Ahh, zit je er zo mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:08 schreef Youssef het volgende:
Kennen jullie dat ook? Zo een meisje dat dan bijvoorbeeld net 17 is en af en toe mee mag rijden met de Civic van vriendlief en héél af en toe dan ook even achter het stuur mogen zitten?Daar heb ik dus echt een tyfushekel aan zeg
Laat ze lekker in de poppenhoek blijven, denken dat ze meteen alles weten.
Kennen jullie nog van dat soort personen![]()
Nou, niet noodzakelijk, want je schijnt momenteel geen tijd te hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahh, zit je er zo mee.
Wil je er over praten?.
is hij heumeau?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:13 schreef clowncloon het volgende:
Heb je niet gewoon een tyfushekel aan dames an sich?
Nou nee,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:13 schreef clowncloon het volgende:
Heb je niet gewoon een tyfushekel aan dames an sich?
Want jij bent al zeker 3 weken 17 en hebt dus al bergen ervaring met autorijden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:08 schreef Youssef het volgende:
Kennen jullie dat ook? Zo een meisje dat dan bijvoorbeeld net 17 is en af en toe mee mag rijden met de Civic van vriendlief en héél af en toe dan ook even achter het stuur mogen zitten?Daar heb ik dus echt een tyfushekel aan zeg
Druk hebben en geen tijd hebben. Daar kan een verschil in zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou, niet noodzakelijk, want je schijnt momenteel geen tijd te hebben.
Maar er komt vast nog wel een topic waar we het er uitgebreid over kunnen hebben niet?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:16 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Want jij bent al zeker 3 weken 17 en hebt dus al bergen ervaring met autorijden, natuurlijk.
Sorry jongensquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
TS is jaloers dat hij zelf nog niet verder is gekomen als het rijden ende spelen met z'n bestuurbare speelgoedauto?
Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in hoe jij bumpertechnish je kop in 1000 stukken kan krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Druk hebben en geen tijd hebben. Daar kan een verschil in zitten.
Ik zei dus dat ik het druk had. En geen zin heb om meterslange posts te lezen met allerlei onzin.
Ik heb nog meer te doen.
Maar goed, ik weet het. Ik zal het hierna nog 5 x moeten uitleggen omdat je het niet snapt.
Maar dan zeg ik nu alvast dat ik daar ook geen zin in heb.
Weet je?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:14 schreef ivetje het volgende:
Van die meisjes die denken te kunnen rijden?? En die het vaak te druk hebben om alles te lezen en dan maar snel roepen op fok! ??
Geen idee. Maar mag ik het eens bij jou testen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef Youssef het volgende:
Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in hoe jij bumpertechnish je kop in 1000 stukken kan krijgen.
Wat hij zegtquote:
Dat zou een gemis zijn voor de Nederlandse maatschappijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee. Maar mag ik het eens bij jou testen?
Dat is dan ook meer een uitdaging met zo'n kop als jij.
Geen wonder dat 'het' zijn frustraties kwijt moet dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Youssef haat alles wat vrouwelijk blank ende blond is.
Racist!
Ehm. Nou nee. Niet echt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat zou een gemis zijn voor de Nederlandse maatschappij
Je kan ook gewoon een mening hebben over iemand anders z'n rijstijl hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je?
Jij zat net verhalen over je vriendjelief te vertellen over hoe ie auto rijdt.
Kijk. Dat doe ik dan weer niet.
Ik neem geen verhalen over van andere mensen. Ik heb at least mijn eigen mening.
Ik vraag me af of jij wel weet wat de voorkant van een auto is..
sorry , ik haa ook gleufdieren achter het stuur, vooral als ze blond zijn en/of een hoofddoek hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Racist!
Volgens mij zou hij dan ook zijn eigen moeder moeten haten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Racist!
Blijkbaar niet. Aangezien ik niet mag zeggen over de TS uit het vorige topic dat ie niet kon rijden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:22 schreef ivetje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een mening hebben over iemand anders z'n rijstijl hoor
Valt een anorexia patiente die d'r benen niet tegen elkaar kan houden dan ook onder een vriendin.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen wonder dat 'het' zijn frustraties kwijt moet dan.
Het heeft natuurlijk nog nooit een vriendin gehad!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Valt een anorexia patiente die d'r benen niet tegen elkaar kan houden dan ook onder een vriendin..
Oh nee, daar hadden ze een ander woord voor.
Dan bevestig je bij deze dat je de basisschool niet hebt afgemaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:24 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Je weet toch dat je profiel gewoon door iedereen gelezen kan worden hè?
Ach gut. Kon je niks beters krijgen dan? Of je moet er natuurlijk op vallen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Valt een anorexia patiente die d'r benen niet tegen elkaar kan houden dan ook onder een vriendin..
Oh nee, daar hadden ze een ander woord voor.
Je mag best een mening hebben, je argumenten sloegen alleen nergens opquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Aangezien ik niet mag zeggen over de TS uit het vorige topic dat ie niet kon rijden.
Dááág Ivetje.
Oh ja, was het niet zoiets als "Ja, roepen dat je het druk hebt. Maar je bent gewoon uitgeluld" .quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dan bevestig je bij deze dat je de basisschool niet hebt afgemaakt.![]()
Hej Ijsmeis, vanavond verder. Moet nu helaas leren
Hij heeft gewoon betaald hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach gut. Kon je niks beters krijgen dan? Of je moet er natuurlijk op vallen.
Dan lees je niet goed óf je bent het er gewoon niet mee eens. Meningen hè.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef ivetje het volgende:
[..]
Je mag best een mening hebben, je argumenten sloegen alleen nergens op
WHAHAHAHAHAHA :dquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:28 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[afbeelding]
"Meisjes van net 17 over een auto."
Zei ze dat? LOLquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed óf je bent het er gewoon niet mee eens. Meningen hè.
En daarbij, waar waren die van jou dan?
Vriendjelief die op de rem trapt als er een bumperklever achter hem rijdt.
"ja, wij hebben dan geen probleem"
Nee, behalve een auto die dan total loss is en een whiplash.
"ja, maar je ziet het dan aankomen"
Ja, dan is de klap natuurlijk vééééél zachter.
Dream on.
Kruip jij eens snel terug onder je steenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:08 schreef Youssef het volgende:
Kennen jullie dat ook? Zo een meisje dat dan bijvoorbeeld net 17
WHEHEHEHeequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA :dd; D:d
![]()
d;D: d:D d; D:d d:D d; D:d
D:d;D::D d;D:D:D d;D
!!!!!!!!11111111111111111111!11!!11!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |