Ozzie en Osamaquote:Op maandag 30 mei 2005 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja joh, ik bedoel gewoon dat Bruno het ze veel te makkelijk maakt![]()
Hij zou ze eens een lesje moeten lerenen als backup is er voor hem altijd het huishouden van Syrena, en een leukere naam
En dan kom ik met mijn gigant, 15 a 16 kilo schoon aan de haakquote:Op zondag 29 mei 2005 22:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hebben vandaag Smekje ook gewogen: bijna 6 kilo![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:36 schreef rena het volgende:
[..]
En dan kom ik met mijn gigant, 15 a 16 kilo schoon aan de haakHet is zo'n lekkere dikzak
![]()
Oh, gelukkig, tis katten eigen. Yian stootte van de week een glas cola om omdat ie aandacht wildequote:Op maandag 30 mei 2005 14:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Van Tardis kreeg ik gister een pets omdat ik niet meteen aandacht aan haar schonk![]()
En van Piper ook al![]()
je kan doerak overal mee naar toe nemen. ze blijft in de buurt en gaat lekker dr eigen gangquote:Op maandag 30 mei 2005 21:34 schreef Bluezz het volgende:
lady wrb, je hebt doerak dus gewoon meegenomen en die loopt niet weg
Dat heeft Yian ook, maar IK ben degene die het niet vertrouwtquote:Op maandag 30 mei 2005 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kan doerak overal mee naar toe nemen. ze blijft in de buurt en gaat lekker dr eigen gang
geen riempje nodig hoor. ze heeft heerlijk in het zonnetje liggen slapen. af en toe naar binnen voor een happie en de bak.
ze heeft zo verschrikkelijk liggen genieten daarecht geweldig om te zien
Jaaa goed zoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:06 schreef Spindizzy het volgende:
beweging krijgt nuDenk dat we over een maand of 3-4 weer terug bij "vroeger" zijn qua beweging
Meer zelfs! Omdat Casper nu goed los kan lopen en lekker kan rennen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |