Nee allemaal onder dwang van onze stage begeleiders....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:45 schreef Eronymus het volgende:
[..]
zijn er dan veel ppl die hier vrijwillig posten?
mtp'en bedoelde ikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:45 schreef Eronymus het volgende:
[..]
zijn er dan veel ppl die hier vrijwillig posten?
tuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee allemaal onder dwang van onze stage begeleiders....
maaruh je zou opzoute... bij deze dusgroetjes thuis he
duidelijk?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee allemaal onder dwang van onze stage begeleiders....
maaruh je zou opzoute... bij deze dusgroetjes thuis he
wat een rampquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
idd... en ergste is... heb nog maar 1 vloeitje
is gewoon allebei een ramp dan... www.rampenplan.nl ... misschien staat daar onze verlossing in?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat een ramp
ik heb geen bier hier, dat is wel een ramp
goeie zegquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mooi
ga maar snel aan mama vertellen ... doei
Ik zou het niet met een amateur willen doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
he bah, t moet wel exclusief blijven
hmm, ik denk dat er weinig anders opzit dan wachten totdat onze tijd komt....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
is gewoon allebei een ramp dan... www.rampenplan.nl ... misschien staat daar onze verlossing in?
wat jammer nouquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij is nu helemaal niet leuk meer die vent
issie ook nie echt geweest ofsowquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij is nu helemaal niet leuk meer die vent
hij is zieligquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
issie ook nie echt geweest ofsow
@ fish: tja het zij zo.....
Ok ff heel serieus enzo he... waarom post je hier... wil geen rare reden hore maar gewoon ff serieus antwoord.. dan krijg je dat ook van me terug iig ..quote:
een serieus antwoord terug, lijkt me stug....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok ff heel serieus enzo he... waarom post je hier... wil geen rare reden hore maar gewoon ff serieus antwoord.. dan krijg je dat ook van me terug iig ..
nou ik meen het echt.... ben gewoon benieuwd... dus bij deze mijn vraag nog een keer:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:57 schreef Eronymus het volgende:
[..]
een serieus antwoord terug, lijkt me stug....
probeer het eens, misschien verrast hij je wel, wat heb je te verliezen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:57 schreef Eronymus het volgende:
[..]
een serieus antwoord terug, lijkt me stug....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |