dan gaan we verder met aanbrengen van een groter voorwiel voor de snelheidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En een stoere set kaarten voor tussen de spaken![]()
En de kleur die kan natuurlijk ook niet hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan gaan we verder met aanbrengen van een groter voorwiel voor de snelheid
En een kleiner setje licht-metalen achterwielenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan gaan we verder met aanbrengen van een groter voorwiel voor de snelheid
+ Leren bekledingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En een kleiner setje licht-metalen achterwielen![]()
nieuwe velgen welke doordraaien terwijl je zelf stilstaatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En een kleiner setje licht-metalen achterwielen![]()
Spinners heten die dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
nieuwe velgen welke doordraaien terwijl je zelf stilstaat
Misschien moet er ook wel een zijspan aangezet worden zodat een vriendje mee kan ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En natuurlijk een 7inch tv in de rugleuning![]()
Die kon toch achterop staan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet er ook wel een zijspan aangezet worden zodat een vriendje mee kan ?
De enige echte vakmannen zitten hierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:14 schreef Geitje82 het volgende:
Ik heb gister nieuwe spiegels voor mijn fiets aangeschaft.
Hebben jullie enige ervaring met het plaatsen hiervan?
Kan ik dit het beste door een vakman laten doen? ik wil natuurlijk de lak beschadigen
[afbeelding]
dit gaat wel ten koste van je snelheid, maar is natuurlijk wel veiligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:14 schreef Geitje82 het volgende:
Ik heb gister nieuwe spiegels voor mijn fiets aangeschaft.
Hebben jullie enige ervaring met het plaatsen hiervan?
Kan ik dit het beste door een vakman laten doen? ik wil natuurlijk de lak beschadigen
[afbeelding]
Maar dan is er geen ruimte meer voor de aanhangerquote:
Oh ja, dan maar wel een zijspanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan is er geen ruimte meer voor de aanhanger![]()
Veiligheid voor alles....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
dit gaat wel ten koste van je snelheid, maar is natuurlijk wel veilig
mja, ik doe niet aan veiligheid.. uber-pimp-fiets voor allesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles....
Nou bedenk ik me ineens dat er natuurlijk ook een gordel op moet
En een airbagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een gordel is zeker aan te raden, een collega vertelde mij dat er bij de halfords op dit moment de nieuwste collectie van gordelhoezen binnen is gekomenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
meer want we hebben nog niet besloten welke trappers, uitlaat, reflectoren etc.. erop moetenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zal ze al tevreden zijn met de voorgestelde aanpassingen of wil ze nog meer ?
Wat raden jullie voor kleur aan om mijn fiets te spuiten? Het moet natuurlijk wel bij de spiegels passenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zal ze al tevreden zijn met de voorgestelde aanpassingen of wil ze nog meer ?
Ohja we moeten nog ff door gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
meer want we hebben nog niet besloten welke trappers, uitlaat, reflectoren etc.. erop moeten
Tsja als het erbij moet passen dan wordt het wel een beetje in dezelde trend he...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:20 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat raden jullie voor kleur aan om mijn fiets te spuiten? Het moet natuurlijk wel bij de spiegels passen
blauw met rode vlammenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:20 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat raden jullie voor kleur aan om mijn fiets te spuiten? Het moet natuurlijk wel bij de spiegels passen
En er moet een uitlaat onder waar vuur uit komt... dat past helemaal in de trend van rood met vlammen, en iedereen zal dan helemaal heet worden van jou fietsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
blauw met rode vlammen
dan moet het wel rood bij 't stuur zijn waar de spiegels gemonteerd worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |