Je krijgt eerst nog een tweede mailtje en een dag daarna zou het pakketje afgeleverd moeten worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:38 schreef DoucheMeermin het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voor ze bezorgen.
Ik heb vant weekend besteld maar nog niks over leveren vernomen, ja een bestelbevestiging.
Ah thnx, nou dan zullen ze uiterlijk morgen of vrijdag wel mailen. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:01 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Je krijgt eerst nog een tweede mailtje en een dag daarna zou het pakketje afgeleverd moeten worden.![]()
Overigens duurt het eigenlijk nooit langer dan een week voor je de bestelling binnen hebt.
Je krijgt een acceptgiro bij je bestelling, wat je niet leuk vind of niet past van kleding stuur je terug, en wat je wel wilt betaal je wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:01 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe werkt dat bestellen nu eig, je besteld iets op rekening, je krijgt een mailtje, waar je bestelling en als betaalmanier per_rechnung, maar verder staat er geen info hoe je het moet betalen
Uhm je krijgt volgens mij geen acceptgiro hoor, gewoon een factuur die je moet betalenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je krijgt een acceptgiro bij je bestelling, wat je niet leuk vind of niet past van kleding stuur je terug, en wat je wel wilt betaal je wel.
Ja een van de 2 weet het ook nog niet krijg het morgen pasquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:16 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Uhm je krijgt volgens mij geen acceptgiro hoor, gewoon een factuur die je moet betalen
Ze hebben het vast voor je weggegooid, want na 5 jaar kan je zoiets niet meer dragen natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:05 schreef Fratz het volgende:
ik kreeg gister een mailtje dat alles verzonden was. ik kijk nog eens goed en wat staat er bij de verzenddatum? verzonden: zaterdag 8 januari 2000 0:00:00. nou dan zou ik het toch al moeten hebben!!
Als ze mijn openstaande rekening nu ook gereset hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:05 schreef Fratz het volgende:
ik kreeg gister een mailtje dat alles verzonden was. ik kijk nog eens goed en wat staat er bij de verzenddatum? verzonden: zaterdag 8 januari 2000 0:00:00. nou dan zou ik het toch al moeten hebben!!
Volgens mij de meeste producten niet.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe zit dat eig als iets uit voorraad is, is dat snel weer binnen of niet?
Dat middelste shirt heb ik weer retour gestuurdquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:31 schreef Maikuuul het volgende:
Heb net me kleren binnengekregen!, zal zo wat pics posten
Passen perfect, en zien er mooi uit!
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:38 schreef Chielus het volgende:
kun je ook e points inleveren bij de online shop?
Dat vond ik juist het leukstequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:30 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Dat middelste shirt heb ik weer retour gestuurd
Dat kun je via de site bekijken als het goed is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:10 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die punten die je bijgeschreven krijgt op je e-club card?
Hoe zie je dat of ze bijgeschreven zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |