be carefull now!!!!quote:
quote:
Van mij wel..... Maar ik ben gek op witte bonen in tomatensaus. Dus ik denk dat het dan een heel ander gevecht zal worden.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
mag het ook in de vla? witte bonen in tomatensaus?
anneke tanneke toverheks was er ook verzot op.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van mij wel..... Maar ik ben gek op witte bonen in tomatensaus. Dus ik denk dat het dan een heel ander gevecht zal worden.
immers:
beans are good for the heart
the more you eat 'em
the more you fart.
the more you fart the better you feel
so let's have beans for every meal
Nou ja.... in het kader van het organiseren van een truth- meet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:48 schreef UncleScorp het volgende:
ok genoeg ... dit is echt geen feedback meer maar wishfull thinking![]()
Ze missen een slow chat.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:04 schreef iteejer het volgende:
Truth Feedback -> Truth Talkback? Chatback?P
Stelletje kippen...
Hey!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:04 schreef iteejer het volgende:
Truth Feedback -> Truth Talkback? Chatback?P
Stelletje kippen...
In de modder??quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
woehoe de warmte speelt iedereen parten !
Lets go play outside
nog één keer Iteejer om het af te lerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:01 schreef nokwanda het volgende:
Maar ehhhh.... okay hoort hier niet.... I know....
Mirage....
Waarom dacht jij eik dat ik een man was???
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
nog één keer Iteejer om het af te leren
@nokwanda
ik lees eigenlijk alleen de posts zonder naar nicks te kijken. Voor mij is iedere post ( en daarbij de poster ) onzijdig. Als de post mij aanspreekt ( in wat voro vorm dan ook ) heb je natuurlijk de reactie om te kijken "wie is dit "? ( soms klik je zelfs de nick aan om meer theoriën of gedachten van de persoon op te zoeken )
Je posts vond ik altijd wel halfzacht ( nofi) maar op de één of andere manier niet speciaal vrouwelijk.. ik denk dat ik bij vroiuwelijke posters wel vriendelijke dingen verwacht maar ook pinnige echte vrouwelijke reacties. En die heb jij niet. ( of ben ik nog niet tegen gekomen )
Je gaat gewoon "mannelijk" straight tot the point ( en dan met vriendelijke woorden ).
spannend, enlighten me please.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:19 schreef nokwanda het volgende:
(Zoalshetis heeft dat een keer gemerkt en ik kan me voorstellen dat dat ook mannelijkoverkwam)
In een topic van Fuifduif over zijn veranderingen maakte je een keer een opmerking die door mij nogal pinnig werd beantwoord.quote:
oh ja lolquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In een topic van Fuifduif over zijn veranderingen maakte je een keer een opmerking die door mij nogal pinnig werd beantwoord.
pas maar op of ik word fartigquote:
Ik heb twee tellen buiten gezeten en nu heb ik barstende koppijn. Doe maar niet naar buiten gaan dus.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
woehoe de warmte speelt iedereen parten !
Lets go play outside
Was het jouw geniale idee, WFL-er?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moderators kiezen ook altijd de weg van de minste weerstand.![]()
Heb jij het veranderd inkletsforum???quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb twee tellen buiten gezeten en nu heb ik barstende koppijn. Doe maar niet naar buiten gaan dus.
Buiten.... bad..
Zonder dat "Nee, echt waar!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
In dit geval ben ik onschuldig. Nee, echt waar!
Mijn reputatie! Wat doe je?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zonder dat "Nee, echt waar!" had ik het nog bijna geloofd ook.
Nee, dat wasquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij het veranderd inkletsforum???
*crosspost*quote:Tis idd te heet.
Geen wind overdag in mijn tuintje. Alleen maar tuinkabouters van de buurvrouw. Kan er ook niet echt ontkleed gaan liggen. En die zien toch al teveel. Kan ze niet vertrouwen die kabouters![]()
En ik word nooit bruin, dus ik weet niet eens waarom ik buiten lag.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:41 schreef MUUS het volgende:
Oh, en ik lag net in de tuin op de beste uitvinding van de eeuw (ligstoel) en ik had de bovenste bandjes van mijn bikini losgemaakt, omdat anders die hele halter in mijn nek geroosterd wordt.
Anyhoe, MUUS draait op haar rug en bedenkt na een minuutje of vijf dat ze dorst heeft. MUUS draait zich om op de beste uitvinding van de eeuw, legt haar zonnebril en boek op haar gemak weg, staat op en loopt de keuken in.
Sta ik in de keuken, kijk ik naar beneden..... is mijn topje kwijt. Die ligt nog braaf op de beste uitvinding van de eeuw. Heb ik gewoon topless door de tuin gehobbeld.. Hallo buurman.
.
* Alicey zal geen bijdehand antwoord geven, want daar is het ook te heet voorquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:
Jezus!!!!!!
Wij zeiken niet.... is het gewoon te heet voor.
had van jou niet verwacht dat jij je druk zou maken om de buurman.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, dat was. iteejer.
.
[..]
*crosspost*
[..]
En ik word nooit bruin, dus ik weet niet eens waarom ik buiten lag..
Dittoquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:45 schreef MUUS het volgende:
En ik word nooit bruin, dus ik weet niet eens waarom ik buiten lag..
Doe maar wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey zal geen bijdehand antwoord geven, want daar is het ook te heet voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |