 19:15 schreef SouthernSun het volgende:
whoei ik heb m256 eurootjes. nog 6 euro meer dan ik had berekend ook
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:50 schreef Lllaura het volgende:
Ik krijg belastinggeld terug omdat werk én studeer, stuk stront...![]()
yep en een paar maanden later mag je weer 7800 terug betalen.quote:Op zondag 12 juni 2005 09:04 schreef Libris het volgende:
Bij mij zal het nog wel even duren, maar als het goed is 7500 euro terug
Nope, omdat ik niet in NL woon kan ik mijn Nederlandse belastingen terugkrijgen... In Singapore betaal ik 5 keer zo weinig belastingquote:Op zondag 12 juni 2005 09:28 schreef root1980 het volgende:
[..]
yep en een paar maanden later mag je weer 7800 terug betalen.
Dat maakt niets uit. Die boel komt gewoon binnen en wordt dan afgewerkt. Het schijnt zo te zijn dat ze normaal gesproken voor 1 april al beginnen met verwerken, maar dat ze dit jaar pas op 1 april zijn begonnen. Dan loopt je t.o.v. voorgaande jaren dus achterstand op.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:35 schreef Predemius het volgende:
Ik heb al dik 1,5 maand het geld ontvangen, precies op tijd.
Ik denk dat heel veel mensen het op 1 of meerdere dagen hebben ingevult, zodat ze ineens super veel werk krijgen ofzo ?
helppppppppppquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:52 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb een gebruikersnaam en wachtwoord om mijn aangifte inkomstenbelasting in te vullen. Download ik het programma van de site, kan ik alleen maar cijfers invullen als wachtwoord(terwijl op de brief ook letters staan). Wat doe ik fout ?
De garantie is dat je voor 1 juli bericht (een brief) krijgtquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:46 schreef MissHobje het volgende:
Hier nog nietsIs dat echt een garantie dat ze voor 1 juli het geld moeten storten ?? kan niet goed terug vinden..
En als ze het te laat storten ?? kan ik dan de rente rekenen?? snap er geen drol van enzo.
nee want 1 juli is een richtdatum, geen garantiequote:Op donderdag 23 juni 2005 11:49 schreef jack4ya het volgende:
Kan ik nog herrie gaan schoppen als ik niets voor 1 juli hoor... of hebben we weer geen enkel recht...
Als je dan nog niets gehad heb zou het kunnen dat er iets fout is gegaan. Dan kun je maandag 4 juli het beste ff bellen met de belastingtelefoon en de status van je aangifte nakijken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef MissHobje het volgende:
Enne wat te doen als je na die datum geen bericht nog hebt enzo ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |