Baise Moi it is....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef Zartos het volgende:
Hoezo?
Ook een Noé?
Of ook Frans?
Toch niet Baise Moi, hè.
sorry d_h, jij dacht natuurlijk dat ik dat nooit zou doenquote:
Okee, heb ik laatst bij de Free Record Shop aangeschaft (3 voor 15 euro). Durf er nog niet zo goed naar te kijken...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Baise Moi it is....sorry d_h, jij dacht natuurlijk dat ik dat nooit zou doen
![]()
Zartos +1
Hij is ook doodengquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:23 schreef Zartos het volgende:
[..]
Okee, heb ik laatst bij de Free Record Shop aangeschaft (3 voor 15 euro). Durf er nog niet zo goed naar te kijken...Nu helemaal niet meer...
Next question coming up!
Nope...quote:
Ook niet...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:45 schreef twentemeisje het volgende:
Michael J Fox?
Dat is goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:57 schreef twentemeisje het volgende:
Leonardo di Caprio?
Dat klopt! MasterWouter +1quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:16 schreef MasterWouter het volgende:
Dit is de film D-tox met stallone
Het word ook wel tijd voor een ander plaatjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ennatuurlijk... verdorie daar ga ik weer met Limahl
![]()
Zo te zien moet ik nog wel even inkomen met moelijke vragen verzinnenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:35 schreef victorinox het volgende:
Alien Vs Predator
Je zegt het met een zekerheid alsof je hem gezien hebt...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:35 schreef victorinox het volgende:
Alien Vs Predator
quote:If I was joking I would say: "A horse walks into a bar. The bartender says: "..."
Hudson Hawk?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:16 schreef victorinox het volgende:
Why the long face?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |