je kent me toch.. mijn leven zit niet mee, god is tegen mij en speelt een spelletje met me van hoe verpest ik iemand z'n levenquote:
inderdaad.. wat moet ik dan de komende 4 wekenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
precies, dat zouden we natuurlijk niet willen
zo zou ijlien het niet gewild hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
precies, dat zouden we natuurlijk niet willen
5quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:33 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
inderdaad.. wat moet ik dan de komende 4 weken![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
je kent me toch.. mijn leven zit niet mee, god is tegen mij en speelt een spelletje met me van hoe verpest ik iemand z'n leven
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
zo zou ijlien het niet gewild hebben
![]()
en we moeten d'r nagedachtenis natuurlijk wel in stand houdenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
zo zou ijlien het niet gewild hebben
![]()
dat zeg ik!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
en we moeten d'r nagedachtenis natuurlijk wel in stand houden
Ja jij zei relle... ok ik reageer normaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef Ballicious het volgende:
@ draco, relax nou. Dit topic wil ik, en vele anderen met mij niet kwijt raken.
Ik denk dat je echt beter kan stoppen met posten in dat deze topic...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
De stagiairs is een begrip en zo ook wat andere topics... live with it...
en je bent echt zo zielig dat je zo dingen gaat zoeken... serieus jij bent een bejaarde ik weet het zeker
Ja had het al gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:37 schreef Ballicious het volgende:
@ draco, pas die laatste post wat aan wil je. Das vrees ik de druppel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |