Hopelijk voor jou door een lekker wijfquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
was je te laat mee...
ik ben verkracht
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nog erger.. MET je moeder door je moeder goedgekeurde p0rn kijken![]()
Dat frustreert me niet. Feijenoord is meer dan alleen voetbal.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:05 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
feyenoord wordt wel weer ooit kampioen.. je hoefd je frustraties hier niet af te reageren
met de nadruk op OOIT! Dat kan 10 jaar zijn maar ook 20![]()
En jij bent?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat frustreert me niet. Feijenoord is meer dan alleen voetbal.![]()
Hallo,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
jup.... prutsersquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou ik ben Fisher, aka Drankorgel hoor ik net, kleine man met grote lever, kampioen zuipen in mijn klasse (lichtgewicht) en loop stage oftewel post hier en slaap verder....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hallo,
Ik zal me even voorstellen; ik ben jitzzzze. Momenteel loop ik stage ergens in Nederland.
En wie bent u?
je vergeet te vertellen dat je hopeloos verliefd bent op ijlien!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hallo,
Ik zal me even voorstellen; ik ben jitzzzze. Momenteel loop ik stage ergens in Nederland.
En wie bent u?
inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je bent niet veel in VBL te vinden denk ik
Je moet ook niet meteen je hele leven op het internet zettenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:15 schreef babba_ het volgende:
[..]
je vergeet te vertellen dat je hopeloos verliefd bent op ijlien!
Welkom in ons praatgroepjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nou ik ben Fisher, aka Drankorgel hoor ik net, kleine man met grote lever, kampioen zuipen in mijn klasse (lichtgewicht) en loop stage oftewel post hier en slaap verder....
daar heb je natuurlijk ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen je hele leven op het internet zetten![]()
Hoi ik ben DracoAkaik aka De Spanjool aka Stupido aka zorro... normale lengte goed lever.. Drink niet.. (klasse zwaargewicht) zit stage en dat was hetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nou ik ben Fisher, aka Drankorgel hoor ik net, kleine man met grote lever, kampioen zuipen in mijn klasse (lichtgewicht) en loop stage oftewel post hier en slaap verder....
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Volgende stageplek van mij waarsch. Tennessee USA
Voorlopig niet; de omzet is verdubbeld kreeg ik gisteren te horenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
daar heb je natuurlijk ook weer gelijk inwanneer houdt je sponsor contract op trouwens?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
ik zal beginnen vandaagquote:
Dag Draco, welkom in ons praatgroepje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hoi ik ben DracoAkaik aka De Spanjool aka Stupido aka zorro... normale lengte goed lever.. Drink niet.. (klasse zwaargewicht) zit stage en dat was het
Ik heb geen drankprobleem. Zolang er drank is, heb ik geen probleemquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zal beginnen vandaag
Ik ben Fisher en heb een probleem.. maar ik heb toch al 10 uur geen alcohol gedronken
goede zaak! Ijlien is dus zeker gewoon promotie stunt?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voorlopig niet; de omzet is verdubbeld kreeg ik gisteren te horen
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:19 schreef babba_ het volgende:
[..]
goede zaak! Ijlien is dus zeker gewoon promotie stunt?
Hoi Jitzzzze... Bedankt hoor... Dit toopic lijkt me erg leuk...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dag Draco, welkom in ons praatgroepje.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dag Draco, welkom in ons praatgroepje.![]()
promo-girlquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:19 schreef babba_ het volgende:
[..]
goede zaak! Ijlien is dus zeker gewoon promotie stunt?
ik heb dus geen drank hier dus heb een probleemquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen drankprobleem. Zolang er drank is, heb ik geen probleem
Dag Z, jij ook welkom in ons praatgroepjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:19 schreef Mr-Z het volgende:
Ik stel me dan ook maar voor:
Ik ben Mr-Z en ik loop ook stage en ben toe aan bier
Groetjes en kusjes
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb dus geen drank hier dus heb een probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |