be carefull now!!!!quote:
quote:
Van mij wel..... Maar ik ben gek op witte bonen in tomatensaus. Dus ik denk dat het dan een heel ander gevecht zal worden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
mag het ook in de vla? witte bonen in tomatensaus?
anneke tanneke toverheks was er ook verzot op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van mij wel..... Maar ik ben gek op witte bonen in tomatensaus. Dus ik denk dat het dan een heel ander gevecht zal worden.
immers:
beans are good for the heart
the more you eat 'em
the more you fart.
the more you fart the better you feel
so let's have beans for every meal
Nou ja.... in het kader van het organiseren van een truth- meet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef UncleScorp het volgende:
ok genoeg ... dit is echt geen feedback meer maar wishfull thinking![]()
Ze missen een slow chat.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:04 schreef iteejer het volgende:
Truth Feedback -> Truth Talkback? Chatback?P
Stelletje kippen...
Hey!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:04 schreef iteejer het volgende:
Truth Feedback -> Truth Talkback? Chatback?P
Stelletje kippen...
In de modder??quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
woehoe de warmte speelt iedereen parten !
Lets go play outside
nog één keer Iteejer om het af te lerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:01 schreef nokwanda het volgende:
Maar ehhhh.... okay hoort hier niet.... I know....
Mirage....
Waarom dacht jij eik dat ik een man was???
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
nog één keer Iteejer om het af te leren
@nokwanda
ik lees eigenlijk alleen de posts zonder naar nicks te kijken. Voor mij is iedere post ( en daarbij de poster ) onzijdig. Als de post mij aanspreekt ( in wat voro vorm dan ook ) heb je natuurlijk de reactie om te kijken "wie is dit "? ( soms klik je zelfs de nick aan om meer theoriën of gedachten van de persoon op te zoeken )
Je posts vond ik altijd wel halfzacht ( nofi) maar op de één of andere manier niet speciaal vrouwelijk.. ik denk dat ik bij vroiuwelijke posters wel vriendelijke dingen verwacht maar ook pinnige echte vrouwelijke reacties. En die heb jij niet. ( of ben ik nog niet tegen gekomen )
Je gaat gewoon "mannelijk" straight tot the point ( en dan met vriendelijke woorden ).
spannend, enlighten me please.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:19 schreef nokwanda het volgende:
(Zoalshetis heeft dat een keer gemerkt en ik kan me voorstellen dat dat ook mannelijkoverkwam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |