wat voor materiaal zoek je trouwens?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:48 schreef off_topic het volgende:
Ik ben bezig een bar te maken en zoek een barpoot van circa 1 meter hoog. Ik heb al bij de gamma, ikea en praxis gekeken maar daar hebben ze allemaal dunne pootjes van 1.10m
iemand tips?
de poten bij de praxis en ikea hebben een diameter dikte van 10cm volgens mij. Ik zoek ongeveer het dubbele maar het moet vooral een grote MDF barblad van 1,8 meter kunnen dragen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:50 schreef ElisaB het volgende:
Hoe dik moet ie zijn?
op zich ook een idee ja....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:06 schreef ElisaB het volgende:
Offtopic verwijderd.
Volgens mij zou ik gewoon een balk kopen bij de Gamma, want ik neem aan dat je er ook nog graag aan wil kunnen hangen. Zal best een gewicht worden.
kan je niet een wat dikkere buis laten verchromen oid? en kan dit topic niet beter naar klu ondertussen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:09 schreef off_topic het volgende:
[..]
op zich ook een idee ja....
ik had eigenlijk eerst een chromen poot in gedachten omdat het meer bij mijn barkrukken zou passen. Maar als het nergens te koop is dan zal ik zeker jouw balk in overweging nemen. Je kunt dan toch in alle maten en diktes krijgen neem ik aan als je het bij de Gamma laat zagen?
Ik vind het wel een plan. Wat denk jij ervan off_topic?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:14 schreef Magneet het volgende:
kan je niet een wat dikkere buis laten verchromen oid? en kan dit topic niet beter naar klu ondertussen?
Super idee! Ik ga meteen ff kijken bij de gamma!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het wel een plan. Wat denk jij ervan off_topic?
Ik zie ook wel iets in vier poten van 10x10 en dan met een kleine ruimte van elkaar in een vierkant. In met midden zo'n slang met lichtjes of een neon-tube monteren en je hebt meteen geile verlichting
En een stuk eraf zagen is geen optie?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:36 schreef off_topic het volgende:
zit ik nog wel met een probleem, de bar moet namelijk 1 meter hoog zijn, en bij de DHZ zaken hebben ze alleen poten vn 1.10m
dat kan wel, maar dat wilde ik als laatste optie gebruiken. als het kant en klaar geleverd kan worden dan is dat alleen maar meegenomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:57 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
En een stuk eraf zagen is geen optie?
Dan zou ik voor het verven wel primer gebruiken!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:01 schreef Dirkh het volgende:
Meedenkt:
Wat dacht je van een dikke PVC pijp. Je koopt een meter. Leuk kleurtje aan de buitenkant. Klaar voor een paar euro.
En je kan er eventueel wat gaten in boren en er een tl-balk in zetten, of een lichttube er in doen. Leuk, creatief en goedkoop.
mwah, ontvetten met ammoniak is wel voldoende.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zou ik voor het verven wel primer gebruiken!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |