Ik ben binnen. Maar ook niet lang meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:30 schreef Metro2005 het volgende:
is iedereen nou naar buiten![]()
zit ik hier weer alleen op mijn werk met 0,0 zin
same here... zit als enige op de afdeling.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:30 schreef Metro2005 het volgende:
wel een goede treinverbinding en OV jaarkaart dus?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Strikvraag. En zo ja dan pak ik de trein.
Als ik naar m'n ouders zou willen is het ook bijna 2 uur in de auto. Dan ga ik liever relaxt gratis in de trein zitten en een goed boek lezen.
Nee ik ben er ook nog..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:30 schreef Metro2005 het volgende:
Nou ja, gewoon een ordinaire student.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
wel een goede treinverbinding en OV jaarkaart dus?
dan kan ik me er wel wat bij voorstellen ja
Have fun dan Thisbequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:33 schreef Thisbe het volgende:
Over 5 minuten ben ik in het wild te bewonderen![]()
Dag schatjes! En niet teveel binnenzitten vandaag!
hmm dat is wel waar ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:34 schreef QyRoZ het volgende:
In het OV heb je wel een grotere kans om leuke vrouwen tegen te komen dan in de file.
Eigenlijk had jij ook Citroën2005 moeten heten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hmm dat is wel waar ja.
Vaak zat zitten flirten in de metro
Nog nooit een echt leuke vent tegen gekomen in zowel OV als de auto.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:34 schreef QyRoZ het volgende:
In het OV heb je wel een grotere kans om leuke vrouwen tegen te komen dan in de file.
Moet je vaker van die grote afstanden reizen, zoals ik ook doe. Zat van de zomer in de slaaptrein in Frankrijk een prachtig meisje bij mij in de trein. Helaas spreek ik geen frans.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog nooit een echt leuke vent tegen gekomen in zowel OV als de auto.
Misschien kijk ik niet goed genoeg
Gewoon goed opletten en wat leuks aantrekken dan proberen die mannen je aandacht wel te trekkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog nooit een echt leuke vent tegen gekomen in zowel OV als de auto.
Misschien kijk ik niet goed genoeg
Mwah... op de weg zie ik toch regelmatig hele leuke dames (meestal in kleine, wat oudere auto's). Contact maken is dan natuurlijk weer wel een probleem (voordeel van OV)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:34 schreef QyRoZ het volgende:
kom in een kwartier MOET je dat nummer wel geregeld kunnen hebben hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb één keer echt goed sjans gehad in de trein. Ze begon over het boek dat ik las en ze was erg flirterig. Helaas moest ze er na een kwartier al weer uit.
Ja de jouwe schatquote:
in de goede coupe gaan staanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zit ook nog de hele middag binnen hoor, heb besloten niet veel te gaan doen, dus kan ik jullie gezelschap houden.
Even over dat auto gebeuren. Ik heb nu 6 jaar mijn rijbewijs, zou er niet meer zonder kunnen. Net wat MSXUser zegt is het lastig om iemand aan te spreken in de fil. Daar komt ook bij dat ik nooit in de file sta. In de trein heb ik ook geen geluk, meestal die oude vrouwtjes enzo.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
kom in een kwartier MOET je dat nummer wel geregeld kunnen hebben hoor![]()
Duh och och och, ff wat pro-actiever worden ipv reactief hier gaan werlen hequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Had ik maar, o had ik maar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |