quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:35 schreef Spindizzy het volgende:
Bommel zit nu in zijn bangige periode geloof ik. Dan zijn ze wat onzekerder en wat eenkenniger. Gaat vanzelf over.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:36 schreef Auticia het volgende:
Wel fijn he, als je hond goed alleen kan zijn! Spike horen we ook nooit 's nachts of als hij alleen beneden is.
Spike blaft niet zovaak, alleen als hij in de tuin zit en een poortdeur hoort rammelen.
En hij kan ook wel eens gaan piepen voor de deur als je op het toilet zit..
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:39 schreef rena het volgende:
[..]
Hij kan heel goed alleen zijn voor de rest![]()
Hij vraagt zich volgens mij ook af wat die mensen nou gaan doen achter die deur, hij zit er altijd nog als ik er uit kom![]()
Welke is mijn hond? Ik heb er tweequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef runaway het volgende:
welke is van jou trouwens?
Spike is inderdaad zo geboren. Met maar 1 oogje dusquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:07 schreef runaway het volgende:
ze is nu 9, de foto s al vrij oud, maar ze is nog steeds zo lief
arme spike, is hij/zij zo geboren??
en wat leuk dat jullie zo meeleven
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:38 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze lacht me uit he?
Hoe dan, hoe dan, hoe dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Ja, heel hard
Ik ga straks zelf hondensnoepjes maken
Kippenlevers een paar uur in de oven op 80 graden tot ze hard en knapperig zijnquote:
Ik vermoed van welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:00 schreef kissa het volgende:
Kippenlevers in de oven, stinkt dat niet vreselijk?
CUTEquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:56 schreef Auticia het volgende:
Hou je vast. Spike's eerste ontmoeting met mijn vriend, mvdlubbe.
Samen wandelen.
[afbeelding]
En op het eerste grasveldje: Poef.
[afbeelding]
Even lekker geeuwen.
[afbeelding]
Eventjes poseren.
[afbeelding]
En snel weer verder want er ging vast nog gepoept worden.
Spike snuffelt in het gras. Die gaat poepen denken we. Maar nee.
Poef.
[afbeelding]
Eindelijk het beest weer zover gekregen dat hij weer mee liep.
Plof.
[afbeelding]
Hier begon ik een beetje te mopperen.
[afbeelding]
Van een ander poef-moment maar even de gelegenheid genomen om samen op de foto te gaan.
[afbeelding]
Toen maar weer terug naar huis gegaan. En waar schijt 'ie? Precies, gewoon ergens op de stoep.
(Geen foto van)
Ja, daar zit wel wat in. Maar hallo, ik vind deze hitte ook niet zo prettig en ik ga hem dus écht niet dragen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:14 schreef rena het volgende:
Bij iemand anders vinden ze het wel leuk om dingen te proberen jaen als je teruggaat als hij geen zin meer heeft is niet zo slim geloof ik, dan word hij jou de baas in plaats van andersom
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:33 schreef Auticia het volgende:
Maar zou het dus echt niet van de warmte zijn?
Toen we vanmiddag terugwaren ging hij in de tuin wel weer meteen met zijn tennisballetje aan de gang.
Nou dat is wel normaal gedrag hoor met dit weer,die van mij loopt geeneens meer als het echt warm isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:01 schreef Auticia het volgende:
Wat ik me nu dus afvraag hè.
Hij ploft sinds vanmiddag (sinds de ontmoeting met mijn vriend) dus regelmatig zomaar ergens neer. Soms snuffelt hij even, en de ene keer gaat ie in de schaduw liggen, en de andere keer in de volle zon.
Vanmiddag ging hij gewoon op de straat liggen.
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat hij het echt gewoon warm heeft. En daardoor weinig puf heeft om mee te lopen en op deze manier gewoon protesteert.
Maar gisteren en vanmorgen waren deze fratsen dus nog helemaal niet aan de orde. Zou het er misschien mee te maken kunnen hebben dat mijn vriend erbij was? Of is het 'puberaal gedrag'?
En wat doe ik hier verder mee!?
Oh, en we hebben echt maar hele kleine stukjes gelopen. We wilden naar de dierenwinkel voor een tuigje, maar aan het eind van de straat ging Spike al languit en zijn we maar terug gegaan. Ook daarnet hebben we echt niet ver gelopen.
Dan kijken we hoe het morgenochtend gaat, als het nog niet zo heet is, als hij het blijft doen, moeten we er denk ik toch een stokje voor steken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk ook wel van de hitte hoor, ik vind het ook vervelend om nu te gaan lopen, en als je een warme vacht hebt zal dat nog wel erger zijn![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:39 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan kijken we hoe het morgenochtend gaat, als het nog niet zo heet is, als hij het blijft doen, moeten we er denk ik toch een stokje voor steken.
Das mooi, want dan ga ik de hele tijd op de grond liggen als hij wil lopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:42 schreef rena het volgende:
[..]
Inderdaad, anders laat je hond binnenkort jou uit![]()
Ah, dus toch. Ik vond het gewoon opmerkelijk en ik dacht; ik vraag het even na.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:44 schreef Spindizzy het volgende:
Volgens mij komt het gewoon door de hitte hoorGa jij nu maar eens naar buiten met een winterjas aan
Zo heet heeft een hond het. Wij kunnen zweten en zo wat afkoelen. Een hond kan de warmte alleen kwijt via zijn tong (daarom ook dat hijgen) en via de onderkant van zijn poten, waarmee hij constant op gloedhete stoeptegels staat. Het gemiddelde mens was allang van zijn stokje gegaan...
Hier ook. Vanochtend het gebruikelijke rondje (kort helaas vanwege de pup, ongeveer half uurtje) en vanmiddag en om 6 uur nog geen 10 minuten. Als het straks wat koeler is halen we het wel inquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:47 schreef Auticia het volgende:
(Vanmiddag en begin van de avond nog geen 10 minuten met hem buiten geweest).
Aha.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:49 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hier ook. Vanochtend het gebruikelijke rondje (kort helaas vanwege de pup, ongeveer half uurtje) en vanmiddag en om 6 uur nog geen 10 minuten. Als het straks wat koeler is halen we het wel in
De levers zitten nog steeds in de oven en stinken niet!
Miss Slyquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:49 schreef Bluezz het volgende:
(sorry als ik iemand vergeten ben)
Ow jaaaaa miss slyquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:54 schreef Spindizzy het volgende:
Miss Sly
Moest je nog ergens heen dan vanavond, Bluezz?
Je moet er toch niet aan denken dat een hond zo'n golfbal uit de lucht probeert te happen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:29 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooeh! Het grote konijn geheim! Is er tassencontrole als je naar huis gaat, Mous? Dat je het Franse Mormeltje niet ingepikt hebt?
Honden op de golfbaan... Wel een extra hindernisje voor de golfers. Probeer dan je bal maar eens terug te krijgen![]()
Er bestaan ook heel veel niet nare kaasquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef kissa het volgende:
En als je verder denkt is dan kaas (stremsel) ook naar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |