Ik heb nog een buideljurk ......lenen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:41 schreef moussy het volgende:
Ow ik heb vanmiddag nog een lekker vers eitje gebakken hoor, rechtstreeks onder de kippenkont vandaan, en aan de schaal zat nog een beetje kippenstront
Ik heb nooit een tas bij medus dat gaat opvallen
God zij dank heeft hij uiteindelijk slechts 2,50 gekost. Een fareselijke jurk die naar mijn schoonmoeder is gegaan. Die is er verliefd op gewordenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:47 schreef moussy het volgende:
die van 150 euro via ebay kissa?
een witte franse bullen teef bluezz
Beakerquote:
Bas heerst dan ook als een tietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:18 schreef Beaker het volgende:
Naja, zoals sommige wel hebben gezien, gaat het de laatste tijd met Bas erg goed
Dus Cas lust het wel?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:37 schreef Spindizzy het volgende:De zelfgemaakte leversnoeppies zijn een groot succes
Ze worden helemaal gek als ze het alleen al ruiken
Voor volgende keer: lever toch in wat kleinere stukkies hakken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Even een rare beestenfoto spamt
Nou, binnenkort wil ik met Spike naar een verlaten strandje, ergens een paar kilometer hier vandaan, maar ik heb zelf geen rijbewijs en geen bakkie aan mijn fiets.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:05 schreef moussy het volgende:
Auticia, heb je geen groot veld, strand weet ik veel wat in de buurt?
Ik snap eigenlijk best wel dat Spike vannacht goed bij je stiefpa bleef lopen, hij heeft 1 oog en zal het allemaal niet al te best zien in het donker.
Heb ooit ook wel eens begrepen dat een (x)collie graag op afstand loopt, maar je dondersgoed in de gaten houdt. Dat zal wel dat schapendrijven zijn wat er in dat ras zit.
Bofkont! (Of bofhond eigenlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:25 schreef moussy het volgende:een trotse hondenmoeder
Ik heb zelf ook altijd geoefend met loslopen 's nachts en 's morgens vroeg hoor. Of ik ging naar het strand, maar ja dan hoef ik alleen maar de straat uit en een rechte weg uit lopen![]()
Dat was op het balkon van mjin oude huis.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:07 schreef moussy het volgende:
Hoe zit dat nou bluezz? Zit ze klem of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |