als het maar geen subaru blauw is, dat is zooo 2004quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
blauw met rode vlammen
dan moet het wel rood bij 't stuur zijn waar de spiegels gemonteerd worden
net zoals bij batmanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En er moet een uitlaat onder waar vuur uit komt... dat past helemaal in de trend van rood met vlammen, en iedereen zal dan helemaal heet worden van jou fiets
nee, we nemen spiderman blauwquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
als het maar geen subaru blauw is, dat is zooo 2004![]()
Inderdaad dat zou echt wel vet passen bij die fiets !quote:
In lichtjes erinquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat vinden jullie van licht metalen trappers .... of wordt dat dan te ???
Maar dan wel met van die bandjes bovenop de trappers zodat je voet er niet uit kan schieten
met een rood bandje en reflectorsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat vinden jullie van licht metalen trappers .... of wordt dat dan te ???
Maar dan wel met van die bandjes bovenop de trappers zodat je voet er niet uit kan schieten
Disco verlichting erin, verspringt steeds van kleurquote:
dat los ik maandag op samen met jitz en dan maken we een handleidingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Maar we hebben nog steeds datzelfde probleem he ?......
Wat doen we met de kettingkast
Ik vertouw op jullie 2quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat los ik maandag op samen met jitz en dan maken we een handleiding
Dat jij geen leven hebtquote:Op maandag 6 juni 2005 21:27 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb ook nog een foto gemaakt van mijn andere fiets:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |